Jos en halua olla jonkun kanssa tekemisissä haluan aina sanoa sen sille ihmiselle päin naamaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja saada hänet pahoittamaan mielensä, koska on niin ankea, paska tai kelvoton, ettei kelpaa mulle. En todellakaan halua sellaisten ihmisten kuvittelevan, että pidän heistä ja että he ovat kivoja ihmisiä. Sellainen ihminen, josta joku ilman näkyvää syytä eli kiusaamistarkoitusta ei pidä, on täysi paska. Hänessä on jotain vikaa.
Sitten ne ihmiset, joista pidetään ja joiden kanssa halutaan olla ovat normaaleja ja hyvin käyttäytyviä ihmisiä.
Minä pudän ihmisistä, jotka ovat normaaleja ja kunnollisia, ja ihmiset, joiden seuraa en heidän kuvitteluistaan huolimatta halua, ovat paskoja ihmisiä. Olen heille kertonut heidän loukanneen kyllä, joten tilaisuus parantaa tapojaan on annettu. Mutta jos se ei kelpaa tai kiinnosta, niin kerron aivan päin naamaa, etten halua olla sellaisen paskiaisen seurassa, ikinä. Ettäs tietää, jos seuraani änkeytyy.
Että minä en häntä siihen kaipaa, omalla vastuulla sitten, saatanan urpo ja tyhmä kusipää.

Niin minäkin sanon joskus. Useimmiten en vaivaudu edes sanomaan. Mitkään mielistelyt ja lirputukset ei muhun tehoa. Jos en pidä jostain, en pidä ja sillä siisti. Mitkään tapojen parantamisetkaan eivät auta. Jos joku loukkaantuu, koska en pidä hänestä, siinäpä loukkaantuu. Ei ole mun ongelma.

Niin minäkin sanon joskus. Useimmiten en vaivaudu edes sanomaan. Mitkään mielistelyt ja lirputukset ei muhun tehoa. Jos en pidä jostain, en pidä ja sillä siisti. Mitkään tapojen parantamisetkaan eivät auta. Jos joku loukkaantuu, koska en pidä hänestä, siinäpä loukkaantuu. Ei ole mun ongelma.
Miksei tapojen parantaminen auta? Kuulostat jotenkin vähän vammaiselta ja ainakin ihan ahdasmieliseltä ääliöltä. Kyllä mä tykkään, jos ihminen lakkaa olemasta loukkaava ja on mukava.
Ap

Ei kai kenenkään, tai ehkä jossain yksittäisessä tilaisuudessa kerran tai joskus, pidä olla tekemisissä omasta mielstään paskojen ihmisten kanssa sen enempää, ja minuuttia pidempään ,muualla kuin lastentarhassa ja koulussa?

Kaikkien meidän työpaikalla voi olla, ja usein on, ihmisiä, joista ei itse pidä. Mutta työpaikalla ihmiset ovat jo aikuisia ja heidän oletetaan olevan aikuisia myös käytökseltään, jolloin he ymmärtävät olla kiljumatta toisen päälle "olet paska, teeskentelijä" , koska sellaisesta käytöksestä saattaa saada heti itse äkkilähdön,; ja jos ei heti, niin kohta.

Viimeksi muokattu:
Sinä oletkin varmaan itse herra täydellisyys, et ikinä satuta ketään etkä suinkaan käytä toisen tunteita hyväksi ja heitä sen jälkeen ihmistä menemään. Olet suorastaan paavista seuraava, ainakin omasta mielestäsi.

Suutut ihmisiin omien luulojesi sekä juorujen pohjalta ja oikein haluamalla haluat löytää syitä vihata. Etkä yhtään välitä miten pahasti itse rikot muita.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Sinä oletkin varmaan itse herra täydellisyys, et ikinä satuta ketään etkä suinkaan käytä toisen tunteita hyväksi ja heitä sen jälkeen ihmistä menemään. Olet suorastaan paavista seuraava, ainakin omasta mielestäsi.
Pötyä. Jokaisella on kuitenkin täysi vapaus valita, keiden kanssa viettää aikansa. Töissä on tottakai pystyttävä tekemään töitä kenen kanssa tahansa, mutta siellä ei tarvitsekaan puhua kuin työasioista.

Eihän kenestäkään kenenkään tarvitse pitämällä pitää. Eikä sitä tarvitse erikseen kertoa toitotella. Riittää että tarvittaessa tulee sen verta toimeen että asiat ja kohtaamiset tulevat hoidetuksi.

Pötyä. Jokaisella on kuitenkin täysi vapaus valita, keiden kanssa viettää aikansa. Töissä on tottakai pystyttävä tekemään töitä kenen kanssa tahansa, mutta siellä ei tarvitsekaan puhua kuin työasioista.
Tottakai on vapaus valita, mutta ei ole oikeutta rikkoa toista ja tehdä sitä vieläpä niin kylmän tunteettomasti ettei anna toiselle mitään mahdollisuutta korjata asioita tai tietää mitä teki väärin.

Toihan on täysin kypsymätöntä ja lapsellista touhua tuommoinen "mä nyt en vaan tykkää susta joten sä nyt saat sen kuulla suustani koska mä haluun niin sanoa ja mua ei muutoin kiinnosta"-lässytys. Itseasiassa tuo ei kerro mistään muusta kuin ihmisen kyvyttömyydestä sietää eriäviä mielipiteitä ja erilaisia ihmisiä sekä ymmärtämättömyyttä siinä asiassa että ei itse olekaan maailman napa.

Kasvakaa aikuisiksi ja selvittäkää erimielisyydet, jos jotain selvitettävää on ja siihen ylipäätänsä halua. Muutoin menkää eteenpäin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Toihan on täysin kypsymätöntä ja lapsellista touhua tuommoinen "mä nyt en vaan tykkää susta joten sä nyt saat sen kuulla suustani koska mä haluun niin sanoa ja mua ei muutoin kiinnosta"-lässytys. Itseasiassa tuo ei kerro mistään muusta kuin ihmisen kyvyttömyydestä sietää eriäviä mielipiteitä ja erilaisia ihmisiä sekä ymmärtämättömyyttä siinä asiassa että ei itse olekaan maailman napa.

Kasvakaa aikuisiksi ja selvittäkää erimielisyydet, jos jotain selvitettävää on ja siihen ylipäätänsä halua. Muutoin menkää eteenpäin.
Aloittaja taitaa olla Vauva-palstan Kivikissaäiti, joka on suututtanut kaikki läheisensä kiukuttelullaan, katkeruudellaan ja ikivanhoista asioista kaunaa kantamalla. Hänelle ystäväksi kelpaa vain Norjan prinssi, koska on ainoa riittävän hyvä ihminen hänen seurakseen.

Aloittaja taitaa olla Vauva-palstan Kivikissaäiti, joka on suututtanut kaikki läheisensä kiukuttelullaan, katkeruudellaan ja ikivanhoista asioista kaunaa kantamalla. Hänelle ystäväksi kelpaa vain Norjan prinssi, koska on ainoa riittävän hyvä ihminen hänen seurakseen.
Olipa aloittaja kuka tahansa niin peiliin katsomisen paikkaa kannattaisi tehdä sekä ottaa vastuuta myös omasta käytöksestään tai sen puutteesta.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sinä nyt et tiedä mistä tässä koko asiassa on kyse tai kenestä, joten et voi sanoa noin. Sitä paitsi sitten loukkaantuneita ja rikottuja on kaksi.
Eihän meistä kukaan tiedetä kenestä tässä puhutaan, mutta kannattaako tuota tuoda ja läväyttää kaiken kansan luettavaksi?
Yritä selvittää asiat pirvana, koska niinkuin joku jo tossa aiemmin kirjoitti niin tälleen sä sotket välis siihen toiseen vaan pahemmin...ainakin mun mielestä:unsure:

Toki ymmärrän että harmittaa, jos et pysty asioita selvittämään...mutta entä jos antaisit ajan mennä ja luotat siihen että asiat korjaantuu kunhan annat toiselle tilaa?
Ei se helppoa ole, tiedän kokemuksesta...mutta koeta.

Eihän meistä kukaan tiedetä kenestä tässä puhutaan, mutta kannattaako tuota tuoda ja läväyttää kaiken kansan luettavaksi?
Yritä selvittää asiat pirvana, koska niinkuin joku jo tossa aiemmin kirjoitti niin tälleen sä sotket välis siihen toiseen vaan pahemmin...ainakin mun mielestä:unsure:

Toki ymmärrän että harmittaa, jos et pysty asioita selvittämään...mutta entä jos antaisit ajan mennä ja luotat siihen että asiat korjaantuu kunhan annat toiselle tilaa?
Ei se helppoa ole, tiedän kokemuksesta...mutta koeta.
Miksi kommentoit aihetta mikä ei sinulle kuulu? Et tiedä mitä minulle on tehty ja kuka on tehnyt, vai tiedätkö muka? Et voi tietää miltä tuntuu tulla satutetuksi ihmisen taholta johon luotti, mutta tulikin petetyksi tyhjillä lupauksilla.

Miksi kommentoit aihetta mikä ei sinulle kuulu?
o_O
No ei kuulu ei, näkyy kyllä.

Et tiedä mitä minulle on tehty ja kuka on tehnyt, vai tiedätkö muka?
Olet oikeassa, en tiedä.

Et voi tietää miltä tuntuu tulla satutetuksi ihmisen taholta
Tuota sinä taas et voi tietää...siis että mitä mä olen kokenut elämässäni.

mutta jatka toki, jään odottamaan josko kohta alat haukkumaan äitisi ja valkovuokot.

Yhteistyössä