.

@peanut_butter niin kuin muutkin ovat sanoneet niin en vielä heittäis pyyhettä kehään, toisissa testeissä kumminkin hienot viivat! Toivottavasti vahvistuu :)

Muille plussatuulia! :)

Ja tänne kun viimeksi avauduin siitä että kun miehelle ei vaa maita, niin vihdoin jotain se kuunteli ja avautui ja puputeltu ny ahkerasti vaikka ovis oli ja meni! Silloin kerittiin tallettelemaan -3 & 0.
Onko joillain teillä kiertoja jossa oviskivut jatkuvat menkkoihin asti ? Kipuilee vieläkin paikat :/
 
@peanut_butter Toivotaan nyt kuitenkin, että kaikki olisi hyvin. Puikkotesti kuitenkin vahvistunut. Tsemppiä! :)

Alin tämän aamun. Vielä ei tasavahva mutta ei kaukana ole. Limat on ja perinteistä huonovointisuutta, mitä mulla oviksen aikoihin ilmenee. :sick: Mies taas eilen puuhaillessa pääsi huomauttamaan, kun paikat liian liukkaana. :cautious::LOL: Ei oo liian helppoa kait. :ROFLMAO:

katso liitettä 5580
Mulla henk.koht. one stepeillä toi olis jo plussa, en niillä vahvempia saa :) tässä esimerkissä samasta virstsasta one plus ja pc liuska
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Bubble92 ja lillium
Ihana ailahteleva ihmismieli.. kokoajan ollut sinut menetetyn kierron suhteen ja tänään kamala itku kun ei edes ehditty yrittää:notworthy::cry:

Mutta niinhän se on ettei mikään riitä:unsure: vielä 6 vuotta sitten itkin etten ikinä löydä hyvää miestä ja nyt kolme vuotta itkenyt ettei ole lasta..
Ja aivan varmasti kun joskus sen lapsen syliini saan itken vielä miksei toinen tärppää ensiyrittämällä :eek:
Välillä voisi yrittää olla onnellinen siitä mitä minulla jo on :notworthy:
Pystyn niin samaistumaan tähän tekstiin! :LOL::love: Näinhän se menee, nykyihminen ei osaa elää hetkessä, vaan elää tulevaisuutta. Sitten kun... Jos, niin... Ja sitä rataa. Unelmoiminen on tervettä ja tavoitteita täytyy toki asettaa elämälleen, mutta oi kun osaisi myös nauttia siitä mitä NYT on!

Tämän innoittamana voisinkin luvata itselleni tänä vuonna olla onnellinen omasta kodista, vakituisesta työpaikasta, terveydestä, ihanasta aviomiehestäni ja suloisesta tyttärestäni!
 
@peanut_butter voiiiii kovasti plussalle vahvistumista!!! <3 kuten muutkin sano niin eihän se siinä puikossa oo haalistunut ..ite luottaisin ehkä siihen enemmän kun tikkuihin (n):love:

@Wintersun toivottavasti tää sun poikkeuksellinen kierto tarkottaa plussaa :love: menee kyllä jännäksi :X3:

OT: testasin sitten eilen sen 2,5h pidätyksen jälkeen puvtaan negan :ROFLMAO::cry: aion vasta maanantaina testata seuraavan kerran mutta sorruin jo tänä aamuna ja muka näen jonkun haamujen haamun :eek: ja nyt mulla ei taas ole niitä liuskatestejä enää vaan 1 puikko :X3: tiistaina pitäis viim.alkaa menkat ellei kierto taas veny :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja lillium
@peanut_butter minäkin luottasin puikkoon, kun on niin vahva viiva :)
@Wintersun huh, ompas jännittävä tilanne sulla! Enteilispä hyvää :love:
Mulla vieläkin valkkarii tulee vaikka dpo4, mut niin on ollut muissakin kierroissa, nyt taas on kyllä hyvin pessimistinen mieli, vaikka vielä ei voi tietää miten käyo_O ärsyttää vaa, kun en oo kertaakaa edes haamuja saanut, että onkohan tässä edes luomuraskauteen mahiksia, vaikka vielä ei ihan vuosi ole täynnä, mutta pikkuhiljaa sitäkin alkaa miettimään..:(

Pakko lisätä, etja huvikseen mittasin suusta lämpöö ni oli 37,1 vaikka ei ole yhtään flunssanen olo, tosin viisauden hammas kipuilee, niin voi olla siintäkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Oli niin vaikeaa saada kuvaan näkymään mitään niin taitaa olla viivan paikkoja vaan (n) hitto pitääkö tässä vielä tikku ostoksille lähteä aamua varten :barefoot:

Rfsu ssa muuten näky ensin samanlainen hailura ku pc ssä ja se sitten hävisi melkein heti ku kuivu :geek:
Edelleen juilii alamahaa ovismaiseen tyyliin ja tunne jopa niinku ois alkava pissa tulehdus (näin ollu mulla edellisessä raskaudessa ja voi tuntua myös menkkojen aikaan) sekä tikkua tuijottaessa yhtäkkiä muka vähän huono olo ja pientä tissisärkyä :ROFLMAO:
Vaikka varsinainen yk 1 menossa niin toivonut oon jo 1,5v kohta ja syyskuun lopusta ilman ehkäisyä oltu.. ja kyllä sitä vaan vaikka on jo lapsia niin oottaa ja ressaa koska saa/saako plussan :love: ja toivoo ja haluaa ja kaipaa niin kovasti :X3:
 
@Rosmariini86 kyllä mäkin nään viivan, vahvistumista :love: :barefoot:

Hmmp.. Hiukan omanapailua ja anteeks siitä.. (n) täällä nyt kp 13.. Valkovuotoo on ja märät oltavat, eilen ennen nukkumaanmenoa valitin miehelle huonosta olosta ja oikeesti mua heikottikin ja oli muniksissa kipuilua, noh tänään sit pientä etomista ollu ja yhtäkkiä kahvi haisi pahalle ja rupes yököttää, kerran tulikin oksu :unsure: :eek:
Flo näyttää siis huomiselle ovista, täytyy tänään yrittää kellistää mies :giggle: :ROFLMAO:
Nippailua ja jomottelua on..
Yritän malttaa olla testaamatta liian ajoissa mitä yleensä oon tehny kyl :unsure:

Tsemppiä kaikille tilanteisiin, plussatuulia :love: :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
@peanut_butter Älä huoli!! Sun testit on aivan kun mun testit kuukauden takaa. Laitan liitteeksi kuvan, jotta voit verrata (oli jo aiemmin tässä ketjussa). Eka dpo 11 ja alin dpo 15. Dpo 16 vahvistui sitten selvästi! Ja tuo dpo 15 tosi haalea testi tehty ihan keltaisesta aamupissasta. En vieläkään ymmärrä, että miksi tuli noin haalea, testasin vielä 3:lla pc:llä, ettei ollut tuo alin tikku viallinenkaan...

Melkein tasavahvat sain dpo 18 ja leffaviivat dpo 20. Ja ultrassa näkyi 7+0 viikkojaan vastaava pikkuinen. Nyt menossa 8+2.

Testien kanssa voi siis käydä mitä vaan! Riippuu vaikka ja mistä. Tsemppiä <3
 

Attachments

LIMA VAROITUS!! Kannattaa skipata tämä viesti jos limakeskustelut ei innosta..

Mutta siis: miten teillä menee limat kierrossa :eek: mulla yleensä pari päivää ennen ovista limaa ja sitten ovulaatiopäivänä vähän tahmeampaa..

Nyt tosiaan ei ennen flon ennustamaa ovista ollut limaa, viikko sitten tuli vähän pyyhkiessä, ja nyt sitten eilen ja tänään ihan hirveästi ! Tänään ei meinannut irrota pyyhkiessä, hyvä etten saksia joutunut hakemaan:eek::confused:

Pitäisikö ottaa lääkäriin yhteyttä vai onko tämä joillekin ihan normaalia, että oviksen jälkeen on edelleen limainen ? :notworthy:
 
Tuppaan nopsaan kommentoimaan lima-asiaa... Mulla viikko hedelmöitykseen johtaneen oviksen jälkeen palas "ovislimat" kehiin. Siitäpä aavistinkin tärpin käyneen. Ilman hedelmöitystä on mennyt lähinnä normiks valkovuodoks ja vrk ennen menkkoja on tullut kunnon holahdus valkovuotoa, vähän niinku limatulppa tms.

Enteiliskö plussaa sullakin!?
 
LIMA VAROITUS!! Kannattaa skipata tämä viesti jos limakeskustelut ei innosta..

Mutta siis: miten teillä menee limat kierrossa :eek: mulla yleensä pari päivää ennen ovista limaa ja sitten ovulaatiopäivänä vähän tahmeampaa..

Nyt tosiaan ei ennen flon ennustamaa ovista ollut limaa, viikko sitten tuli vähän pyyhkiessä, ja nyt sitten eilen ja tänään ihan hirveästi ! Tänään ei meinannut irrota pyyhkiessä, hyvä etten saksia joutunut hakemaan:eek::confused:

Pitäisikö ottaa lääkäriin yhteyttä vai onko tämä joillekin ihan normaalia, että oviksen jälkeen on edelleen limainen ? :notworthy:
Itsellä ovi limat kestää melkein viikon, ennen ovista ja oviksen jälkeen noin 3 päivää :D
 

Yhteistyössä