Palstamamma, jos sinut kutsuttaisiin Linnan juhliin niin millainen sinun pukusi olisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ohoo_O m1es haluaa pukeutua linnan juhliin tuollaiseen siniseen mekkoon. :ROFLMAO:
Niin. Karvasääri vaan vilahtaa. :coffee:

No tuo Echon mekko ei varmaan mitoituksen puolesta sopisi, mutta kyllä minä sopivassa mekossa voisin linnaan astua - yleensä pokka pitää sitä paremmin mitä paremmasta pilasta on kysymys. Itse asiassa olen joskus tarjoutunut tulemaan työpaikalle hameessa, jos työpaikan naiset sen hameen minulle ompelisivat. Ei sitä kuitenkaan koskaan tullut :(

Tähän voi kuvitella Jennin ja minut :D
kate-new-zealand9-a.jpg

Mies siellä luki. :confused:
Mun mielestä Latimeria on niin kaunis, naisellinen nimi. Mut avattaren perusteella, tarkottaakse jotain säynävää tai silliä. :D

Latimeria käsiteltiin ainakin joskus koulun biologiassa esimerkkinä "elävästä fossiilista". Sinä lintsasit? Ehkä valinta kertoo nimimerkin asemoitumisesta liberaali-konservatiivi-akselilla?

Ootsä mies? :eek:

Öhh, onpas minusta ollut juttua tuulessa ja tuiskussa ajellessa. Selviskin fundeeraajille jo, että joo :cool:

Mies siellä luki. :confused:
Mun mielestä Latimeria on niin kaunis, naisellinen nimi. Mut avattaren perusteella, tarkottaakse jotain säynävää tai silliä. :D

Munkin mielestä, mutta pikemminkin hieno nimi. Jäi mieleen tuo suomenkielinen varsieväkala bilsan tunneilta, joilla sä näköjään nukuit tai lintsasit niiltä :whistle: niinkuin bestiksesi, eli m1es jo totesikin :D

Latimeria käsiteltiin ainakin joskus koulun biologiassa esimerkkinä "elävästä fossiilista". Sinä lintsasit? Ehkä valinta kertoo nimimerkin asemoitumisesta liberaali-konservatiivi-akselilla?
:LOL:

Ihan hyvä päätelmä, mutta ei kyllä täsmää tähän Latteen :sneaky:

Jos nyt yritän analysoida itseäni muutamilla sanoilla, niin: liberaali, isänmaallinen, luotettava, utelias, idearikas, huumorintajuinen, kokeilunhaluinen

Latimerian geeneistä "perittyä": vakaus ja harkitsevaisuus, pitkä pinna
Latimeriasta poiketen: sporttisuutta ja leikkisyyttä löytyy

Noh, eiköhän noi jo riitä :coffee:

Öhh, onpas minusta ollut juttua tuulessa ja tuiskussa ajellessa. Selviskin fundeeraajille jo, että joo :cool:

Munkin mielestä, mutta pikemminkin hieno nimi. Jäi mieleen tuo suomenkielinen varsieväkala bilsan tunneilta, joilla sä näköjään nukuit tai lintsasit niiltä :whistle: niinkuin bestiksesi, eli m1es jo totesikin :D
Joo, nukuin kyl bilsantunnilla kun en muista mitä eroa on tavallisella eväfisulla ja varsievällä. :D Lähteeks se evä suoraan varresta?

M1es mun bestis?o_O Enemmän tulee siitä mieleen jokin nylkyttävä koira, jota pitää pudistella jalasta ja joka puhisee pehmolelujenkin kimpussa.

No tuo Echon mekko ei varmaan mitoituksen puolesta sopisi, mutta kyllä minä sopivassa mekossa voisin linnaan astua - yleensä pokka pitää sitä paremmin mitä paremmasta pilasta on kysymys. Itse asiassa olen joskus tarjoutunut tulemaan työpaikalle hameessa, jos työpaikan naiset sen hameen minulle ompelisivat. Ei sitä kuitenkaan koskaan tullut :(

Tähän voi kuvitella Jennin ja minut :D
kate-new-zealand9-a.jpg
Niin, ihan hyvä kuva. :rolleyes: Sivistys kohtaa alkuasukkaan.
Mahtaa olla tuon äijän housut p*skaset pestävät pakaravaon kohdalta...ei tehoa Omo coloritkaan. :sick:

Miksei kutsuta? Kutsuttu kerran Ahtisaaren aikana ja toisen kerran Niinistön aikana. Molemmilla kerroilla on ollut eri asu ja nyt nimeltä mainitsemattoman suunnittelijan suunnittelema.

Joo, nukuin kyl bilsantunnilla kun en muista mitä eroa on tavallisella eväfisulla ja varsievällä. :D Lähteeks se evä suoraan varresta?

M1es mun bestis?o_O Enemmän tulee siitä mieleen jokin nylkyttävä koira, jota pitää pudistella jalasta ja joka puhisee pehmolelujenkin kimpussa.

Katoppa mun omakuvaa, kropan ja evän välissä on "hauis" :cool:

ja bestikseesi kuuluu kanssa nää: " " :D

Korjasin.

Korjauksesi ensimmäinen rivi pitää paikkansa (minkä sinäkin havaitsit), mutta Linnan juhlat ei kuitenkaan ole oikea ympäristö. Toinen rivi ei, koska saan kotimaassakin sen mitä tarvitsen :D.
https://kaksplus.fi/threads/montako-kertaa-paeivaessae.2515373/page-2#post-32077679
Turha matkailu saastuttaa.

Miksi olet niin kiinnostunut naismaustani? Tulee mieleen vain kaksi selitystä, joista toisessa minä olen kohde :confused: ja toisessa samasta saaliista kilpaileva o_O

Yhteistyössä