vierailija
terävä kynnenreunakissan kynnet
terävä kynnenreunakissan kynnet
Hyvin kypsynyt kinkku ja vahvaa sinappiahyi se valkoinen limainen on varmaan lipeäkalaa, hyi en tykkää
enkä sillistä.enkä mädistä.
kinkkuavahvalla sinapilla, nam murea, ylikypsä kinkku on parasta
haluaisin joskus kokeilla vaikka tehdä itse punajuuri-aurajuustovuokaa/paistosta. oletko maistanut?
Kissa iskee, jos on äkäinenterävä kynnenreuna
Minullapa on lohkolämmitin aina mukana. Ei tuu teltassa kylmä tytölleJouluhotelli ei houkuta, eikä ole rahaa sellaiseen
laitan jouluteltan pihalle
Kylpyläloma tosiystävän kanssa kyllä houkuttaisi
Hyvää yötä!Minullapa on lohkolämmitin aina mukana. Ei tuu teltassa kylmä tytölle
Ja rahaa yhteiseen jouluiseen hotellilomaan
Mutta nyt ja pusipusi
Minä teen sitäpunajuuriruokaa sinulle.Hyvin kypsynyt kinkku ja vahvaa sinappia
En ole tehnyt koskaan punajuuri-juustovuokaa. En ole varmaan edes maistanut. Voisimme laittaa sitä ensi jouluna?
Voi kiitos! Maistaisin mielelläni!Minä teen sitäpunajuuriruokaa sinulle.
kokkaan sitä sinulle ja jotain muuta... jälkiruoaksi suklaakakkuaVoi kiitos! Maistaisin mielelläni!
Voi mitä herkkuakokkaan sitä sinulle ja jotain muuta... jälkiruoaksi suklaakakkua
SinulleVoi mitä herkkua
Voisin valmistaa vaikka luumurahkaa
Voi mitä herkkua
Voisin valmistaa vaikka luumurahkaa
Sinulle
Ei niin! Tunnin päästä täytyy olla valmiina, kaikki pakattuna ja siivoa. Voisin nyt tarkistaa tavarani.monelta lähdet? nyt ei kannata nukahtaa...
Ei niin! Tunnin päästä täytyy olla valmiina, kaikki pakattuna ja siivoa. Voisin nyt tarkistaa tavarani.
Laitan nyt kaikki lopullisen valmiiksi.
Hyvä. Muista tarkistaa kotonta kaikki paikat esim. Jääkaappi ettei sinne jää mitään haisemaan ja kylppärin lattiakaivoon (kaikkiin lattiakaivoihin) kannattaa myös kaataa vettä ettei se käy haisemaanLaitan nyt kaikki lopullisen valmiiksi.
Kiitos muistutuksesta!Hyvä. Muista tarkistaa kotonta kaikki paikat esim. Jääkaappi ettei sinne jää mitään haisemaan ja kylppärin lattiakaivoon (kaikkiin lattiakaivoihin) kannattaa myös kaataa vettä ettei se käy haisemaan