★
★Tähtisimmu ★
Vieras
Onko sinulla tekotissit? rintaliivit täytteellä vai oletko hankkinut oikeat ? tuolla sanoit kyllä ettei ole silikonia...
Ei oo tekotissejä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sinulla tekotissit? rintaliivit täytteellä vai oletko hankkinut oikeat ? tuolla sanoit kyllä ettei ole silikonia...
Ei oo tekotissejä.Testosteronin tappamisella ja synteettisellä estrogeenillä kasvanu sillai et kaapissa on rintsikoita 80B, 85B ja 75C. Osa on push-up ja osa ei. Ihan niinku sanoin, oon silikoniton.
![]()
Pitihän se arvata, et joku semihullu sossupummi. Kannattas ne ongelmat ensin hoitaa kuntoon ja vasta sitten ruveta laittaa tissejä ja muuta säätöä.
Mä muuten tunnen useammankin aataminomenallisen naisen.
Ja toisekseen muistan kerran pussailleeni Wäiskillä varsin soman trans-ihmisen kanssa.![]()
Mites sinun lapsi suhtautuu asiaan? oletko hänelle isä vai äiti vai..?
Oon ollu lapselle alusta asti äiskä ja synnyttäjä-äiti on mamma.Ei meidän vintiö vielä suhtaudu siihen mitenkään, ku se vaan ottaa asian annettuna. Suihkut / saunat on hoitanu aina mamma just siks ku ollaan mietitty mitä asian kans tehdään... mutta erinäisten tapahtumien ja vaiheiden seurauksena exä ilmotti mulle että parempi että en tule käymään, joten ei olla nähty mun lapsen kans nyt yli vuoteen. Aika näyttää nähdäänkö koskaan enää.
Ennenku joku alkaa taas vaahtoon siitä, että lapsella on oikeus tietää kuka sen isä on, niin tottakai sille kerrotaan mun biologinen tausta ja miten kaikki on menny ja tapahtunu, heti ku se on sen verran vanhempi että se on aiheellista.![]()
Mikä on tyttöpenis? Millaisena se pitäisi kuvitella? 2 cm pitkä 1 cm ohut kepukka?
Vai onko sun ja sun partnerin kikkelit ihan tavalliset kikkelit kuin suurimmalla osalla Suomen miehistä?
Surkastuneet kivekset? Onko sulla tyhjät löysät pikku pussukat minikikkelin vieressä?
Onko sulla naisen ääni?
"..jota voi naida kuin tyttöä.."Se on penis, mikä on kiinni tälläsessä oliossa, joka näyttää tytöltä, kuulostaa tytöltä, vaikuttaa tytöltä, elehtii kuin tyttö, puhuu kuin tyttö ja jota voi naida kuin tyttöä ja joka on kaikin puolin muutenki tyttö... jolla vaan on sen peniksen ja kivesten lisäks (oletettavasti ku ei oo testattu koskaan) XY kromosomipari, mitkä muistuttaa siitä että geneettiseti se on uros.
Ei ole pituus kärsinyt kyllä, eikä paksuus; entisellään ~17cm, paksuutta en oo mitannu koskaan... Tyttöystävällä samaa kokoa. Ei ole tyhjät kun ne kivet on kyl paikallaan mut surkastuneet melkosesti. Onneks.
Mun äänen keskitaajuus on 198Hz kun biologisen naisen äänialue on 160Hz - 200Hz jos muistan oikein. Kuulostan siis ihan täysin naiselta, jota tukee se että täysin meikittäkin meen läpi, vaikka ihmiset viettäis useita päiviä mun kans.![]()
"..jota voi naida kuin tyttöä.."
Sulla on tallella penis joten ei, sua ei voi naida kuin tyttöä. Vain lykkiä perseeseen![]()
Naida kuin tyttöä? Hä... Mutta sinulla ei ole pimppiä? En nyt halua kiusata tai mitätöidä, mutta ketään tuntemaani tyttöä ei ole koskaan kiinnostanut mikään pyllyyn paukutus_koskaan_. Mitä nämä naiset nyt aikuisena touhuaa, en tiedä mutta ne ketkä tunnen hyvin eivät vieläkään anaalista innostu. Itse sanoisin että mies joka haluaa pyllyyn pistää on hiukan gay.
Kysymys onkin, mitä miehet (joiden kanssa sinulle syntyy surinaa) , tekee kun ne saa tietää että sinulla on miehiset sukupuolielimet? Vai syntyykö suhteita vasta sitten kun ne jo tietää asian?
Mä muuten tunnen useammankin aataminomenallisen naisen.
Ja toisekseen muistan kerran pussailleeni Wäiskillä varsin soman trans-ihmisen kanssa.![]()
Nyt on pakko hihkaista että mä halusin kokeilla peppuseksiä ekan kerran noin viisitoistavuotiaana. -Ja vuoden kuluttua siitä jätin lyhytaikaisen poikaystävän koska halumme eivät mitenkään kohdanneet seksipuuhissa.
Ja tosimies uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä itsekin peppunsa hyväilystä, ei vain toisen pepun hyväilemisestä.![]()
Nyt on pakko hihkaista että mä halusin kokeilla peppuseksiä ekan kerran noin viisitoistavuotiaana. -Ja vuoden kuluttua siitä jätin lyhytaikaisen poikaystävän koska halumme eivät mitenkään kohdanneet seksipuuhissa.
Ja tosimies uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä itsekin peppunsa hyväilystä, ei vain toisen pepun hyväilemisestä.![]()
Naida kuin tyttöä? Hä... Mutta sinulla ei ole pimppiä? En nyt halua kiusata tai mitätöidä, mutta ketään tuntemaani tyttöä ei ole koskaan kiinnostanut mikään pyllyyn paukutus_koskaan_. Mitä nämä naiset nyt aikuisena touhuaa, en tiedä mutta ne ketkä tunnen hyvin eivät vieläkään anaalista innostu. Itse sanoisin että mies joka haluaa pyllyyn pistää on hiukan gay.
Kysymys onkin, mitä miehet (joiden kanssa sinulle syntyy surinaa) , tekee kun ne saa tietää että sinulla on miehiset sukupuolielimet? Vai syntyykö suhteita vasta sitten kun ne jo tietää asian?
Joo, voi kyllä, sille joka siitä tykkää.Sitäkö et voi tehdä biologisille tytöille?![]()
Onko sulla myös pilde????? Vai miten sua voi naida kuin tyttöä???
Se mitään tosimiehisyydestä kerro jos mieskin pitää peppunsa hyväilystä. Se kertoo vain siitä että miehellekin peppu voi olla erogeeninen alue.Nyt on pakko hihkaista että mä halusin kokeilla peppuseksiä ekan kerran noin viisitoistavuotiaana. -Ja vuoden kuluttua siitä jätin lyhytaikaisen poikaystävän koska halumme eivät mitenkään kohdanneet seksipuuhissa.
Joo, voi kyllä, sille joka siitä tykkää.
Mutta se_ei_suinkaan tarkoita sitä että sua voi naida kuin tyttöä. Koska sulta puuttuu pimppi ja sen myötä vagina. Eli sulle tehdään_vain_persepanot.