Saat nukkua yöllä! Ei tarvitse sinnitellä hereillä reissuni takia. Minäkin nukun linkussa, jos vain saan unta. Ja välillä palstailen, jos nettiyhteys pelaa.Hyvä. en minäkään unohda sinua.
Minä saatan kyllä olla nukkumassa silloin kun sinä matkustat
Onhan tuo jouluostoksilla käynti työlästä ja ärsyttävää. en pidä yhtään.
Oi olisipa joulu vain yhdessä tosiystävän kanssa kaukana kaikesta
Minä menen j0uluvierailulle ehkä vasta 23-24.12. minulla ei ole pitkää poissaoloa. käyn vain.
Kannattaakin yrittää nukkua liaj-autossa jos vain mahdollista.Saat nukkua yöllä! Ei tarvitse sinnitellä hereillä reissuni takia. Minäkin nukun linkussa, jos vain saan unta. Ja välillä palstailen, jos nettiyhteys pelaa.
Miten olisi, jos ostaisit joululahjaksi jotain maukasta kahvia ja joulusuklaata, vaikka paria eri sorttia? Eikö se olisi ihan hyvä lahja?
Käyt vain pikaisesti jouluvierailulla? Entä jos olisit pari yötä? Ota vaikka jotain lukemista mukaan, että saat ajan kulumaan.
Ensi jouluna olemme yhdessä!
LiajKannattaakin yrittää nukkua liaj-autossa jos vain mahdollista.
Kahvi ja suklaa on hyvä joululahja voi tehdä myös joulupipareita ja antaa niitä lahjaksi kauniissa purkissa.
En minä yötä jaksa olla siellä en varmaan...
Joo, pipareita kahvin ja suklaan kanssa!Kannattaakin yrittää nukkua liaj-autossa jos vain mahdollista.
Kahvi ja suklaa on hyvä joululahja voi tehdä myös joulupipareita ja antaa niitä lahjaksi kauniissa purkissa.
En minä yötä jaksa olla siellä en varmaan...
maksatko sinä hotellinJoo, pipareita kahvin ja suklaan kanssa!
Entä jos olisit sitten pari yötä hotellissa ja kävisit siellä päiväsaikaan?
Sydänystäväni... Entä jos ostaisit pari-kolme hotelliyötä itsellesi joululahjaksi?maksatko sinä hotellin
Se on kallista
osta sinä minulle, tai mennään yhdessä kylpyläänSydänystäväni... Entä jos ostaisit pari-kolme hotelliyötä itsellesi joululahjaksi?
Katso mitä hotelleja kotikylässäsi löytyy, ei kai ne niin kalliita ole. Ajattele, saisit runsaan aamupalan, oman huoneen, muhkean tyynyn, raikkaat pyyhkeet ja lakanat ja omaa rauhaa... Olisi varmasti hintansa arvoista.osta sinä minulle, tai mennään yhdessä kylpylään
Joo, siellä kuuluu kiljumista ja huutoa...Pitää muistaa että kylpylät on sitten lapsiystävällisiä paikkoja
Tulin juuri lenkiltä kotiin. Pidän pikku tauon ja pastailen hetken.Eikö olis fiksumpaa kirjoitella rekkautuneena, kun kerran olette?
Saattaa trolli tulla häiriköimään taas
Joo, tulen salaa mukaan reissulleTulin juuri lenkiltä kotiin. Pidän pikku tauon ja pastailen hetken.
Voin kirjautua 22. aikaan, kun olen saanut kaikki valmiiksi reissua varten. Jutellaan sitten yksityisviestein.
Niin tulet! Olet mukanani joka päivä joulun ja uuden vuoden ajan.Joo, tulen salaa mukaan reissulle
Ei kerrota kellekään, meillä tulee olemaan mahtavaa
Minäkin kävin lenkillä.Sydänystäväni, minun täytyy käydä lenkillä, kaupassa, laittaa siivekkäille jouluruokaa... Olen poissa ehkä vajaa kaksi tuntia. Tulen takaisin illalla. Ehditään vielä jutella.
Kävin vain leipäpussin, kurkkua ja tietenkin linnuille ruokaa. Minulla oli sopivasti kinkkua ja juustoa. Tein juuri matkaeväät.Minäkin kävin lenkillä.
Mitä sinä kaupasta tarvitset jos lähdet pois toiseen kotiin vai ostitko matkaevästä.?