The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

23.30 joku paukautti ilotulitteen. Valvoin jonkun aikaa. Myöhemmin heräsin taas ja valvoin ainakin pari tuntia. Mikä lie valvottanut. :cautious:
No katos kun olikin mattimyöhänen liikkeellä. Toivottavasti ens yönä saat nukuttua. Ja jos voit niin ota vaikka pikkupäikkärit:)

Mulle ja ipanoille riitti vuodenvaihteeseen ne semmoset metriheikkiset tähtisadetikut. Käytiin me tuolla ulkona tuiskussa kattelemassa muitten räjäytyksiä ja esikoinen oli omilla reissuillaan kavereidensa kanssa, mikä kyllä hiukan huolettikin että kotiutuuhan ehjin nahoin:unsure:
Kotiutui:)

• Tykkää
Reactions: Aqela
Joo mä kanssa pyörin sohvalla koko yön ja tuskailin, kun peiton alla oli muka liian kuuma nukkua ja ilman peittoa liian kylmä, sitten piti mennä pissille ja pusero ahisti ja kissa päätti klo 3-4 yöllä että ''Nyt sitten leikitään mamma, wiuh ja wuhuu!!''o_O
Niin joo ja nukun usein sohvalla, kun tuolla makkarissa ahistaa sen liian pieni ikkuna, tuntuu ettei happee saa tarpeeksi(n)

Jotain sen tapaista:unsure:
Päikkärit sinnekin kehiin:)

Ja paljon parempaa päivää*halaa*

Aqela
No katos kun olikin mattimyöhänen liikkeellä. Toivottavasti ens yönä saat nukuttua. Ja jos voit niin ota vaikka pikkupäikkärit:)

Mulle ja ipanoille riitti vuodenvaihteeseen ne semmoset metriheikkiset tähtisadetikut. Käytiin me tuolla ulkona tuiskussa kattelemassa muitten räjäytyksiä ja esikoinen oli omilla reissuillaan kavereidensa kanssa, mikä kyllä hiukan huolettikin että kotiutuuhan ehjin nahoin:unsure:
Kotiutui:)
Päikkäreistä tulee vain tokkurainen olo. Eiköhän ensi yö mene paremmin. Unettomuus ei nyt haittaa kun olen lomalla. Vaikka on keljumaista. :)

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
:unsure:
Just itekin aattelin aamulla, että eikun herätys ja nokka kohti uusia pettymyksiä.

Täällä ei verhot heiluneet, mutta olkkarinpatteri lakkasi toimimasta ja sen kyllä huomas heti:confused:o_O
Höh,halaus. Toivottavasti siellä on nyt lämpöistä.
Päivää, huonosti nukuttu yö takana. o_O
Täällä tuuli ei ole häirinnyt. Lunta on vähän.
Ikävää ettet oo saanu nukuttua,halaus.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kisut sitten riehaantu & kaatelivat vedet lattialle vesikupista :unsure::D Tällä kertaa sentään pysyi ruuat lautasella eikä lennelly pitkin ja poikin. :LOL:

r0s
Iltaa!

Mitä silloin tehdään, kun on tulossa vieraita?

No tietenkin päätetään vaihtaa huoneita!

Meidän makkari on nyt kakkospojan makkari, ykköspoika nukkuu kakkospojan edellisessä ja me ykköspojan entisessä. :ROFLMAO: Nii ja kakkospojan isoimpaan kammariin tuleee myös punttis.

Kaikki tapahtui miehen ja poikien toimesta sinä aikana kun mä taiteilin lihapiirakan ja lopputaikinasta muutaman pienen omenatortun. :confused:

Vieraat tulivat yhdeltä ja kaikki oli siihen aikaan valmista.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Kvadrantidit saapuvat Maan kiertoradalle, nopeimmille on vielä mahdollisuus pelastua.

Ennakkoon on arvioitu, että kvadrantidien aktiivisuus on 120, tämä tietää massiivista tuhoa eri mantereilla.
Tom Cruise on kommentoinut että nämä ovat theta-kansan aluksia jotka ovat tulleet ottamaan luokseen tosiuskovat ja jättämään kaikki muut tulimereen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005954065.html

Britannia on tapauksen vuoksi sulattanut cryo-jäässä olleen entisen pääministerin Winston Churchillin

Viimeksi muokattu:
r0s
Iltoi juu.

Hyvin menee. Lähdetään viemään nuorin takaisin äidilleen rapakon taa. Vanhemmalla teinineideistä on passi hukassa. Onneksi ei oo kovin pettynyt kun ei pääse reissuun. Ja mä. Unohdin paremman toppatakkini työkämppään. Onneksi poika numero kakkosen palttoo sopii mulle. Muuten pitäisi painua kesätakissa tai julmetun kuumassa untuvatoppiksessa.

Sähellystä, sähellystä koko päivä...

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä