V
vierailija
Vieras
Turhaan stressaat, mikäli et saanu tauteja ni voit antaa asian olla. Ja melkonen kokemus, monet miehet on kateellisia kun pääsit paljaalla kokeileen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En pysty tajuaan miehiä jotka ei ajattele munaansa pidemmälle. Kerskutaan heti kavereille et sain ilman kortsua ja laukesin sisään vaikkei oo mitään hajua onks partneril esim tauteja. Miettikää vähän itseenne tai edes muita
Tohon ei varmaan kannata lähtee jos haluut päästä vielä liukkaille. Fiksuinta olis jos alat harrastaa seksiä tämän emännän kanssa ilman että mies tietää. Sulla varmaan olis ihan mahkut tällaiseen järjestelyynKyllä mä suosittelen että menet talolle kun isäntä on paikalla. Kerrot että tilanne on sellainen, että yllätysrakastelit hänen vaimonsa ja lasten äidin. Nyt sua sitten jännittää taudit ja se, että oliko frouvalla jo menneet ne vaihdevuodet, vai vieläkö tässä on riskiä pellavapäistä. Rehellisyyden pelihengessä ota oma vaimo keskusteluun mukaan, niin saat myös hänen mielipiteensä asioihin. Kyllä se siitä. Pari pulloa viiniä ja yhet jekkupatterit siihen kun otatte kaikki alle, niin alkaa keskustelu sorjua.
Fiksuinta olis jos alat harrastaa seksiä tämän emännän kanssa ilman että mies tietää. Sulla varmaan olis ihan mahkut tällaiseen järjestelyyn
Mikä katkera eukko siellä huuteloo.Täydellinen tapa saada puukko selkään jossain vaiheessa. Pitää ihan oikeasti joskus miettiä omia tekoja sen sijaan, minne kulli suuntaa. Vaikka kuinka namu kotiäiti on, se on joku toinen työllä ansainnut. Älkööt anastako toisten vaimoja.
Laivalla tapasin n 50v naisen. Aattelin että tätä kokeillaan, vaikka itse olen 15v nuorempi. Mentiin hyttiin tekeen sitä itseään, kaivoin kortsut esiin niin se nainen suoraan sanoi että ei oo pakko laittaa kunhan ei oo tauteja, tällä iällä ei oo enää niin väliä. Taitaa olla ihan yleistä ettei kypsemmät naiset enää kondomeista välitä.
Kyllä taudit tarttuu miehiinkin ihan yhtä hyvin
En vaatinut häneltä kondomia, koska olin varma että hän on puhdas.
Mua alkoi jostain syystä oksettaa sun käytös. Nimenomaan niiden kanssa kortsut, ketkä ovat pitkässä suhteessa. En haluaisi olla petettynä osapuolena se, jonka mies on paljaalla vedellyt jotain ikäkulua ämmää joka antaa polkea itseään tiesmissä ja vaihdellen kumitta. Sitä paitsi ei sitä naamasta ja olemuksesta näe kenellä ne taudit on. Pöpöt viihtyvät limakalvoilla, ja limakalvoilta ei kysytä tili- tai työhistoriaa.Olen eronnut 47v nainen. Eron jälkeen ollut muutamia seksikumppaneita.
Satunnaisilta nuorilta miehiltä vaadin kondomin käyttöä tautien takia, sellaiset juoksee kuitenkin useammassa sängyssä.
Paremmilta tutuilta tai pitkässä suhteessa olevilta en niinkään. Heillä epätodennäköisemmin on tauteja.
Yhden miehen kanssa olin muutaman kerran sängyssä, hän oli samaan aikaan pitkässä suhteessa. En vaatinut häneltä kondomia, koska olin varma että hän on puhdas.
Tässä on kaikki asiat väärin.Miehille ei taudit tartu edes niin helposti mitä naisille. Jos suojaamattoman seksin jälkeen käy pesemässä huolella, ongelmaa ei pitäisi olla.
Naisille riski taudeille on korkeampi sillä miehen sperma voi olla emättimessä useita päiviä vaikka kuinka vedellä huuhtoisi
Mä en pahempia pukkeja tiedä kuin pitkässä suhteessa olevat miehet.Olen eronnut 47v nainen. Eron jälkeen ollut muutamia seksikumppaneita.
Satunnaisilta nuorilta miehiltä vaadin kondomin käyttöä tautien takia, sellaiset juoksee kuitenkin useammassa sängyssä.
Paremmilta tutuilta tai pitkässä suhteessa olevilta en niinkään. Heillä epätodennäköisemmin on tauteja.
Yhden miehen kanssa olin muutaman kerran sängyssä, hän oli samaan aikaan pitkässä suhteessa. En vaatinut häneltä kondomia, koska olin varma että hän on puhdas.
Ei ole niin väliä - niin, hänelle itselleen. Nuorelle miehelle taas asia erikseen, koska partnereita ehtii vuosien mittaan kertyä, jonka vuoksi riskit olisi syytä minimoida ja tämänkin takia suvaitsisin käyttää kondomia. Hänellä alkavat pokat olemaan luokkaa miesprostituoidut ja jokapaikanhöylät, joten oman itsesi takia vaatisin kumia. Sinuna muistaisin, että nuo munahaukat ovat niitä, jotka selittävät samat selitykset kaikille muillekin, jotka uskovat yhtä sinisilmäisesti. Siihen ei tarvita kuin se yksi japi joka kävi thaikuissa ja sen jälkeen te kaikki olette tavallaan olleet japin kanssa. Ajattele tulevia kumppaneitasi, äläkä yhtä muijaa pelkästään ja tee valinta sen pohjalta.Laivalla tapasin n 50v naisen. Aattelin että tätä kokeillaan, vaikka itse olen 15v nuorempi. Mentiin hyttiin tekeen sitä itseään, kaivoin kortsut esiin niin se nainen suoraan sanoi että ei oo pakko laittaa kunhan ei oo tauteja, tällä iällä ei oo enää niin väliä. Taitaa olla ihan yleistä ettei kypsemmät naiset enää kondomeista välitä.