Aqela
Katos sua näkee. Ei täällä yöllä ole elämää.halooooooooo
Katos sua näkee. Ei täällä yöllä ole elämää.halooooooooo
Kiitos samoin. Jaksuja sinne.Hereillä ollaan ! Mukavaa päivää teille.
Puolen tunnin päästä mies on nmatkalla kyssiin sinne leikkaukseen.
Ja mä hermoilen silmät ristissä töissä.
Halaus, toivottavasti parempi oloJep, olin tänään pois töistä. Näyttää siltä en mene huomennakaan.
KiittiKiitos samoin. Jaksuja sinne.
On kipiä mutta kyllä se tästä. Luulisi ainakin. Lepoa ja särkylääkettä.Halaus, toivottavasti parempi olo
Otaha iisisti Ikäviä nuo kivutOn kipiä mutta kyllä se tästä. Luulisi ainakin. Lepoa ja särkylääkettä.
Niin on. Harmittaa kun loma loppui ja heti vuoden alussa pois töistä.Otaha iisisti Ikäviä nuo kivut
Otakko tuoretta kahvia? *ojentaa mukin*Eipä oikein saanu nukuttua,mä makoilin sängyssä silmät kiinni.
Kiitos otanOtakko tuoretta kahvia? *ojentaa mukin*
No soittihan se mies viimein,n klo 16 on kotona. Tunnin joutuu taksia ootamaan.
Niin onNo hyvä. Odottavan aika kun on ka-ma-lan pitkä!
Yllätyitkö?Tilapäinen häiriö
Henkilöasiakkaat | Nordea.fi
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean tunnuslukusovelluksella tai tunnuslukulaitteella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Nordea ei enää yllätä,paitsi jos alkaisi toimimaan hyvin siinä olis yllätystä.Yllätyitkö?
Minä en!
VoihHuoh,tulossa sitten 4 leikkaus miehelle,tosin vasempaan silmään. Selvisi samalla että nyt on vasempaan tullut jälkikaihi ja sekin leikataan.
Onneksi voidaan tehä omassa kaupungissa silmäpolilla & puudutuksellaVoih
EVVK, en aio kahtoaBig Brother Suomi tekee paluun! 11. kausi alkaa syksyllä
Saas nähä millaista sakkia sinne tulee
Big Brother Suomi tekee paluun viiden vuoden tauon jälkeen. Ohjelma alkaa syksyllä Jimillä ja Ruudussa. Haku alkaa myöhemmin keväällä, jolloin julkistetaan myös juontaja.