V
vierailija
Vieras
Minulla on ollut nyt pari vuotta sellasta vaivaa että peräsuoleni eikä virtsarakkoni tyhjene kunnolla. Lisäksi virtsa karkailee lievästi ja joskus tuntuu että aivankuin kaasukin karkailisi aivan lievästi. Joudun tosiaan sormella auttamaan ulostamista ja suolen tyhjenemistä. Vessassa saattaa mennä puolitoista tuntiakin enkä siltikään välttämättä saa suolta tyhjäksi. Lääkärissä olen pariin otteeseen käynyt ja minulle tehtiin gynekologinen tutkimus ja ultraus sekä peräsuoleni tutkittiin. Mitään vikaa ei löytynyt ja minulle määrättiin vi-sibliniä, mutta se vain pahensi suolentyhjenemisongelmaa. Olen epäillyt syyksi lievää laskeumaa, (vaikka olenkin synnyttämätön ja nuori. Ylipainoa tosin on) mutta sitäkään ei kuulemma ollut. Jäin kuitenkin miettimään, että onkohan yleislääkäreillä niin kokemusta laskeumista, että jos heiltä jäi vain mahdollinen laskeuma huomaamatta? Mitään muutakaan syytä en keksi vaivoilleni. Ummetuksesta ei ole kyse eikä myöskään ärtyvästä suolesta, sen tiedän. Uskon myös että virtsaamis- ja ulostamisongelmani liittyvät toisiinsa. Olisikohan jollain kokemusta vastaavista vaivoista ja jos on niin mikä