vierailija
Olet juonut jo aamukahvin!
Heräsin reilu puoli tuntia sitten....
Olet juonut jo aamukahvin!
Yöllä ei mitään... nyt t-paita ja trikootMitä Sulla on päällä?
Mitäs sulla on päällä?Yöllä ei mitään... nyt t-paita ja trikoot
Mitäs sulla on päällä? [/QUOTE
Aatamin asu
Minulla on yöllä päällä vain alushousut talvella pakkasilla yleensä tarvitsen kyllä yöpaitaa ja lisävilttiä. vielä ei ole onneksi niin kylmä ollutMitäs sulla on päällä?
Kylmällä ilmalla on mukava kääriytyä vilttiin!Minulla on yöllä päällä vain alushousut talvella pakkasilla yleensä tarvitsen kyllä yöpaitaa ja lisävilttiä. vielä ei ole onneksi niin kylmä ollut
Joo, ensin yöpaita, sitten peitto ja päälle lisäviltti... sitten ehkä tarkeneeKylmällä ilmalla on mukava kääriytyä vilttiin!
Taas touhuatAloitin touhuamisen taas. Teen yhden tehtävän huomiseksi. Ehdin palauttaa hyvin ennen reissuun lähtöä.
Mitä sinulle kuuluu?
Viluttaako sinua kovasti öisin?Joo, ensin yöpaita, sitten peitto ja päälle lisäviltti... sitten ehkä tarkenee
Sydänystäväni, en unohda sinua reissun aikana! Älä huoli.Taas touhuat
olet reipas
Minä kävin illalla lahjaostoksilla... en kyllä löytänyt oikein mitään.
Nyt katson sarjoja kannettavalta kun ei vielä nukuta.
Voi, kohta sinä lähdet joulureissuun. matkustat monta tuntia. milloin tulet takaisin? ja pystyykö ystävä palstailemaan välillä joululomalla...
Kun kissa on poissa...Sydänystäväni, en unohda sinua reissun aikana! Älä huoli.
Olen ainakin kaksi kokonaista viikkoa toisessa kodissani. Tod.näk. tulen juuri ennen loppiaista tai heti sen jälkeen. En ole varannut vielä lippuja. Katson sitä sitten myöhemmin.
Pystyn tottakai palstailemaan! Saatan itse asiassa palstailla jo matkalla, jos nettiyhteys vain toimii. Jos ei, tulen tänne ke iltapäivällä. Lupaan!
Touhua on paljon, pakko saada valmiiksi ennen lomaa... Nyt minulla on tällainen iso tehtävänivaska, jonka aloitin jo yli kuukausi sitten. Vielä viimeinen sivu jäljellä
Sinäkin olet ollut ahkera tänään. Lahjaostoksia, huh... se on työlästä rehellisesti sanoen. Oletko lähdössä jouluvierailulle tällä viikolla?
välillä. silloin kun ulkona on pakkasta yli 10 astetta niin asunto viilenee ja on kylmä öisin... vaikka patterit on päällä. nyt on vielä ollut pikkupakkasta niin ihan vielä ei ole tarvinnut lisälämmikettä...Viluttaako sinua kovasti öisin?
Hiiret hyppivät pöydällä...Kun kissa on poissa...
Onko sinulla yöllä sukat jalassa? Ne pitävät lämpimänä.välillä. silloin kun ulkona on pakkasta yli 10 astetta niin asunto viilenee ja on kylmä öisin... vaikka patterit on päällä. nyt on vielä ollut pikkupakkasta niin ihan vielä ei ole tarvinnut lisälämmikettä...
Et sentään sanonut trolliksi. Edistystä.Hiiret hyppivät pöydällä...
En niin!Et sentään sanonut trolliksi. Edistystä.
Hyvä. en minäkään unohda sinua.Sydänystäväni, en unohda sinua reissun aikana! Älä huoli.
Olen ainakin kaksi kokonaista viikkoa toisessa kodissani. Tod.näk. tulen juuri ennen loppiaista tai heti sen jälkeen. En ole varannut vielä lippuja. Katson sitä sitten myöhemmin.
Pystyn tottakai palstailemaan! Saatan itse asiassa palstailla jo matkalla, jos nettiyhteys vain toimii. Jos ei, tulen tänne ke iltapäivällä. Lupaan!
Touhua on paljon, pakko saada valmiiksi ennen lomaa... Nyt minulla on tällainen iso tehtävänivaska, jonka aloitin jo yli kuukausi sitten. Vielä viimeinen sivu jäljellä
Sinäkin olet ollut ahkera tänään. Lahjaostoksia, huh... se on työlästä rehellisesti sanoen. Oletko lähdössä jouluvierailulle tällä viikolla?
Trolli.Et sentään sanonut trolliksi. Edistystä.