En tiedä montako kertaa olet huomauttanut. Eilen sinä (=vierailija) toivotit minulle mm. dildoa anaaliin - sinulla ei siis taida olla varaa huomautella. Tässä ketjussa sinä olet trollanut "märillä pieruilla".Ei ole m1ehen ylimielisyydellä rajaa!!! Montako kertaa niistä tarpeettomista tissikuvista ja alapääjuttujen liittämisestä jokaiseen asiayhteyteen on huomautettu. Mutta ei, vika on aina lukijassa, ei koskaan sisällön tuottajassa, vaikka niitä juttujaan tunkee milloin minkäkin otsikon alle. Tosiaankin, seksiketjuille on oma osionsa, peräti omia foorumeita. On se niin vaikeaa valita omille jutuilleen osuva kategoria. Vaan eihän tuo ihmistyyppi piittaa yleisistä käyttäytymissäännöistä, ne eivät kosketa heitä. Muilta tulevalle palautteelle viitataan kintaalla. Uhriudutaan, ja syytellään muita vaikka itse ollaan kiusantekijöitä.
Jos väität, että tuo törkypuhuja et ollut sinä, et pysty sitä toteen näyttämään. Nimetön vierailija on vastuussa kaikista vierailijan kommenteista, vaikka ehkä kuvitteleekin pystyvänsä huutelemaan muiden varjosta.
Suhtaudun toiveisiisi siis käytöksesi mukaisesti - en todellakaan noteeraa niitä.
Miksi nimettömänä esiintyvän moraalisaarnaajan määrittelemät käytöstavat ovat ne, joita muiden pitäisi noudattaa? Minusta on huonotapaista piiloutua muiden joukkoon. Miksi sinulla ei ole nettitapoja sen vertaa, että käyttäisit edes tilapäistä nimimerkkiä?Yksi kysymys sulle. Miksi on ok jauhaa ja jankuttaa joka ketjussa seksijuttuja ja lisäillä tissipostauksia vaikka siitä on moni huomauttanut että on häiritsevää?
Seksijutuista on ihan ok jutella mutta missä ja kenen kanssa niin se onkin eri juttu. Ja se ei ole mikään minun keksimä oma sääntö että seksijuttuja ei saa missä tahansa ja kenelle vaan puhua. Kyllä tietyt käytöstavat pitää jokaisella olla ja kyky huomioida kanssaeläjät.
Viimeksi muokattu: