.

@Wintersun Tsempit jälleen sinulle :unsure: Toivotaan, että helmikuussa oltaisiin jo viisaampia. Hyvää joulua :love:

Hei nyt ällöä vuotoasiaa, joten jos et tykkää lukea, ni skippaa nyt :D Mulla on nyt Dpo2 ja jo toista päivää ihan jäätävät määrät tosi valkoista valkovuotoa. Muissakin kierroissa oviksen jälkeen vaan valkovuodon määrä yltynyt. Onko tää normaalia? Tai siis, onko teillä vastaavaa vai pitäisikö oviksen jälkeen olla kuivaa?

@Wintersun Tsemppihalit sinne! :love: Kyllä kaiken tämän harmauden keskellä löytyy vielä se valo teidänkin elämään. Varmasti turhautunut ja tympääntynyt olo tuollaisista sanomisista. :eek:

Tervetuloa mukaan @empuska.

@quinque Kiitos tsempistä. On onneksi nyt iltaa kohden hieman vuoto rauhoittunut.

@Nemi_K Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Toivottavasti viivat vahvistuu! (y)

@~Madre~ Tervetuloa listoille!

@muropaketti Hyvää matkaa plussanneisiin! :love:

@Camy Tärppionnea!

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä kuumeiluun ja piinailuun ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

@Wintersun Tsempit jälleen sinulle :unsure: Toivotaan, että helmikuussa oltaisiin jo viisaampia. Hyvää joulua :love:

Hei nyt ällöä vuotoasiaa, joten jos et tykkää lukea, ni skippaa nyt :D Mulla on nyt Dpo2 ja jo toista päivää ihan jäätävät määrät tosi valkoista valkovuotoa. Muissakin kierroissa oviksen jälkeen vaan valkovuodon määrä yltynyt. Onko tää normaalia? Tai siis, onko teillä vastaavaa vai pitäisikö oviksen jälkeen olla kuivaa?
Mulla kans ihan järkky määrä tuli ekat päivät oviksen jälkeen, sitten pari päivää kuivaa ja nyt taas eilen runsastui. Kaupassa olin ihan varma et menkat alko etukäteen mut olikin ihan muuta :D muistelen et yleensä olis mulla ollu kuivempaa..

• Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
Hei onko yhtään normaalia, että alapää on jo kolmatta päivää kuiva kuin Sahara ja kosketus arka, siis ihan jopa pyyhkiessä sattuu :eek:
Olen yleensä hyvin kosteaa sorttia ja en ikinä ole kärsinyt emättimen kuivuudesta tai joutunut edes yhdynnöissä käyttämään liukastetta :cautious::D

@Wintersun tuntuu pahalta kun itse kitisee ja itkee jostain kolmesta vuodesta, kun sinä olet noin pitkään joutunut odottamaan :cry:

Toivottavasti teillä tärppää alkavissa hoidoissa, vaikka jouduttekin hieman vielä odottamaan lisää!

Tauko tekee kyllä hyvää välillä täältäkin ja meille voit aina tulla omanapailemaan ja avautumaan, kun siltä tuntuu :love: täällä on niin tsemppaava porukka !

@Neltsuliini en saanut kuvassa näkymään mitään, taitaa olla turhan huono kamera puhelimessa ja lisäksi viiva oli kyllä erittäin haalea, mutta selvästi nähtävä kuitenkin. No, katsoin äsken testiä uudestaan niin se on kyllä tässä päivän aikana hävinnyt se viiva ihan kokonan ja testi täysin valkoinen.. (n)(n)

Alavatsalla tuntunut kipuja koko päivän sekä vv:n seassa havaittavissa jotain punertavaa.. Näinköhän ne menkat sieltä alkaa. Ääh tää epätietoisuus on kyllä raastavaa. :mad: huomenna käyn kyllä heti töiden jälkeen ostamassa jonkun herkän testin.

Ihanaa onnea @muropaketti @Kertomus :love: Paljon onnea raskauteen! Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille :unsure::) Uusi vuosi, uudet mahdollisuudet (y) @Wintersun paljon tsemppiä ja pitkiä hermoja teidän matkaanne :love: Kyllä se vauva teillekin vielä ihan varmasti suodaan tavalla tai toisella!

On. Ovulaatiotesti näyttikin nyt vasta kunnon positiivista, eli @Miina- muokkaatko, että mulla tänään vasta dpo-1:) Aika hyvib gyne heitti pe että näyttää siltä että viikon päästä ois vasta ovis, aika tarkalle heitti :LOL: Näin se flunssa näköjään voi viivästyttää, viikolla! Jos ovis nyt edes siis tapahtuu. Saa kai siis odotella menkkojan muutaman päivän myöhemmin jo tän takia (n)

Attachments

@Wintersun voi itku:cry: kovasti jaksamista asian kanssa:love: onnea plussanneille:love: mä niin ootin et vois huomis aamun testata mut ukko prkl onki koton; venyy siis pe aamulle dpo11 jos oikei laskenu.. oireita ei kyllä edelleenkään oo.. pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:unsure: kyllä se plussa vielä napsahtaa joskus. Juu ei lohduta i know..

Hep, täällä myös yksi jolle on määrätty letrot ihan vaan varuilta, ovulaatiota tukemaan. Kierto oli epäsäännöllinen 25-32pv ja oli välivuotojakin ja kuukautiset tosi niukat ja lyhyet. Nyt on kolmas letrokierto meneillään ja sen on letrot tehnyt, että ovis on ihan todella kipeä ja kierto on ollut nyt 29pv. Viime menkat oli myös pidemmät kuin pitkiin aikoihin. Minun piti käydä vaan ekassa ultrassa, jos olisin halunnut muuttaa annostusta, niin sitten olisi pitänyt käydä uudelleen. Kaksi follikkelia oli kypsynyt, mutta ei laittanut ehkäisykieltoa, kertoi van kaksoisraskauden mahdollisuudesta.

@Wintersun, voimia odotukseen!
Onnittelut uusille plussanneille.

@Nemi_K toivottavasti viiva vahvistuu! (y)

Tärppionnea muillekin :)

Tänään oli kummallinen päivä. Kävin tankkaamassa autoa ja hämmästyin kuinka järkky bensankäry siellä oli, tuli huono olo vaikka koskaan en moisesta hätkähdä :confused: tein tänään pari r-testiä ja mielenkiinnosta myös viimeisen o-testin, r-testeissä hyvin haaleaa viivaa oli kyllä mutta rfsu ainakin niin susi ettei kovin luottoa ole. O-testi oli lähes positiivinen. Jännät päivät edessä :giggle:

TOIVEENA VAUVA 2019

20.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 78/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 64/27..............ya 5/18
Emerentia................kp 45/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 45/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 38/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 31/35...............yk ?
Lillium......................kp 29/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 28/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 27/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 26/28..............yk ?
Miina-......................kp 24/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 23/28-32.........ya 9/18
W.we.......................kp 23/25..............ya 11/15
Hitvetti.....................kp 23/xx..............yk 2
Suspi.......................kp 23/32..............yk 3
Bubble92................kp 22/27...............yk 6
Tiana44...................kp 22/26-28.........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 22/28-30.........yk 1
Quinque..................kp 21/28-30.........yk 1
Chili_.......................kp 21/28-29.........yk 6
Pioni85....................kp 21/27-30.........yk 6
Laima......................kp 21/28..............yk 6
Empuska.................kp 21/28..............yk 1
Veeja.......................kp 20/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 20/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 18/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 18/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 17/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 16/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 15/28-32.........ya 2/17
Rimaleli...................kp 14/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 13/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 12/27-32.........yk 5
Saippuakupli...........kp 11/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 10/30..............yk 8
Neltsuliini.................kp 9/27................ya 5/16
Persikka123.............kp 6/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 6/26................yk 7
Hemppanen.............kp 4/29................yk 10
Sennay.....................kp 4/27-?.............ya 5/18
Minic........................kp 3/30................yk 3
~Madre~..................kp 2/27-30...........yk 4
Haavejuttu...............kp 1/31................yk 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Li88.........................dpo 14
Lillium......................dpo 14
Janskusdff...............dpo 13
Miina-......................dpo 10
Hitvetti.....................dpo 10
W.we.......................dpo 9
Laima......................dpo 5
Tiana44...................dpo 4
Beibihaaveilija.........dpo 3
Chili_.......................dpo 0
Vuuti........................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,

Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Onnittelut plussanneilla. Ihania joululahjoja teille suotu!

@Wintersun voimia jaksamiseen koko sydämestäni! Tuo on ollut äärimmäisen pitkä tie mutta koska toivoa on niin valtavasti tsemppiä eteenpäin puurtamiseen ❤

@Miina- eikä?! Olisko sinun vuoro... toivotaan että kerrankin kökkötestit näyttäis oikeasta syystä haamua.

Hei, olen 29 v, ja tutustuttiin miehen kanssa kesällä 2018, eletään etäsuhdetta. Taidan olla herkkä raskautumaan, sillä ensimmäisestä yhdynnästä tulin heti raskaaksi, se meni harmi kyllä kesken, testi ehti näyttää selkeän positiivisen. Hormonaalista ehkäisyä ei ole toistaiseksi ollut käytössä, kierukka suunnitteilla. Olemme seksuaalisesti aktiivisia ja suojana käytämme kondomia. Viimeisimmät yhdynnät olivat kolmena ovulaation voimakkaimpana päivänä, eikä suojat olleet kokoajan paikoillaan. Herkällä testillä näyttää jo hailakkaa positiivista, vaikka kp28/ yk 1. Eilen tuntui aika voimakasta nipistelyä kohdun alueella, ja se tuntui samalta kuin edellisen positiivisen aikoihin. Eikä ollut kuukautiskiputyyppistä. Välissä tehty negatiivinen oli erittäin selkeä nega. Ovulaation aikana limaisuus oli järkyttävän suurta, koskaan ollut niin paljon, ja ajattelin siitä, että voisi tärpätä. Nyt tässä jännitetään uutta vuotta, että tuleeko menkat vai oliko ne nipistelyt alkion kohtuun kiinnittymistä.

Miullekin sanoi kierukan poistossa lääkäri, että mikäli sikäli 3kk raskaus ei ole alkanut niin verikokeisiin, ja aloitetaan mitä luultavammin clomit ihan varmuuden vuoksi, tukemaan sitä ovista kun on vähän siinä ja siinä ovuloinko vai en. o_O Ei tarvitsisi odotella niin pitkään, kun miulla sitä lapsettomuustaustaa on jo ennestään.

Kp21, aamutupakan + kahvin jälkeen puski niiiiiin huono päällensä ettei tosikaan, ihan olin varma että nyt tulee oksu, mutta ei, sohvalle ja jalat ylös. :sick:
Tosin on miulle joskus aniharvoin vastaavaa tullut, mutta tänään toooosi pitkästä aikaa. Keho ja mieli kuvittelee kyllä kaikenlaisia ”oireita.” :whistle:

Tänään nega dpo10.. hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka havaittavissa.. no ens viikolka flon mukaan kk joten vielä ei kirvestä kaivoon.. oi @Miina- ihanaa jospa olisi plussa:love:
Täällä sama tilanne että nega tuli tänää, olin malttamaton ja testasin jo oireita on vaikka muille jakaa mutta varmasti vain mielikuvituksen tuotosta... Ens viikolla kans Flon mukaan menkat alkaa että SaaS nähä... Tänää iski Kauhee lenssu ja lämmötki vähän koholla

Omanapailua, sori siitä :unsure: täällä kp23/28-32 tänään ja herätessä oli niin paha veri tai metallin maku suussa :eek: ja eilen illalla miehellekin sanoin, että ois niin ihana nyt plussata ennen joulua :love: :LOL: viimeks esikoisesta sain tosi vahvan plussan ennen mun synttäreitä  :) eilen illalla oli halukkuus taas korkialla ja mies tuumas, et Onpa märkää :LOL: tosiaan välillä tullu paksumpaa valkovuotoo jne.. Eilen iski illalla huono oloki ennen nukkumaanmenoa ja, turvotusta on ollu..
Mä kyllä petyn jos joulun jälkeen ne menkat alkaaki :mad:

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :love:.

@chili_ hyvin voi kyllä flunssa viivästyttää ovista!

@hitvetti vielä on tosiaan hyvin aikaa saada se plussakin. Minkä testin teit? Ei minulla tullut negoista kuvittelemallakaan viivoja pregcheckiin, mutta toki niitä on ollut kuulemma.

@Miina- no hyvältä ainakin kuulostaisi nyt! Jännää.

Ovistesti näyttää nyt hyvin vahvaa plussaa. Hölmö kysymys, mutta mikähän minulla on nyt sitten Dpo, merkitäänkö nyt sitten -1?

Attachments

• Tykkää
Reactions: Sennay ja Miina-

Yhteistyössä