The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

...lunta tulvillaan..on raikas talvisää...:love:
* * * * * * *
..täällä häpsittelee nätisti pikkusia lumihiutaleita:)!!!*hihkuu tohkeissaan*

No onko ootettu tuota ilmiötä, häh tähmitäkähä???
ONNN!!!:love:

Ja - sehän on sitäpaitinnii perjantaikiikiii(y)
Sinne vilahti viikko ohjelmanumeroineen juoksuineen kaikkineen. Hitto, kun pukkaa niin kiirusta tätä nykyä ettei tiiä missä pyöris ja mitenkä päinkään. Mihinkään kuitenkaan kerkiä:notworthy:, tännekään...enkä meinannu osata ennää etes kirjautuakaan...

Mutta.
Viikonloppua kohti, jeah peijpi:)!
Miu, mitäs kisulaan muuta kuuluu?:)
Täällä ei oo yhtään lunta, mutta kylmää on sitten senkin eestä:unsure:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
...lunta tulvillaan..on raikas talvisää...:love:
* * * * * * *
..täällä häpsittelee nätisti pikkusia lumihiutaleita:)!!!*hihkuu tohkeissaan*

No onko ootettu tuota ilmiötä, häh tähmitäkähä???
ONNN!!!:love:

Ja - sehän on sitäpaitinnii perjantaikiikiii(y)
Sinne vilahti viikko ohjelmanumeroineen juoksuineen kaikkineen. Hitto, kun pukkaa niin kiirusta tätä nykyä ettei tiiä missä pyöris ja mitenkä päinkään. Mihinkään kuitenkaan kerkiä:notworthy:, tännekään...enkä meinannu osata ennää etes kirjautuakaan...

Mutta.
Viikonloppua kohti, jeah peijpi:)!
Moikkelis vaan. Täällä on kans vähän satanut lunta :):love::love:
Ihanaa. :)
Mitäs sinne kuuluu ?
Ihanaa viikonloppua :love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Elluselle...jos ois ennää tarvistakaan:unsure: mutta lämpimällä ajatuksella kuiteski:)katso liitettä 5202

katso liitettä 5203

Onhan siellä nyt edes lämmintä vai oliko ihan huuhaa-reissu sillä huoltoreiskalla?
Huoltoreiskan ansiosta täällä on vihdoinkin niin lämmin ettei tartte istuskella sohvalla enää huopa niskassa:coffee:
Oli sellanen vikkeläliikkeinen lyhyenläntä ja erittäin puhelias mies, kissa tykkäs hänestä...kipitti paikasta toiseen miehen perässä ja tunki uteliaana vaaleanpunaista nöpönenäänsä joka paikkaan kun halus haistella sitä tyyppiä:love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Plääh,välillä on ok olo,mitä nyt on nuha. Sitten taas päänsärky alkaa taas ja huono olo :(:unsure: Ärsyttävää tämä. Oisko n 9 pv kestänyt mulla.
Mies ollu pahemmin kipee (n):(

Miu, mitäs kisulaan muuta kuuluu?:)
Täällä ei oo yhtään lunta, mutta kylmää on sitten senkin eestä:unsure:
Tsäh, kukkuluuruu:coffee:
Pakkasasteisiin totuttelemista kait täälläkin ja oikein pukeutumisen opettelemista:D eli meikäläisen tasaisen varmaa muistuttamisohjeistamista(mun mielestä)/aivanturhaatoistamista(ipanapasten mielestä)...Joojoo-meininkiä siis:D. Ja en mä nyt pääse kauheesti tolla lumella kehuskelemaan vaikka kuin tekis mieli, mutta kiva kun satelee pikkusestikin:)

Normihuttua, mitäs muuta. Arki vie pahasti mennessään, just katoin ja päivitin kalenteria ja*huokasee syvään*...jos tässä jotenkin nyt pääkkönen pysyis kasassa vuoden loppuun asti kaikkien muistamisjuoksujen kanssa, niin himputti sentään - silloin mä oon kyllä hyvä(y):)! Ihan kauheesti en laittas itekään panoksia likoon mutta aina sitä ehken voi jopa ilusesti yllättyä itekin:rolleyes:

Hampikeiun pitäs poiketa ja kait tässä saa varautua jo himatontunkin mahdolliseen näkemissäikähtämiseen..ainakin pitänee tässä ruveta terästäytymään ja edes muutamaksi viikoksi skarpata käytöstä tolkkupäisemmäksi:unsure::barefoot:..lapsethan nyt on aina kilttejä:love:

Mitäs ellulaan:)?

Moikkelis vaan. Täällä on kans vähän satanut lunta :):love::love:
Ihanaa. :)
Mitäs sinne kuuluu ?
Ihanaa viikonloppua :love:
Viikonloppuja sinne teillekin :)
...ja ennen kaikkea parantumisia. Kurjaa kun tommonen röhis tullut, mikä tuntuu kestävän. Voimiahan se syöpi ja jossain vaiheessa hermostoliittoakin(n).

Arkikiirusta kait tänne, mitäs muutakaan. Ja varmaan jotain orastavaa dementiaakin:notworthy:...tai siis jälkimuisti mulla toimii oikein hjuvin(y), pientä viilaamista siis jotta saisin synkronoitua muistini vastaamaan oikeaa ajankohtaa:D

Vauhtia ja menoa, enempivähempi kälätysläkätystä ja hitusesti havaittavissa olevaa joulutustakin jopa:)! 30 päivää h-hetkeen:love:...

• Tykkää
Reactions: Kais
Huoltoreiskan ansiosta täällä on vihdoinkin niin lämmin ettei tartte istuskella sohvalla enää huopa niskassa:coffee:
Oli sellanen vikkeläliikkeinen lyhyenläntä ja erittäin puhelias mies, kissa tykkäs hänestä...kipitti paikasta toiseen miehen perässä ja tunki uteliaana vaaleanpunaista nöpönenäänsä joka paikkaan kun halus haistella sitä tyyppiä:love:
Pointsit sille, että tapahtuikin jotain ja heti(y)!

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä