Ei mulla ainakaan oo tuhma mieliTuhma miele, hä-hää
Minkälainen kinkku teillä on?
Semmonen alle 3 kg, sinappikuorutettu
Ei mulla ainakaan oo tuhma mieliTuhma miele, hä-hää
Minkälainen kinkku teillä on?
Ei kaikkea oo tarkoitus poraillaLaitoin kinkun uuniin
Akkuporakoneella paistomittarille alkureikä
Ei mulla ainakaan oo tuhma mieli
Semmonen alle 3 kg, sinappikuorutettu
Meille riitävä kinkku,kun ei oo ku 2 syömässä & muutakin ruokaa riittää.Vähän on pienen puolelinen, mutta kyseessähän on ilmeisesti harjoituskinkku?
Onko sinulla erityistä jouluasua?
Katselin tässä joku päivä ruokaohjelmaa Tina tunturissa. Tina teki nuotiolla kunnon pihvit ja bataatti-aiolia. Tuota aiolia pitänee kokeilla tekaista joku päivä .
Kinkku ja laatikot.Mitä jouluruokaa himoitsette eniten? Mie rosollia ja hyvänä kakkosena lanttulaatikkoa . Ja kaloja... ja ja... kaikkea .
Mitä jouluruokaa himoitsette eniten? Mie rosollia ja hyvänä kakkosena lanttulaatikkoa . Ja kaloja... ja ja... kaikkea .
Aioli med sötpotatisMitä se siihen laittoi? Kuulostaa tosi oudolta.
Hyvää Joulua Toffolaan .Mies saa jäädä kinkkua vahtimaan, koiruuskin jo meni nukkumaan. Oikein hyvää joulua kaikille, öitä.
Kinkkua, porkkana ja bataatti-perunalaatikkoo,tuota voileipäkakkuaMitä jouluruokaa himoitsette eniten? Mie rosollia ja hyvänä kakkosena lanttulaatikkoa . Ja kaloja... ja ja... kaikkea .
Meille riitävä kinkku,kun ei oo ku 2 syömässä & muutakin ruokaa riittää.
Ei oo mikkää harjoituskinkku
Eihä jaksa ees touhuta jos on ähky kinkusta
Ei oo asua
Poliisit ajoi Järvigrillin ohi, noh, moni muukin tekee saman, missä lie vika, minä tiedän mutten kerro
Kinkku ihmeen kummasti kypsyny nopiampaa kuin ois pitäny. Satasessa kuiten pitäny. Oisko mittarin pää liian lähellä luuta sitä tiijä en. Kokkeillahan voi vaihtaa mittarin paikkaa vuan jaksaako sitä alakaa häsläämään, sua nähä.
Siinäpä tulikin jo vuojen savolaiskiintiökki täythen näemmä.
Kalaruoat.Mitä jouluruokaa himoitsette eniten? Mie rosollia ja hyvänä kakkosena lanttulaatikkoa . Ja kaloja... ja ja... kaikkea .