Kaurajuoma on maultaan vähän niin kuin kerma.ai niin tekeekö se kaurajuoma siitä puurosta sitten makeahkon makuisen?
Mä kun tykkään suolaisesta puurosta vaan
Sain jo ennen joulua.
Ei tee,ellei oo supersokerista kaurajuomaa,kuulema lidlin kaurajuoma on semmosta tosi makeeta. Muista tulee hyvää.ai niin tekeekö se kaurajuoma siitä puurosta sitten makeahkon makuisen?
Mä kun tykkään suolaisesta puurosta vaan
Ok, mä ostin tässä joskus kolme purkkia sitä mutta en avannut vielä..ja sitten unohin että mulla on ne edesKaurajuoma on maultaan vähän niin kuin kerma.
Ok, mä ostin tässä joskus kolme purkkia sitä mutta en avannut vielä..ja sitten unohin että mulla on ne edes
Joo mutta tee se tyylillä, ajele samalla myös kulmakarvat pois kokonaanTuli mieleen ison puolen pilde ketjusta. Tekiskö yllätyksen ja vetäsis kaikki karvat pois?
Kyllä sutä voi ehken pikkusesti aaton jälkeenKIN kaupassa käydä..Käy sää mun puolesta
Ei vaan mää meen sinne aaton jälkeen, kyll se puuro sillonkin maistuu
Maistuupahan*motkottaa vastaan jo etukäteen*
Meinasitko eksyä villapuseron sisälle?
Niin käyköhän se?
Niin ja mihin kuppaan?
Mitä sää nyt meinaat saada?
Saada.No niin sä kirjoitit
Ensin ajattelin onko pihalla lumiukko. Mutta siis telkusta?Siirryn hikkupiljaa olohuoneen puolelle katselemaan lumiukkoa!
Tuli mieleen ison puolen pilde ketjusta. Tekiskö yllätyksen ja vetäsis kaikki karvat pois?
sullakinko kasvaa kyrvässä karvoja?Mie vetäsin jo, tosin sillä erolla etten pildestä vaan kyrvästä
Iltaa, sain.Jouluiltaa ja röyh...
Saittehan lahjoja? Onhan kaikilla ollut hyvä olla ja ihana aatto?
Mä sain vaikka ja mitä paketeista...ja kävin joulusaunassakin
Ruokaa on jääkaappi pullollaan, samoin kuin masu
Iltaa lahjoja saatu,ruokaa & herkkuja syöty. Illalla juustoja + muuta hyvää ja punaviiniglögiä Kisutkin saanu oman osansa.Jouluiltaa ja röyh...
Saittehan lahjoja? Onhan kaikilla ollut hyvä olla ja ihana aatto?
Mä sain vaikka ja mitä paketeista...ja kävin joulusaunassakin
Ruokaa on jääkaappi pullollaan, samoin kuin masu