UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvää iltaa Sydänystäväni! Netti ei toiminut ollenkaan linkissä! :X3: Onneksi jätin sinulle viestin juuri ennen matkaa ja pystyit varautumaan pieneen palstailutaukoon.

En saanut nukuttua matkalla. Olin väsynyt, kun pääsin kotiin. Olen lähinnä vain nukkunut ja levännyt. Nyt taas täysissä sielun ja ruumin voimissa. (y)

Mitä sinulle kuuluu? :rolleyes:
Hei ystävä :LOL:♥

Mukavaa kuulla sinusta. :love::love:

Ikävää (n)kun linkissä ei pystynyt nukkumaan, mutta onneksi olet saanut jo univelan pois:ROFLMAO:

Kävin ostoksilla tänään illalla, kamala tungos ja hääriminen kaupoissa (n) enkä muistanut ostaa torttutaikinaa:whistle::rolleyes:

Söin kanatortillan kauppareissun jälkeen :p

vierailija
Hei ystävä :LOL:♥

Mukavaa kuulla sinusta. :love::love:

Ikävää (n)kun linkissä ei pystynyt nukkumaan, mutta onneksi olet saanut jo univelan pois:ROFLMAO:

Kävin ostoksilla tänään illalla, kamala tungos ja hääriminen kaupoissa (n) enkä muistanut ostaa torttutaikinaa:whistle::rolleyes:

Söin kanatortillan kauppareissun jälkeen :p
Mukava kuulla sinustakin! ❤

Kaikki hyvin täällä! Lähdin eilen illalla siivoamaan n:lle... Huomaan viesteistä, että tulit vartti sen jälkeen kun lähdin. Uups :barefoot:

Tänä aamuna kävin ulkoilemassa ja siivoilin vähän täällä kotona. (y) Aloitamme leipomisen ja ruoanlaiton iltapäivällä. :whistle:

Olit aikeissa ostaa torttutaikinaa! :geek: Se olisi ollut toinen torttuerä tälle joululle. :sneaky: No,mutta kanatortilla on melkein kuin torttu, runsaampi vain! :p

vierailija
:p sinäkin olet reipas. olet siivoillut ja touhunnut :love::love:

Täytyy huomenna muistaa ostaa torttutaikinaa ja ehkä piparitaikinaa... sitä en jaksa tehdä itse.:unsure:
Joo, koitin ahkeroida eilen ja tänään. :oops:

Olen aikeissa tehdä pienen erän pipareita. Kärsivällisyys ei riitä isoon erään... :whistle: Olisiko taikina pitänyt tehdä jo edellisenä päivänä muhimaan jääkaappiin? En ole leiponut pipareita vuosiin... mutta nyt voisin koittaa pitkästä aikaa. :LOL:

Saat ostaa valmiit taikinat, jos hääräät kotona itsekseen. (y) Torttujen ja piparien tekoon menee aikaa. (n)

vierailija
Joo, koitin ahkeroida eilen ja tänään. :oops:

Olen aikeissa tehdä pienen erän pipareita. Kärsivällisyys ei riitä isoon erään... :whistle: Olisiko taikina pitänyt tehdä jo edellisenä päivänä muhimaan jääkaappiin? En ole leiponut pipareita vuosiin... mutta nyt voisin koittaa pitkästä aikaa. :LOL:

Saat ostaa valmiit taikinat, jos hääräät kotona itsekseen. (y) Torttujen ja piparien tekoon menee aikaa. (n)
Itsetehty piparitaikina on parempaa kun sen antaa olla yön yli kylmässä (y) mutta jos olet hätäinen niin voit tehdä heti :sneaky:

Minä imuroin ja moppaan. huh.:oops:

Yhteistyössä