vierailija
Trafi. vittu minä en maksa mitään minun tiedoillani tehtyä huijausta.Pikavippejä voidaan ottaa nyt kaikkien ajokortillisten tiedoilla.
Hienoa. Ja kukas ne vipit maksaa?
Trafi. vittu minä en maksa mitään minun tiedoillani tehtyä huijausta.Pikavippejä voidaan ottaa nyt kaikkien ajokortillisten tiedoilla.
Mutta maksat aika hemmetisti niiden huijausten selvittelystä.Trafi. vittu minä en maksa mitään minun tiedoillani tehtyä huijausta.
Lakimiesten edunvalvontaa jossakin?Mutta maksat aika hemmetisti niiden huijausten selvittelystä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005931045.htmlHah! Uskotko todella, että tästä seuraisi jollekin Trafin työntekijälle jotain? Ehei, siellä kaikki porskuttavat kuten ennenkin. Kuten poliitikot: mistään ei oteta mitään vastuuta.
"Nykoppin määräaikainen virka olisi muutenkin päättynyt vuodenvaihteessa. Hänen määräaikainen vuoden mittainen toimikautensa alkoi tämän vuoden tammikuun alussa."
En tiiäLakimiesten edunvalvontaa jossakin?
Pitääkö meidän ymmärtää?En oikein ymmärtänyt sitä kun Trafi selittää, että tietojen "täytyy olla kaikkien saatavilla." Ööö... miksi?
Tottakai. Jos et ymmärrä niin sitten otetaan selvää jos resurssit siihen riittää.Pitääkö meidän ymmärtää?
Miten tuo on mahdollista?Hah! Uskotko todella, että tästä seuraisi jollekin Trafin työntekijälle jotain? Ehei, siellä kaikki porskuttavat kuten ennenkin. Kuten poliitikot: mistään ei oteta mitään vastuuta.
Niistä on ollut montakin ohjelmaa viimeaikoinaPikavippejä voidaan ottaa nyt kaikkien ajokortillisten tiedoilla.
Niinku mitä?Tottakai. Jos et ymmärrä niin sitten otetaan selvää jos resurssit siihen riittää.
No miksi Traficom vuonna 2018 toimi kuten toimi jos asia kiinnostaa.Niinku mitä?