UNIAIKA

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aloitin touhuamisen taas. Teen yhden tehtävän huomiseksi. Ehdin palauttaa hyvin ennen reissuun lähtöä. (y)

Mitä sinulle kuuluu? :rolleyes:
Taas touhuat :ROFLMAO:
olet reipas :love:
Minä kävin illalla lahjaostoksilla... en kyllä löytänyt oikein mitään.:unsure:
Nyt katson sarjoja kannettavalta kun ei vielä nukuta.

Voi, kohta sinä lähdet joulureissuun. matkustat monta tuntia. milloin tulet takaisin? ja pystyykö ystävä palstailemaan välillä joululomalla... o_O

vierailija
Taas touhuat :ROFLMAO:
olet reipas :love:
Minä kävin illalla lahjaostoksilla... en kyllä löytänyt oikein mitään.:unsure:
Nyt katson sarjoja kannettavalta kun ei vielä nukuta.

Voi, kohta sinä lähdet joulureissuun. matkustat monta tuntia. milloin tulet takaisin? ja pystyykö ystävä palstailemaan välillä joululomalla... o_O
Sydänystäväni, en unohda sinua reissun aikana! Älä huoli. :love:

Olen ainakin kaksi kokonaista viikkoa toisessa kodissani. Tod.näk. tulen juuri ennen loppiaista tai heti sen jälkeen. En ole varannut vielä lippuja. Katson sitä sitten myöhemmin.

Pystyn tottakai palstailemaan! (y) Saatan itse asiassa palstailla jo matkalla, jos nettiyhteys vain toimii. :LOL: Jos ei, tulen tänne ke iltapäivällä. :sneaky: Lupaan! :love:

Touhua on paljon, pakko saada valmiiksi ennen lomaa... :confused: Nyt minulla on tällainen iso tehtävänivaska, jonka aloitin jo yli kuukausi sitten. (y) Vielä viimeinen sivu jäljellä :whistle:

Sinäkin olet ollut ahkera tänään. Lahjaostoksia, huh... se on työlästä rehellisesti sanoen. :barefoot: Oletko lähdössä jouluvierailulle tällä viikolla? :rolleyes:

vierailija

Olen ainakin kaksi kokonaista viikkoa toisessa kodissani. Tod.näk. tulen juuri ennen loppiaista tai heti sen jälkeen. En ole varannut vielä lippuja. Katson sitä sitten myöhemmin.

Pystyn tottakai palstailemaan! (y) Saatan itse asiassa palstailla jo matkalla, jos nettiyhteys vain toimii. :LOL: Jos ei, tulen tänne ke iltapäivällä. :sneaky: Lupaan! :love:

Touhua on paljon, pakko saada valmiiksi ennen lomaa... :confused: Nyt minulla on tällainen iso tehtävänivaska, jonka aloitin jo yli kuukausi sitten. (y) Vielä viimeinen sivu jäljellä :whistle:

Sinäkin olet ollut ahkera tänään. Lahjaostoksia, huh... se on työlästä rehellisesti sanoen. :barefoot: Oletko lähdössä jouluvierailulle tällä viikolla? :rolleyes:
Kun kissa on poissa...
:ninja::sneaky:

vierailija

Hyvä. en minäkään unohda sinua. :love::love:
Minä saatan kyllä olla nukkumassa silloin kun sinä matkustat :unsure:

Onhan tuo jouluostoksilla käynti työlästä ja ärsyttävää.(n) en pidä yhtään.
Oi olisipa joulu vain yhdessä tosiystävän kanssa kaukana kaikesta :X3:

Minä menen j0uluvierailulle ehkä vasta 23-24.12. minulla ei ole pitkää poissaoloa. käyn vain.

Yhteistyössä