Tunnin päästä olis raskasta joulua konsertti Vois sitä kuunella
Mulla on iso ongelma
söin liikaa kalaa ja nyt en jaksa/kykene/pysty syömään y h t ä ä n draculaa tai suklaata!!
Eihän Joulu näinkään voi mennä...droppaa kyllä tunnelmaa aika pahasti
Iik!Mulla on iso ongelma
söin liikaa kalaa ja nyt en jaksa/kykene/pysty syömään y h t ä ä n draculaa tai suklaata!!
Eihän Joulu näinkään voi mennä...droppaa kyllä tunnelmaa aika pahasti
Ei masu hirveen killillään vielä täällä, marmeladi maistuu ja Fazerin uus mandariini--inkiväärikonvehti,kohta juustoja pieni määrä,taateleita & rapeaa herkkuleipää.Kävi perinteiset. Masu on ihan killillään. Ei uppoa edes suklaa täälläkään .
Mie vähän arvasin tämän kun lanttulaatikko ja rosolli on miun herkkua. Siksipä älysin jo eilen herkutella juustoilla ja suklaalla .Ei masu hirveen killillään vielä täällä, marmeladi maistuu ja Fazerin uus mandariini--inkiväärikonvehti,kohta juustoja pieni määrä,taateleita & rapeaa herkkuleipää.
Otan osaa *ottaa osaa*Kävi perinteiset. Masu on ihan killillään. Ei uppoa edes suklaa täälläkään .
Mä oon tässä n 3 kk laihduttanut osanutrauksella,niin pakko syödä iisisti,pienempiä annoksia. Ei vaan napa vedä isoa annostaMie vähän arvasin tämän kun lanttulaatikko ja rosolli on miun herkkua. Siksipä älysin jo eilen herkutella juustoilla ja suklaalla .
Kiitos . Kisu ei sen sijaan anna armoa, vaan haluaa ehdottomasti köllötellä mahan päällä .Otan osaa *ottaa osaa*
Eikö kisu oo omissa joulutouhuissaan jo,mokoma kisu ku toisen päällä makoileeKiitos . Kisu ei sen sijaan anna armoa, vaan haluaa ehdottomasti köllötellä mahan päällä .
Mun kisu tykkää köllötellä nykyään suihkuhuoneen perimmäisessä nurkassa, ihmettelin tässä kerran että miksi ihmeessä mutta kun menin tassuttelemaan sinne nurkkaan, huomasin lattian olevan todella lämmin sieltä kohtaa...niin en ihmettele enää.Kiitos . Kisu ei sen sijaan anna armoa, vaan haluaa ehdottomasti köllötellä mahan päällä .
Väsyi kuusen räpläämiseen .Eikö kisu oo omissa joulutouhuissaan jo,mokoma kisu ku toisen päällä makoilee
Patteri on meillä miun jälkeen seuraava lempi paikka. Miten nuo voikin maata kuumilla pattereilla ilman että polttaa itseään .Mun kisu tykkää köllötellä nykyään suihkuhuoneen perimmäisessä nurkassa, ihmettelin tässä kerran että miksi ihmeessä mutta kun menin tassuttelemaan sinne nurkkaan, huomasin lattian olevan todella lämmin sieltä kohtaa...niin en ihmettele enää.
Täällä myös ja jos on saunan pyllynalukset kuivumassa patterin päällä,ni ne revitään alas ja makoillasn niiden päällä. Myös makkarin & olkkarin patterin vierusta on pop.Mun kisu tykkää köllötellä nykyään suihkuhuoneen perimmäisessä nurkassa, ihmettelin tässä kerran että miksi ihmeessä mutta kun menin tassuttelemaan sinne nurkkaan, huomasin lattian olevan todella lämmin sieltä kohtaa...niin en ihmettele enää.
Mieskö siellä riisuu ja laulaa luikuttelee siulle .Upeita miehiä & upeaa musiikkia
Eiii, ois kyllä saanu riisuutuakin raskasta joulua oli taas hyväMieskö siellä riisuu ja laulaa luikuttelee siulle .
Vielä ehtiiEiii, ois kyllä saanu riisuutuakin raskasta joulua oli taas hyvä
Keuli nyt sinnäe siinäMun masuun mahtui suklaata.
En käsitä, samaa ihmettelin edesmenneen koirani suhteen..sen lempipaikka maata oli keittiönpöydän alla tulikuuman patterin kyljessäPatteri on meillä miun jälkeen seuraava lempi paikka. Miten nuo voikin maata kuumilla pattereilla ilman että polttaa itseään .