UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä. en minäkään unohda sinua. :love::love:
Minä saatan kyllä olla nukkumassa silloin kun sinä matkustat :unsure:

Onhan tuo jouluostoksilla käynti työlästä ja ärsyttävää.(n) en pidä yhtään.
Oi olisipa joulu vain yhdessä tosiystävän kanssa kaukana kaikesta :X3:

Minä menen j0uluvierailulle ehkä vasta 23-24.12. minulla ei ole pitkää poissaoloa. käyn vain.
Saat nukkua yöllä! Ei tarvitse sinnitellä hereillä reissuni takia. :sleep: Minäkin nukun linkussa, jos vain saan unta. Ja välillä palstailen, jos nettiyhteys pelaa. ;)

Miten olisi, jos ostaisit joululahjaksi jotain maukasta kahvia ja joulusuklaata, vaikka paria eri sorttia? Eikö se olisi ihan hyvä lahja? :sneaky:

Käyt vain pikaisesti jouluvierailulla? :eek: Entä jos olisit pari yötä? (y) Ota vaikka jotain lukemista mukaan, että saat ajan kulumaan.

Ensi jouluna olemme yhdessä! ❤

vierailija
Saat nukkua yöllä! Ei tarvitse sinnitellä hereillä reissuni takia. :sleep: Minäkin nukun linkussa, jos vain saan unta. Ja välillä palstailen, jos nettiyhteys pelaa. ;)

Miten olisi, jos ostaisit joululahjaksi jotain maukasta kahvia ja joulusuklaata, vaikka paria eri sorttia? Eikö se olisi ihan hyvä lahja? :sneaky:

Käyt vain pikaisesti jouluvierailulla? :eek: Entä jos olisit pari yötä? (y) Ota vaikka jotain lukemista mukaan, että saat ajan kulumaan.

Ensi jouluna olemme yhdessä! ❤
Kannattaakin yrittää nukkua liaj-autossa jos vain mahdollista.
Kahvi ja suklaa on hyvä joululahja (y) voi tehdä myös joulupipareita ja antaa niitä lahjaksi kauniissa purkissa.

En minä yötä jaksa olla siellä o_O en varmaan...:unsure:

vierailija
osta sinä minulle, tai mennään yhdessä kylpylään :LOL::love::love::love::love:
Katso mitä hotelleja kotikylässäsi löytyy, ei kai ne niin kalliita ole. :love: Ajattele, saisit runsaan aamupalan, oman huoneen, muhkean tyynyn, raikkaat pyyhkeet ja lakanat ja omaa rauhaa... Olisi varmasti hintansa arvoista. (y)

Voidaan mennä ensi jouluna vaikka kylpylään. :love: Mutta sitä ennen tarjoa itsellesi erikoisjoulu ja kohtele itseäsi kuin hyvää ystävää. ❤

vierailija
Sydänystäväni, minun täytyy käydä lenkillä, kaupassa, laittaa siivekkäille jouluruokaa... Olen poissa ehkä vajaa kaksi tuntia. Tulen takaisin illalla. Ehditään vielä jutella. :love:

Yhteistyössä