Saas nähdä miten koira suhtautuu raketteihin. Tuli mieleen, että milleniumia olin aikoinaan koirallisten ystävien kanssa paossa aikoinaan maaseudulla.
Hyvä muisti toisella
Muistakaa ottaa karvatuppo varmuuden vuoksi jemmaan muovipussiin!Saas nähdä miten koira suhtautuu raketteihin. Tuli mieleen, että milleniumia olin aikoinaan koirallisten ystävien kanssa paossa aikoinaan maaseudulla.
No sittenNiinno, singahdin "huomis"aamuna kohti synnytyssairaalaa. Kummasti helpottaa muistamista.
Meni ohi...Muistakaa ottaa karvatuppo varmuuden vuoksi jemmaan muovipussiin!
Meni ohi...
Jaa niin, jooNiinku jos koira jostain ihmeen syystä karkaa säikähdettyään paukkuja niin etsijäkoira saa vainut karvatuposta.
Tosin käy siihen vaikka koiran harjakin, ei se niin tarkkaa liene.
Mä en osta raketteja mutta pizzaa ajattelin huomenna syödä
En ainakaan ananaksella ja homejuustolla.Millä täytteillä?
En ainakaan ananaksella ja homejuustolla.
Totta kai ananaksella ja homejuustolla.
Täällä kuului kanssa n. tunti sitten paukahdus...mietin jo sillon, että joo nyt mennään vähän liian etuajassa.Meillä ei oo moneen vuoteen ostettu eikä ammuttu raketteja. Ihan tarpeeksi muut ampuu niitä,etu ja jälkikäteen
Savessa mönkiviä naisia, örr örr, ahh
Pöö-öö
Huomenta...
Ostin eilen ens kesäksi farkkutakin, kerrankin löytyi sellanen kivan näpsäkkä ja pieni. Kirppareilla olevat ovat tähän mennessä olleet kaikki sellasia mallia: 80-luku ja miehille...niin tää löytyi Porin Prismasta ja maksoi alessa 25 euroa...ostin myös todella ihanan kietaisuhameen ensikesäksi
No ihan tasan varmasti laitan...Laitappa ne kamppeet päälle ja kuva tänne
No ihan tasan varmasti laitan...
En osaa sanoa, mutta en suosittele hirveen kauan pidättelemään henkeä odotellessa...Monen aikaan laitat, tai no lainaa mun viestiä, niin tulee ilmoitus, en kerkee koko päivää päivystää ku pitää illan herkut lähtee hakemaan kaupasta ja valmistaa ne illaksi