The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
:alien:

Mä oon niin poikki että luojan kiitos kun alkaa arki!

Niin ja sitten se. Kun noi lapset kasvavat ja menevät itseksiin. Huoli! Oma oli uudenvuodenaaton reissussa. Ja eilen kun ajeltiin kotiin Tallinnanreissulta niin kuulin uutisen siitä kun jonkun onnettoman kahdeksantoistakesäinen joutui/meni toiselta paatilta yli laidan. Mieli tekisi pitää kiinni ja kotona mutta eihän se niin toimi. :(

:alien:

Mä oon niin poikki että luojan kiitos kun alkaa arki!

Niin ja sitten se. Kun noi lapset kasvavat ja menevät itseksiin. Huoli! Oma oli uudenvuodenaaton reissussa. Ja eilen kun ajeltiin kotiin Tallinnanreissulta niin kuulin uutisen siitä kun jonkun onnettoman kahdeksantoistakesäinen joutui/meni toiselta paatilta yli laidan. Mieli tekisi pitää kiinni ja kotona mutta eihän se niin toimi. :(
Halaus 36826_21215_0716954a.gif

Ellu on pervo, ellu on pervoooooo
Jaa millä tavalla?o_O
Mun lempiasento on väsyneenä nukkuminen...ja rättis on sen verran usein kirjotellut tänne pytyllä istuessaan, että ajattelin sen nukkuvankin siellä...kaiken ei aina tartte sille vastaamisissa liittyä seksiin vaan häntä voi jopa yrittää johdatella siitä aiheesta pois:cautious:

r0s
Päivää!

Kahvpaussi ja yhdistetty lounastauko täällä. Eilisen rullakebabin ylijääneestä puolikkaasta popsin puolet. :p

Ja unohdin leipomistarvikkeet kotiin eilisessä lähtöhässäkässä elikäs hapanjuurta odottavat joutuvat odottamaan ylimääräisen viikon. Mutta tulee se! Hitaasti mutta varmasti!

• Tykkää
Reactions: Aqela
Viimeksi muokattu:
r0s
:) Iltaa!

Liha ei uppoa. :confused:

Siispä taiteilin paahdettuja punajuuria ja päärynää ja pinnalle hieman aurajuustomuruja. Lisukkeena paistettua papusekoitusta sekä punaisia ruusukaaleja voinokareen kera.

Kelpasi!

:) Iltaa!

Liha ei uppoa. :confused:

Siispä taiteilin paahdettuja punajuuria ja päärynää ja pinnalle hieman aurajuustomuruja. Lisukkeena paistettua papusekoitusta sekä punaisia ruusukaaleja voinokareen kera.

Kelpasi!
Mää aattelin tehdä huomenna täytettyjä paprikoita..niitä suippoja pitkiä...sisukseen tulee juustoraastetta, jalapenoa palasina, herkkusieniä ja sipulia (joita kypsytän ensiks paistinpannulla öljyssä...lopuksi käärin kanapekonia ympärille ja laitan uuniin.:p

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja r0s
r0s
Mää aattelin tehdä huomenna täytettyjä paprikoita..niitä suippoja pitkiä...sisukseen tulee juustoraastetta, jalapenoa palasina, herkkusieniä ja sipulia (joita kypsytän ensiks paistinpannulla öljyssä...lopuksi käärin kanapekonia ympärille ja laitan uuniin.:p

Jotain vastaavaa voisi kanssa. Jonain lähipäivänä. Täällä peräkylällä om tyydyttävä siihen mitä kaupassa kulloinkin tuoreena on.

Silakkapihvitkin himottaisi.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä