Mulla nyrjähtää jo aivot kun mietin sopivia jouluvaloja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 928
19 190
113
...ja muita koristeita.
En ymmärrä miten ihminen voi tehdä niin ison ongelman siitä, mitkä on tunnelmalliset mutta samalla tyylikkäät jouluvalot. :D
Ja tää kiinnostus tulee kalliiksi.

Kun ajan autoa, katson kaula pitkällä millaset jouluvalot on missäkin talossa.

Nyt mä olen päiväkaudet miettinyt että onko havuköynnös ulkona laast siison, entä jos laittais pensaaseen valot, no kumpiko:valonauha vai valohuppu.

Sit mietin kuumeisesti ostanko tämän hetken trendivalon eli paperitähti-valon.
271746_1_3.jpg
Olisin massaa, mut toisaalta se ois halpa trendintuntemisen merkki kun muu sisustus on vanhempaa.

Rahaa palaa ja aikaa menee.

Joo, mulla on elämää, enkä mielestäni oo pinnallinen. Mut meinaan tulla hulluksi...:rolleyes:

Mitä? Eikö sulla ole vielä valot paikoillaan? :confused: Joulukuu henkäilee jo niskaan ja sä vasta mietit valoja?! :eek:

Olen järkyttynyt tästä tiedosta. Tämä vaatii sulattelua pidemmän aikaa. :(

Ledivalot olohuoneen ikkunoissa ja paperitähti ruokailutilassa. Vanhassa narupurkissa valosarja. Loput jouluroippeet isken paikoilleen itsepäisyyspäivän jälkeen. Ulos en ole laittanut mitään. Se on vielä harkinnassa.

Mitä? Eikö sulla ole vielä valot paikoillaan? :confused: Joulukuu henkäilee jo niskaan ja sä vasta mietit valoja?! :eek:

Olen järkyttynyt tästä tiedosta. Tämä vaatii sulattelua pidemmän aikaa. :(
Nii-i. :cry: Vielä ois 4 tuntia aikaa joulukuuhun laitella jouluvalot. Sit joulu rysähtää vauhdilla niskaan.

Paperitähti on vanha perinne.
Se on aikaisemmin löytynyt mummoloista, mut nyt sitä on joka paikassa. Harmaa ja petroolinsininen on oikein trendivärit. Blaablaa...*pakkomielle purkautuu*

Vertailin jo Pirkka-lehden ja Yhteishyvänkin eri sisustuksia. Pirkassa oli 50-70-lukulaisen pelkistettyä mut vähän kalseaa sisustusta, Yhteishyvässä tunnellisempaa. :coffee::ROFLMAO:

Se on aikaisemmin löytynyt mummoloista, mut nyt sitä on joka paikassa. Harmaa ja petroolinsininen on oikein trendivärit. Blaablaa...*pakkomielle purkautuu*

Vertailin jo Pirkka-lehden ja Yhteishyvänkin eri sisustuksia. Pirkassa oli 50-70-lukulaisen pelkistettyä mut vähän kalseaa sisustusta, Yhteishyvässä tunnellisempaa.
Miksei meille ole tullut noita lehtiä :unsure::notworthy:

On ne olemassa. Pirkan niksipalsta sai monet huutonaurut, haluaisin lukea sitä edelleen.
No mullekin ne lehdet tuli vasta toissapäivänä, joten oota vaan. :)

Siis nehän on mainoksia täynnä, mut ruokaohjeet ja sisustusjutut katson.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mut sit on ongelma:jouluvalojakaan ei saa olla liikaa koska se on mautonta! Mä tykkäisin monestakin erilaisesta mut pitää malttaa mielensä.
Huhhuh...

Ja tämänpäiväinen murheenkryyni: eri jouluvalot on joko lämpimin lampuin ja sit jotkut ledit on kylmänkirkkailla lampuilla varustettuja -> eihän ne käy yhteen!!

Paperitähti on vanha perinne.
Niin on :)
Ihanaa, kun paperitähti on löytynyt uudestaan:). Itse toivon löytäväni sellaisen lämpimän oranssinpunaisen tähden, semmonen oli joka joulu kauniina loistamassa olohuoneen ikkunassa kun olin pieni...mutta löytyy jos on löytyäkseen. Ei närästytä jos jään ilman:)

Pihalla on ulkovalot. Ja niitä kynttilälyhtyjä heti ekalta ulkorappuselta alkaen. Meinasin laittaa keittiön ikkunaan tähti-ledikynttilät mutta tyttö ryöväs ne, halus tunnelmavalokseen sänkynsä yläpuolelle. Sai valonsa:)

Katotaan nyt mitä laitetaan ja mihin. Uutta en meinaa - ainakaan nyt:D - hankkia vaan mennään näillä olemassaolevilla. Viimeistään loppiaisena kuitenkin siunailen että "..kuka kummanen on haalinut näin paljon tätä sälää ja oliko ihan pakko nuin laittaa ja ens vuonna en sitten kyllä...!"..:D

Yhteistyössä