Palstamamma, jos sinut kutsuttaisiin Linnan juhliin niin millainen sinun pukusi olisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tietenkin kaikki on vain jossittelua kun eihän meitä ikinä kutsuta, mutta JOS saisit kutsun ja saisit päättää millaisen puvun niin kuvailepas sitä vähän?

Minä ottaisin joko viininpunaisen, sellaisen oikein metallihohtoisen tai sitten kimalteisen kullanvärisen kankaan.

Siitä ommeltaisiin kaunis puku missä on leveä helma, vyötäröltä kapea ja kaula-aukko ei olisi valtavan suuri mutta sellainen nätti. Hihat olisi lyhyet puhvihihat. Selkä ei olisi ihan alaston, siellä olisi ihan tavallisesti kangasta.

Sitten koristeena olisi helmassa ja vyötäröllä ja kaula-aukon ympäri Suomen lippuja.
Hiukset olisi kauniisti nostettu ylös nutturakampaukselle.

Nooo mä teettäsin sen tietty kierrätysmateriaaleista joillakin ekan vuoden opiskelijoilla: käytettyjä autonrenkaita, pizza-laatikoita, pikkuhousunsuojia ja kahvin suodatinpusseja. Puvun materiaalien työstämisessä kankaaksi menisi "ekologisesti" pari vuotta. (y)

Sit se laahus ois 5 m jotta mun mies saisi tallustella sen päällä ja pyyhkiä jalat.

Nooo mä teettäsin sen tietty kierrätysmateriaaleista joillakin ekan vuoden opiskelijoilla: käytettyjä autonrenkaita, pizza-laatikoita, pikkuhousunsuojia ja kahvin suodatinpusseja. Puvun materiaalien työstämisessä kankaaksi menisi "ekologisesti" pari vuotta. (y)

Sit se laahus ois 5 m jotta mun mies saisi tallustella sen päällä ja pyyhkiä jalat.
Meinasin kirjoittaa oman mielipiteen pukuni materiaalista, mutta sun viesti vie kyllä voiton sata nolla:LOL: joten sanon vaan että itte haluaisin sellasen kauniisti laskeutuvan iltapuvun ilman mitään röyhelöä ja härpäkettä.:love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mutta sit oikeesti...täs joitain: Minna Kaupin puku vuosia sitten oli nätti.
minna-kauppi.jpg

Jaana Pelkosen pukujen väri ja kangas on usein nätti, vaikken niin paljon kaula-aukkoa uskaltaid näyttää. Ja tuon rusetin heivaisin pois:
2856406.jpg

Viimeksi muokattu:
Meinasin kirjoittaa oman mielipiteen pukuni materiaalista, mutta sun viesti vie kyllä voiton sata nolla:LOL: joten sanon vaan että itte haluaisin sellasen kauniisti laskeutuvan iltapuvun ilman mitään röyhelöä ja härpäkettä.:love:
Mulla ihan samat aatokset, Echosen luomuksen edessä kyllä kalpenee kaikki muut joten illan ehdoton kuningatar on siinä(y)!
Ite näin äkkiseltään aattelin kans pitkää kauniisti laskeutuvaa pukua yksinkertaisine leikkauksineen..luultavasti tummansinisenä...hiukset nostettuna ylös nutturalle josta kuitenkin karkailis kikkurasuortuvia:oops:...

Mulla ihan samat aatokset, Echosen luomuksen edessä kyllä kalpenee kaikki muut joten illan ehdoton kuningatar on siinä(y)!
Ite näin äkkiseltään aattelin kans pitkää kauniisti laskeutuvaa pukua yksinkertaisine leikkauksineen..luultavasti tummansinisenä...hiukset nostettuna ylös nutturalle josta kuitenkin karkailis kikkurasuortuvia:oops:...
Tummansininen ois varmaan mun valinta kanssa.
En saa suoraan kopsattua, mut varmaan tämmönen se ois:
http://www.okbridalshop.com/one-shoulder-long-cheap-prom-dresses

Mäkin ajattelin sinistä...toki mieluiten pukeudun mustaan, mutta eihän se oikein hyvältä väriltä iltapuvussa näyttäis..välttämättä:ninja:

Tummansininen ois varmaan mun valinta kanssa.
En saa suoraan kopsattua, mut varmaan tämmönen se ois:
http://www.okbridalshop.com/one-shoulder-long-cheap-prom-dresses
Kaunis:)
Mutta joo, ihan joku muu sais mun osalta ottaa ne rimpsunräpsytykset itelleen...ja joo, myös sen ylipitkän laahuksen johon ite kompastuisin kuitenkin rähmälleen:ROFLMAO::notworthy:...
Blingbling ois siinä ja tässä...ehkä vaan jossain yksinkertaisessa kaulakorussa tai hiukan näyttävämmässä hiuskoristeessa, hopeisena:)

• Tykkää
Reactions: Echo
Minttu Räikkösellä oli viime vuonna ihan kiva mekko. Vaikka mä pelkäisin että tuo huivi tippus maahan, en uskaltais liikkua. :eek:

paraspukumintturaikkonen-650x1024.jpg

Oi niitä aikoja 80-luvulla, kun jännitettiin millainen puku Ingvar Melinin vaimolla Maria Melinillä aina oli. Vaikka itse en viskaisi kalla-kukkia olkapäälleni, niin silloiseen aikaan Maria ja sen puku oli upea ilmestys. :love:
1553599.jpg

Ne olisi oikein hienostuneita lippuja! Tehty esim. valkoisista ja sinisistä korukivistä.
Ap
:cautious: hyvällä mielikuvituksellakaan en saa moista lippurivistöä näyttämään kauniilta.. Jos jotain nyt pitää korukivistä olla niin sitten vaikka koko helman täydeltä ihan yksinkertaiset raidat eli yksi raita valkoisella, toinen sinisellä.

Tätä kuvaa kun katsoo niin korvissa kaikuu kiropraktikkoni sanat "olkapäät taakse".
Mutta vain Maria osasi olla huonoryhtinen elegantisti. Se oli osa sitä surumielisen kaunista imagoa.

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä