no höhÖö ei. Vaikka nyt onkin oma sauna asunnossa mutta tänään en ole menossa enkä ole asiassa vielä edes sitä testannut
no höhÖö ei. Vaikka nyt onkin oma sauna asunnossa mutta tänään en ole menossa enkä ole asiassa vielä edes sitä testannut
MoikkaTota samaa mäkin mietin...
Moi! Mitäs kuuluu?
Kyllä mä sen vielä tietysti testaanno höh
Mun ei tarvinnut ostaa sitäkään tänään.ruokaa oli pakko ostaa
Hyvä, että vaikka on keikuttanutkin ja ravistellut, niin kuitenkin on jalat maankamaralla ja jaksaajaksaa. Päivä kerrallaan eteenpäin, enempää ei onneksi tarviikaan.Moikka
Elämä heittänyt vähän häränpyllyä ja olen pimeässä tunnelissa mutta nyt näkyy jo vähän valoakin joten parempaan suuntaan menossa
Niinhän se on ja päivä kerrallaanHyvä, että vaikka on keikuttanutkin ja ravistellut, niin kuitenkin on jalat maankamaralla ja jaksaajaksaa. Päivä kerrallaan eteenpäin, enempää ei onneksi tarviikaan.
Joka päivähän semmonen peepeepee onNo on kyllä heittäny tosissaan häränpyllyä jos ppp on putsattu pois allakasta.
Jos pitäs valita että muuttasko familaan vai kattilaan niin mitenhän mahtas käydä?Joka päivähän semmonen peepeepee on
No helekatti, jos siellä vasta se veturin lamppu töröttää niin tuurillaan ne junatkin sitten...Eihän se valo tunnelin päässä vaan ole veturin etukeulan lamppu?
...pitänee sitte olla melekosen iso kattila muuttovalmiina*jatkaa toooosi huonoja puujalkasiaan*Jos pitäs valita että muuttasko familaan vai kattilaan niin mitenhän mahtas käydä?
Ei ole.Eihän se valo tunnelin päässä vaan ole veturin etukeulan lamppu?
Mä aloin hyristelemään tuota samaa biisua heti kun fami laittoi viestinsäTota samaa mäkin mietin...
Moi! Mitäs kuuluu?
Niin mutta puhuit saunomisesta ja siihen vastasinJos pitäs valita että muuttasko familaan vai kattilaan niin mitenhän mahtas käydä?
Pitäs tosiaan toimeuta potunkuorintaan.Sapuskan tekoon ja äkisti!
Varoteltiin jo että pitäs olla porisemassa ja sassiin tai sitten on jonkunkummasen takajalkapalaset tarjollansa!
Öö ei. Vaikka nyt onkin oma sauna asunnossa mutta tänään en ole menossa enkä ole asiassa vielä edes sitä testannut
Ei se puhistu kunnolla muutako saunassa.Niin mutta puhuit saunomisesta ja siihen vastasin
Mä aloin hyristelemään tuota samaa biisua heti kun fami laittoi viestinsä
murr
Ai sielläkään ei oo ppp?
Ensimmäinen asia mitä teen uudessa kämpässäni, jahka sinne pääsen muuttamaan ens vuonna on suomalainen S A Y N A
ja pullo punaviiniäruokaa oli pakko ostaa
Tykkään kyllä saunomisesta mutta en kuitenkaan ole kauheasti sen perään. Kyllä se silti vielä testattua tulee ja useamminkin siellä käytyä
Ensimmäinen asia mitä teen uudessa kämpässäni, jahka sinne pääsen muuttamaan ens vuonna on suomalainen S A Y N A
Puhistuupa.Ei se puhistu kunnolla muutako saunassa.
En uso.Puhistuupa.