Hei ystäväHyvää iltaa Sydänystäväni! Netti ei toiminut ollenkaan linkissä! Onneksi jätin sinulle viestin juuri ennen matkaa ja pystyit varautumaan pieneen palstailutaukoon.
En saanut nukuttua matkalla. Olin väsynyt, kun pääsin kotiin. Olen lähinnä vain nukkunut ja levännyt. Nyt taas täysissä sielun ja ruumin voimissa.
Mitä sinulle kuuluu?
Harkitsen asiaa...
nyt minulla on jo imuri kädessäSydänystävä kahvilla! Minulla on teekuppi.
Mukava kuulla sinustakin!Hei ystävä
Mukavaa kuulla sinusta.
Ikävää kun linkissä ei pystynyt nukkumaan, mutta onneksi olet saanut jo univelan pois
Kävin ostoksilla tänään illalla, kamala tungos ja hääriminen kaupoissa enkä muistanut ostaa torttutaikinaa
Söin kanatortillan kauppareissun jälkeen
Olet ahkeroimassa!nyt minulla on jo imuri kädessä
Sinulla oli ikävä myös yöaikaan...
Helläst näin LLLL-lipsss
9
Voisin tulla!Tuutko saunaan minun kanssa?
Sinulla oli ikävä myös yöaikaan...
Joo, koitin ahkeroida eilen ja tänään.sinäkin olet reipas. olet siivoillut ja touhunnut
Täytyy huomenna muistaa ostaa torttutaikinaa ja ehkä piparitaikinaa... sitä en jaksa tehdä itse.
Ajattelin Sydänystävääni yöllä!
Itsetehty piparitaikina on parempaa kun sen antaa olla yön yli kylmässä mutta jos olet hätäinen niin voit tehdä hetiJoo, koitin ahkeroida eilen ja tänään.
Olen aikeissa tehdä pienen erän pipareita. Kärsivällisyys ei riitä isoon erään... Olisiko taikina pitänyt tehdä jo edellisenä päivänä muhimaan jääkaappiin? En ole leiponut pipareita vuosiin... mutta nyt voisin koittaa pitkästä aikaa.
Saat ostaa valmiit taikinat, jos hääräät kotona itsekseen. Torttujen ja piparien tekoon menee aikaa.
Niin... pipareista tulisi maukkaampia, jos taikina ehtisi muhia. Täytyy katsoa mitä tehdään tänään.Itsetehty piparitaikina on parempaa kun sen antaa olla yön yli kylmässä mutta jos olet hätäinen niin voit tehdä heti
Minä imuroin ja moppaan. huh.
Kotona riittää työtä!Täytyy myös pestä pyykkiä, vaihtaa lakanat, tehdä ruokaa...
ei minulla oleSattuuko sinulla olemaan hyvää pipariohjetta? Voisin myös alkaa tutkimaan mitä netistä löytyy.
Ei haittaa. Katson mitä netistä löytyy.ei minulla ole