...ja muut ärsyttävät anglismit!
Eikö voi puhua suomeksi?
Eikö voi puhua suomeksi?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan nuo kääntää suomeksi vaikka suoraan. Mieslevitys kuulostaa ihan hauskalta. Mutta kielen kehittymiseen tarvitaan aikaa ja tällaisiin ilmiöpohjaisiin, mitkä tulevat nopeasti, on vaikea kehittää mitään, minkä massa hokaisi ja ottaisi käyttöön aivan heti.Mut hei. Se varmaankin johtuu siitä, etteivät niiden sanojen käyttäjät ole tarpeeksi älykkäitä muuntaakseen sanaa suomenkielelle.![]()
Eih! Tää on just niin kuin meillä töissä.Eksploorataan vaihtoehtoja ja manageerataan juttuja. Expandataan ajattelua outofthebox ja presenteerataan finaaliversio bossille!
Juu, mut varo että kun rikastut, ettet syyllisty richsplainingiin!On kyllä rasittavaaaaaaa
Eksploorataan vaihtoehtoja ja manageerataan juttuja. Expandataan ajattelua outofthebox ja presenteerataan finaaliversio bossille!
No miks ei vois olla mieslevitys? Tai äijälevitys?Voihan nuo kääntää suomeksi vaikka suoraan. Mieslevitys kuulostaa ihan hauskalta. Mutta kielen kehittymiseen tarvitaan aikaa ja tällaisiin ilmiöpohjaisiin, mitkä tulevat nopeasti, on vaikea kehittää mitään, minkä massa hokaisi ja ottaisi käyttöön aivan heti.![]()
Tiedätkö, mulla kiristi vanne päätä jouluvalojen suhteen, mut tänne kirjottaminen helpotti.Mä jo ajattelin että nyt se Echo sekosi täysin.
Jouluvalokoristelustressi ja naapureiden valojen kyttäys vei järjen.
Tiedätkö, mulla kiristi vanne päätä jouluvalojen suhteen, mut tänne kirjottaminen helpotti.Nyt mua ei haittaa että mikä häkkyrä mulla on ikkunassa.
Kui sää voit olla iliman...Hyvä
Mulla ei ole vielä mitään valohäkkyrää missään![]()
Niin siis tottakai voisi olla, enhän minä sitä. Vaan että tuollaisten termien vakiinnuttaminen kieleen ottaa aikaa.No miks ei vois olla mieslevitys? Tai äijälevitys?
Koska käsite manspreading on yhtä arvoituksellinen englantia puhuvillekin, miehet levittää...mitä?
Kui sää voit olla iliman...(pressure-setting, itse kehittelemäni termi)
Eikä tarttekaan, jos ei oo fiilistä.![]()
en tiedä. Ei ole vaan nyt mitään hinkua laittaa mitään.
Eikä tarttekaan, jos ei oo fiilistä.
Jalkojaan - tai tarkemmin polviaan. Istuvat jalat harallaan jotta vievat viereissa istuvan jalkatilaa ja jopa istumatilaa.No miks ei vois olla mieslevitys? Tai äijälevitys?
Koska käsite manspreading on yhtä arvoituksellinen englantia puhuvillekin, miehet levittää...mitä?
Kyl mä kato tiesin tuon. Voinki harjoittaa egobuustia sen johdosta kun tiesin sen!Jalkojaan - tai tarkemmin polviaan. Istuvat jalat harallaan jotta vievat viereissa istuvan jalkatilaa ja jopa istumatilaa.
Nyt Echo panee parastaan!
Mä tykkään tästä.