Onnea plussasta @Veeja pahoittelut uusista kierroista mikähä härö aamulla oli kun vasemmanpuolen muniksissa tuntu elohiiri? painontunne ilmaantunu eilen alavattalle.. nännit aavistuksen hellät.. @rosemarie gynelle ehdottomasti selvittää
Juu näin se valitettavasti on tyhmää. Mä en oikeen tiiä, kun hoitaja sano tk:ssa että voitas miehen kaa mennä tekee se spermatitkimus yksityisellä ja kattoo mitä se sanoo. Meil on vähän mielenkiintoinen suhdejärjestely, että ei mee ihan oppikirjan mukaan se, eikä kyllä mikään muukaan@Ilonetsijä tärkeintä on että tutkitaan
Varautukaa sitten siihen että yksityisellä on toooooodella kallista me haluttiin kunnalliseen ihan tästä syystä. Tähän astiset käynnit ja labrat maksanut alle 70e, kun yksityisellä samat olis ollut jo yli 500e
No välillä kyllä tuntuu ettei ole luonnollinen asia... ja miten joku voi vahingossa raskautuaPahoittelut @MatildaJ
Mullakin yk 10 menos, mietin kanssa että pitääkö tässä lääkäriä alkaa varailemaan jo nyt vai lähempänä sitten, kai sen lääkärin sitten voi perua jos raskaaksi tuleekin.. mullakin ollu tänää kyl suoraa sanoen ihan paskafiilis tästä(kin) kierrosta, harmittaa kun on niin hankalaa luonnollinen asia
Mies kävi suorittamassa näytteen paikanpäällä, ei lääkärin tapaamista mutta vinkkejä on saanut soittaa ja kysyä. Tulokset tuli postissa ja oli hyvin selkokielinen lääkärinlausunto@Miina- mä nyt kysyn lisää, et pitikö siinä muuta yksityisellä tehdä kun se näyte mennä miehen antaa? Siis ei tohon hintaan varmaan ollu lääkärin näkemistä siellä? että tuleeko sit paperilla tulokset vaan, vai miten toimi. Kun meillä kans miehen kans hallutais vaan tutkimus, näin alkuun ainakin. Sit voitas jatkoja miettii kunnallisella, jos niihin ois tarve. Ääh tää on vaikeeta
@SINISYDÄN<3 mulla palautu heti hormoonikierukan jälkeen kierto, tyhjennysvuoto tuli viikon sisällä poistosta ja kesti joku viis päivää. Sit meni 5 vk ja alko menkat, siitä sitten 27-31 on ollu kierto.
@haaveilija92 ja @MatildaJ Mä niin ymmärrän, itellä tänään alko yk9 Mä koitan uskoo et kyl tämä tästä, pakko on onnistua, muuten mä en tiiä mitä mun elämä tulee olee oon koko ikäni aatellu että musta tulee äiti, en vaan osaa aatella eläväni koko lopun ikäni ilman omaa lasta.
Mulla on helmikuussa lääkäri aika ja aletaan tutkii onko mun kehossa joku probleema. Mies on vähän arka näissä asioissa ja ei haluu mennä pikku paikkakunnalla tk lääkärille ja siemennesteanalyysiin, siks katotaan aikaa yksityiselle sitä varten Eli kyl tämä tästä, valoa kohti.
Tsempit kaikille omaan tilanteeseen, ollaan vahvoja ja uskon että se palkitaan aikanaan