No ihan varmasti voi!Ei sinne voi alasti mennä
Eriasia sitten se että kuinka kauan siellä ehtii olemaan kun on ottanu sen ulkoloimen pois päältään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ihan varmasti voi!Ei sinne voi alasti mennä
En kyllä näe silti niitä lippuja kovin hyvänä ideana, ainakaan tuossa määrin mitä sä kuvailit. Lisäksi väriltään ne ei mun mielestä sovi varsinkaan punaiseen pukuun eikä kyllä oikein kultaisenkaan. No makunsa kullakin.Ne olisi oikein hienostuneita lippuja! Tehty esim. valkoisista ja sinisistä korukivistä.
Ap
Tummansininen ois varmaan mun valinta kanssa.
En saa suoraan kopsattua, mut varmaan tämmönen se ois:
http://www.okbridalshop.com/one-shoulder-long-cheap-prom-dresses
Toi on kaunis puku, ja sopii todella hyvin tuolle mallilleTässä kuva
![]()
Tässä kuva
![]()
Älytöntä että kutsut tulee niin myöhään. Mutta ensin pitäisi laihduttaa ja sitten teettää oranssista silkistä puku
Tummanvihreästä sametista tehty puku, avoin selästä ja edestä (v-muoto) mustaa pitsiä puvussa sekä ylöspäin nousee pitsi myös iholle. Yläosa tiukka, ehkä vähän korsettimaisestikin. Maltilliset trumpettihihat+ mustaa pitsiä.
Vähän modernia ja vähän vintagea, ei naamiaispuku kuitenkaan. Pitkät ginger hiukseni korkkiruuvikiharoille ja osa ylös kiinni ja osa valuu alas selkään ja olkapäälle. Helmikoruja.
Niin tais ollakin...Olihan nytkin linnan juhlissa monilla mustia iltapukuja, tyylikäs värihän se on ja myös ajaton![]()
Toi on kaunis puku, ja sopii todella hyvin tuolle mallille
Mutta linnan juhliin on aivan liian paljastava pukukoodiin nähden, muihin "kokkareihin" puolestaan aivan passeli jos tuollaisesta tykkää.
Sulle sopisi hyvin.![]()
Ite tykkäisin ton tyylisesti laskeutuvasta mekosta...ei mitään ylimääräisiä ruusuja ja härpäkkeitä...
Myös tämän tyylinen on nätti:
![]()
ja tämä...![]()
Joo, voin kuvitella miten kompuroisin helmojen kanssa joka toisella askeleellaSulle sopisi hyvin.![]()
![]()
Mä taas tykkään eniten tuosta alimmasta eniten..mulla oli joskus sellanen mutta sellasena eri sävyn ruskeana...todella kaunis ja samettinen...mutta selkä ei ollut ihan noin paljastava.Ellun linkkaama eka ois ihana mutkun mä ahdistun poolokauluksessa vaikkei se olisi edes korkea.
Naisparalla revenny noin pahasti puku, pitäs parsia kokoon.Tässä kuva
![]()
Niin. Karvasääri vaan vilahtaa.Ohom1es haluaa pukeutua linnan juhliin tuollaiseen siniseen mekkoon.
![]()
Ootsä mies?Hyvä veto m1eheltä
jösses "tuota" ihqua Echoa
On heittänyt "ehtoisan emännän" essun, huivin ja jatsarit nurkkaan, ja lähdössä linnaan 6.12.2019
ps. saanko luvan?![]()