The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mulla on iso ongelma:unsure:

söin liikaa kalaa ja nyt en jaksa/kykene/pysty syömään y h t ä ä n draculaa tai suklaata!!(n)
Eihän Joulu näinkään voi mennä...droppaa kyllä tunnelmaa aika pahasti:notworthy:

Hyvää Joulua jokaiselle.

Olette kaikki minulle hyvin rakkaita. Tavalla tai toisella, tietämättänne tai tietäen.
Jouluna ei saa valehdella joten ette ole ihan niin rakkaita kuin koulukaverini joiden kanssa vietin 12v ja joista osan tunsin jo ollessani vaipoissa.
Joista kymmenkunta näen kuukauden päästä... en tosin yhtään tyttöä! Koska (yäk) tytöillä ny vaan ei ole koskaan ollu asiaa äijien saunailtaan!
Niih! Paitsi puheissa. Jotka ovat aina olleet kehumista.

Mutta jos teitä ( miehiä tai naisia) ei olisi niin tämä ketju olisi turha.

Jos sallitte niin laitan asiaanliittyvän runopläjäyksen jonka tein joskus kun minä ja dinosaurukset olivat nuoria?

Tämä säie on lystiksi laadittu,
jos oivallukset itää.
Lie riimeiltä liikaa vaadittu,
jos laatua olla pitää.
Ei runolla rajaa, vain monta keinoa.
Ken laatua tahtoo, lukekoon Leinoa.

Hyvää Joulua.
Aksu

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Kiitos :love:. Kisu ei sen sijaan anna armoa, vaan haluaa ehdottomasti köllötellä mahan päällä :cautious:.
Mun kisu tykkää köllötellä nykyään suihkuhuoneen perimmäisessä nurkassa, ihmettelin tässä kerran että miksi ihmeessä mutta kun menin tassuttelemaan sinne nurkkaan, huomasin lattian olevan todella lämmin sieltä kohtaa...niin en ihmettele enää.

Mun kisu tykkää köllötellä nykyään suihkuhuoneen perimmäisessä nurkassa, ihmettelin tässä kerran että miksi ihmeessä mutta kun menin tassuttelemaan sinne nurkkaan, huomasin lattian olevan todella lämmin sieltä kohtaa...niin en ihmettele enää.
Patteri on meillä miun jälkeen seuraava lempi paikka. Miten nuo voikin maata kuumilla pattereilla ilman että polttaa itseään :eek:.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Täällä myös ja jos on saunan pyllynalukset kuivumassa patterin päällä,ni ne revitään alas ja makoillasn niiden päällä. Myös makkarin & olkkarin patterin vierusta on pop.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori

Yhteistyössä