Mä katoin Lupauksen ja itkin vähänväliäPoikien kans kattoin Tuntemattoman.
Tirpanan kans kattoin Lupauksen.
Saattais olla tälle päivälle vetistelykiintiö Jollakin Kummasella ihan täytettynä ja huolella....
Mä katoin Lupauksen ja itkin vähänväliäPoikien kans kattoin Tuntemattoman.
Tirpanan kans kattoin Lupauksen.
Saattais olla tälle päivälle vetistelykiintiö Jollakin Kummasella ihan täytettynä ja huolella....
Äärimegasuperhyperkuiva semmonen
Vertaat jossua valkkariin?
Aina tuo leffa osaa yllättää, monesti oon jo kattonunna ja aina sama juttu... Tirpana itkusteli kans, sanoi että oli todella koskettava elokuva.Mä katoin Lupauksen ja itkin vähänväliä
Niin ja mun piti siis sanoa KossuaÄärimegasuperhyperkuiva semmonen
Öööö...ettäköhäh niinku yhessä ja samassa paukussa keskenänsäkö?No salmiakkikossu on jo eri asia, sitä voi nauttia esim. irlantilaisen toffeeliköörin kanssa tai appelsiinimehun joukossa
Etkös sää niin nii...*tarkistaa*...aha. No hyvin meni sensuurin läpiNiin ja mun piti siis sanoa Kossua
Kylllllä ja vielä kerran KYYYYLLLLLÄÖööö...ettäköhäh niinku yhessä ja samassa paukussa keskenänsäkö?
Ei.
E. I.
Eikä kun sitten siinä maistuu liikaa kossu läpiSalmari on parasta iham siltään.
siis kertaan vielä..että...salmarikossua ja toffeelikööriä samassa glasissa..tai sitte toffosen tilalla aplarimehua??Kylllllä ja vielä kerran KYYYYLLLLLÄ
Maista vaikka
Koko lause yhtä asiaaSalmari on parasta iham siltään.
Nimenomaan ja sellasesta pienestä snapsilasistasiis kertaan vielä..että...salmarikossua ja toffeelikööriä samassa glasissa..tai sitte toffosen tilalla aplarimehua??
Kuinka paljon sulla oli pohjina Hannibalia otettuna tuolloin?
Kossu on niin pahaa, että se sopii parhaiten viemäriin kaadettavaks
Korjasin vähän!Tsih ja sitten kainaloon