Minäkin taidan tänne hypätä... enpä olisi uskonut että tänne enää tulen...
Olen 36v, Perheeseen kuuluu pojat 13, 11, 7 ja 5v. Lapsiluku piti todellakin olla täynnä, sillä kolmosen ja nelosen kohdalla sain jo ylipuhuttua miestä jonkin verran. Nelonen syntyi 2vko ennen laskettua ja hänen jälkeen sain unelmatyöni, kun poika oli 8kk ja juuri kun olin ajatellut olla kotona viimeiseltä ainakin sen kaksi vuotta. Jotenkin tuntui että ”kaikki jäi kesken”. Kuitenkin olin päättänyt että vauvakuume ei saa enää tulla, mutta... puolitoista vuotta sitten se tuli, otimme koiran pennun... mutta vuosi sen jälkeen taas... syksyn pidättelin sitä sisällä, koska en halunnut painetta miehelle ja olin ihan varma, että hän ei todellakaan suostu. Yhtenä viikonloppuiltana otin asian esille ja suureksi ihmetykseksi hän ei ollutkaan sitä vastaan... muutama viikko keskusteltiin asiasta ja joulukuun alussa poistatin kierukan.
Tässä vauvakuumeessa ei ole mitään järkeä, sillä olen työssä missä reissaan paljon, teen pitkää päivää, lapset harrastaa toistakymmentä kertaa viikossa, talosta loppuu huoneet ja auto jää pieneksi, kaikki tavarat myyty, kukaan ei osaa odottaa tätä lähipiirissä... mutta tarviiko kaikessa olla järkeä... Toisaalta on fiilis, että jos ei tuu raskaaksi ei sekään ole maailman loppu, on jo neljä ihanaa lasta.
Äsken alkoi ekat menkat kierrukan poiston jälkeen (viikko oli hirveetä tyhjennysvuotoo poiston jälkeen), saa tulla jos on tullakseen.
Minttu-82 YK 1