The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kerro sitten, onnistuiko se maksalaatikko

Mä olen pian jo viisi minuuttia pohtinut, miten viljan voisi siinä korvata. Glogomannaanilla? Kukkakaalimuruilla? Perunalla? Perunan ja bataatin seoksella? Ternimaito voisi olla jännä kokeilu.
Joo,onnistui hyvin. :p On tosin vahvemmanmakuista kuin kaupan riisi-maksalaatikko mutta mua ei haitannut. Mä korvasin perunakuidulla, laitoin 1 rasiallisen maksaa,sipulia, 2 kananmunaa, n 1dl kermaa,suolaa,valkopippurijauhetta,agavesiirappia ja tuota perunakuitua ehkä pari desiä,päälle voita.

• Tykkää
Reactions: r0s
Nyt on ryystettävä maitoa kahavilla*ufopääkkönen* vaikka taisin jo jotain sanoa etten enää ikinäkoskaanplaaplaa:unsure:...
Uhallakin teen nyt niin:ninja:!

Tiiäkönää mitä?
Ipanapasilla oli vuoden viimonen koulupäivä, huomenna vielä joku joulukiekaisu kaikki yhes koos- meiningillä eli tässä ikäänkuin sladitellaan hissuksiin kohti lomatunnelmia(y)
Mäkin saan toviksi unohtaa työhommelit kokonaan:)

Ulkona on kivan pirtsakka pakkanen ja se satelee semmosta ihunan pölähtelevää pakkaslumihöttöstä:love:...oiski lunta niin paljon että vois humpsauttaa ittensä hankeen toviksi äksäilemään ja tekemää lumienkuleita:love:...

Mutta mä huokasen nyt pienesti ja parkkeeraan peffan hetkeksi tähän ennen kuin hepuloin itteni taas puuhien äärelle.
Pidä mukavaa perjantaita sinä siellä:), mitä sitten ikinä teetkin tai olet tekemäti.

• Tykkää
Reactions: epek
Aqela
Mä taisin mennä aamulla unissani töihin. Menin bussiin ja kuskin paikalla oli joulupukki. Bussissa oli muutama joulunauha. Kun poistuin bussista niin oven vieressä oli tarjolla suklaanamusia. :alien: :LOL:

...se jäi sitten se kahvi juomati kun menin sanomaan että "..istun tähän nyt peffalleni.."...sama kun oisin sanonu että no nih, kaikki yhtäaikaa ja yhteenääneen uliuliuliuliuli:coffee:

Tuli tilannetta ja uliuliulitusta*huokaa*
Valtakunnassa nyt kuitenkin rauha, iloitkaamme*iloitsee*, ja ryhmärämä hankkimassa punaisia poskia:)

Kylymä kahavi tekkee jotaki(y), kippis!

Yhteistyössä