Kysy transsukupuoliselta mitä vain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ★Tähtisimmu ★
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se mitään tosimiehisyydestä kerro jos mieskin pitää peppunsa hyväilystä. Se kertoo vain siitä että miehellekin peppu voi olla erogeeninen alue.

En mä niin sanonutkaan!

Vaan että se että uskaltaa kertoa pitävänsä. Olettaen tietenkin että pitää. Ellei, niin ei se, että miuruttaa siitä pitävien olevan homomaisia, ainakaan miesmäistä ole.

Pointti oli kai se, että kun on mitä on eikä puutu muiden asioihin on miehekäs.

Mä haluaisin nähdä sellaisen henkilön jolla on sekä pilde että kikkeli samassa vartalossa!:)

Tää ei muuten oo sallittua tässä maassa. Jos transkundille tehdään falloplastia, niin on *pakko* tehdä myös vaginektomia, eli vagina poistetaan. Ei voi olla "kaksneuvosia" ... vielä! >:D Maailma on muuttunu jo melkosesti edellisessä 50 vuodessa, katotaa mitä on seuraavan 50 vuoden jälkee..! ;)

Mutta on sentään mahdollista saada tissit ja pippeli samassa kehossa -- best of both worlds. ;)

Tuskinpa mun anus sen erilaisemmalta tuntuu ku biotyttöjen. Ymmärrän sinänsä Sun pointtis, eikä transtyttöjen tarvii jokaista hetskukundia kiinnostaa, oon ihan fine sen kans et jos joku ei pääse yli mun biologiasta / anatomiasta. En mä loukkaannu siitä jos joku sanoo että ei pysty panee mua peppuun, koska se näyttää pojan pepulta sen mielestä. Enemmän se vaan kertoo siitä että se henkilö ei pysty tiettyjä asioita ohittamaan, koska mulla on kokemusta kuitenki siitä että "kelpaan" kaikille sukupuolille ja vehkeille. :)
Voi tulla ihan yllätyksenä mutta monikaan heteromies ei halua persepanoja, kyseessä on aika rajallinen ryhmittymä joka sitä harrastaa ja se on ookoo. Mutta - mikäli heteromies sinuun ihastuu niin että tekee kanssasi lähempää tuttavuutta ja huomaa suureksi pettymyksekseen että oletkin vedättänyt häntä eli oletkin vain joku wannabeladeboy niin - miten aiot selittää hänelle ja korjata pettymyksen ennenkuin kenties saat turpiisi? Ja tämähän voi olla mahdollista, valitettavasti.

En mä niin sanonutkaan!

Vaan että se että uskaltaa kertoa pitävänsä. Olettaen tietenkin että pitää. Ellei, niin ei se, että miuruttaa siitä pitävien olevan homomaisia, ainakaan miesmäistä ole.

Pointti oli kai se, että kun on mitä on eikä puutu muiden asioihin on miehekäs.
Kyllä viestistäsi sellaisen kuvan vain sai että vain tosimies kertoo jos pitää peppunsa hyväilystä. Siihen tarvita mitään extrapainotussanaa, kyllä mies osaa sanoa suoraan puristatko perseestä vai lopetatko siihen paikkaan.

Voi tulla ihan yllätyksenä mutta monikaan heteromies ei halua persepanoja, kyseessä on aika rajallinen ryhmittymä joka sitä harrastaa ja se on ookoo. Mutta - mikäli heteromies sinuun ihastuu niin että tekee kanssasi lähempää tuttavuutta ja huomaa suureksi pettymyksekseen että oletkin vedättänyt häntä eli oletkin vain joku wannabeladeboy niin - miten aiot selittää hänelle ja korjata pettymyksen ennenkuin kenties saat turpiisi? Ja tämähän voi olla mahdollista, valitettavasti.

Monenko heteromiehen kanssa sä olet sektaillut? :)

Mä voin, kokemuksesta, sanoa että anaaliseksi kiinnostaa yli puolia miehistä. Tai että yli puolet miehistä pitää anaaliseksistä.

Ne taas, jotka itsekin pitävät anaalinsa hyväilystä ovat vähemmän edustettuja. Ehkä 25 prosenttia voisi olla todenmukainen arvio.

Tosin mä olen kokenut vain suomalaismiehiä!

Kyllä viestistäsi sellaisen kuvan vain sai että vain tosimies kertoo jos pitää peppunsa hyväilystä. Siihen tarvita mitään extrapainotussanaa, kyllä mies osaa sanoa suoraan puristatko perseestä vai lopetatko siihen paikkaan.

No se ei ollut tarkoitus.

Tarkoitus oli vain ja ainoastaan väheksyä sitä hyypiötä joka väitti anaaliseksistä kiinnostuneita miehiä homomaisiksi.

No mä en tiiä mitää tilastoja tosta aiheesta, mut vaikutat melko itsevarmalta väitteessäs, joten uskon Sua. ;)

Just ton kaiken välttämiseks outtaan itseni ennenku _mitään tapahtuu_, koska oon varsin tietoinen kuinka vaarallinen paikka maailma on. Eikä siinä tarvii nykyään olla ees trans, ku kuka tahansa sekopää saattaa puukottaa kadulla tai räjäyttää pommin jossain ostarilla... Mun kokemus on että _kukaan_ jolle oon outannu itteni, ei oo suhtautunu aggressiivisesti, vaan ollu hämmentyny ja tavallaan naureskellu sitä et "ei perse, et kyllä voi olla syntyny pojaks!" Se kertonee siitä että en oo mikään "wannabeladyboy" vaan jotain sellasta, joka vetoaa senkin jälkeen, kun biologiset faktat on lyöty pöytään. :) Kukaan ei oo kokenut itseään vedätetyks tai ollu loukkaantunu, riippumatta sukupuolesta ja kaikesta muusta.

Mä voin, kokemuksesta, sanoa että anaaliseksi kiinnostaa yli puolia miehistä. Tai että yli puolet miehistä pitää anaaliseksistä.

Ne taas, jotka itsekin pitävät anaalinsa hyväilystä ovat vähemmän edustettuja. Ehkä 25 prosenttia voisi olla todenmukainen arvio.

Luultavasti en läheskään niin monen kanssa kuin sinä. Mutta se että asia kiehtoo eli kiinnostaa ei todellakaan ole sama kuin että ryhtyisi käytännön suorituksiin. Siinä vaiheessa tulee se stoppi koska mies kokee sen luonnottomaksi. Exit only.

Mä tuikkaan tähän väliin sellasella, että ehkä toikin vaan kertoo siitä millasia paineita ihan ciskundeilla on siitä että mitä ne "saa" haluta. Voimakkaat, sitovat, suppeat, sukupuolistereotypiat on aivan yhtä painostavia ja rajoittavia cisihmisillekki ku transihmisillekki; kuinka moni tyttö ei menny levyseppä-hitsaajaks, vaan koska "ei tytöt voi tehdä sellasta" tai kuinka moni jätkä ei voi virkata vaikka tykkäis ku se on "naisten hommaa" ..?

Eiks tää sama ilmiö toistu nyt tossa peppujutussa? On tosi ikävää kuinka paljon ihmiset kärsii tälläsistä raameista mihin on pakko yrittää mahtua. :S

• Tykkää
Reactions: r0s
No mä en tiiä mitää tilastoja tosta aiheesta, mut vaikutat melko itsevarmalta väitteessäs, joten uskon Sua. ;)

Just ton kaiken välttämiseks outtaan itseni ennenku _mitään tapahtuu_, koska oon varsin tietoinen kuinka vaarallinen paikka maailma on. Eikä siinä tarvii nykyään olla ees trans, ku kuka tahansa sekopää saattaa puukottaa kadulla tai räjäyttää pommin jossain ostarilla... Mun kokemus on että _kukaan_ jolle oon outannu itteni, ei oo suhtautunu aggressiivisesti, vaan ollu hämmentyny ja tavallaan naureskellu sitä et "ei perse, et kyllä voi olla syntyny pojaks!" Se kertonee siitä että en oo mikään "wannabeladyboy" vaan jotain sellasta, joka vetoaa senkin jälkeen, kun biologiset faktat on lyöty pöytään. :) Kukaan ei oo kokenut itseään vedätetyks tai ollu loukkaantunu, riippumatta sukupuolesta ja kaikesta muusta.
Okei, ole kuitenkin varovainen. Kuten sanoit kaikenlaisia sekopäitä voi olla liikenteessä. Laita pääkoppasi kuntoon( kerroit että psyykeen puolella on häikkää) eli yritä saada itsesi tasapainoon, jotta voit nauttia elämästäsi kunnolla.
Kaikkea hyvää sulle.:)

Mä tuikkaan tähän väliin sellasella, että ehkä toikin vaan kertoo siitä millasia paineita ihan ciskundeilla on siitä että mitä ne "saa" haluta. Voimakkaat, sitovat, suppeat, sukupuolistereotypiat on aivan yhtä painostavia ja rajoittavia cisihmisillekki ku transihmisillekki; kuinka moni tyttö ei menny levyseppä-hitsaajaks, vaan koska "ei tytöt voi tehdä sellasta" tai kuinka moni jätkä ei voi virkata vaikka tykkäis ku se on "naisten hommaa" ..?

Eiks tää sama ilmiö toistu nyt tossa peppujutussa? On tosi ikävää kuinka paljon ihmiset kärsii tälläsistä raameista mihin on pakko yrittää mahtua. :S

Niiin-pä!

Siksi arvostan ihan hitosti ihmisiä jotka uskaltavat olla mitä ovat.

Ja väehksyn yhtä paljon niitä joiden pitää tehostaa omaa imagoaan lyttäämällä tai väheksymällä muita.

No mitä ne haittaa kunhan ei luule olevansa jotain mitkä tarvii erikoiskohtelua ja ole kovin olevinaan. Jos elää vain normaalisti eikä ahdistele ketään ja harrastaa limaisia puuhia vain verhot kiinni kotonaan niin ei ne haittaa.

No jyystä sinä paskareikään tai vaikka oksan koloon, olet oksettava, ihan sairasta!

Okei, ole kuitenkin varovainen. Kuten sanoit kaikenlaisia sekopäitä voi olla liikenteessä. Laita pääkoppasi kuntoon( kerroit että psyykeen puolella on häikkää) eli yritä saada itsesi tasapainoon, jotta voit nauttia elämästäsi kunnolla.
Kaikkea hyvää sulle.:)

Pitää ollakki varovainen... ja kyllä se yritys hoitaa kuntoon kaikki se mitä on koulukiusaamisesta, isän satunnaisesta väkivaltaisuudesta ja deekujen seksuaalisista ahdisteluista ja muusta jääny.. mutta tuntuu olevan melko loputon tie. :S

Mutta yritetään. Ja kaikkea hyvää Sulle myös. :)

Yhteistyössä