Otsalamppu?v*ddu ku ei nää, yritin putsailla savustusputkea äsken pihalla niin eihän siitä meinannu tulla mitään kun on pimiää kuin joulupukin perseessä
Taas unohtui jotain.iltaa ja huomenta
Mä söin just suolasiikaa.ja näkkileipää
Älä nyt hyvä ihminen hometta korpuilles laitaEi samperi.
Kyl täs jotain pitää syödä.
Olisko einesjuustopasta ja aurapäällysteiset hapankorput "jotain"?
Mä sain unen vasta aamuyöstä...oliks siellä melkein täyskuu taas??Päivää juu.
Mä yritin nukkua koko yön. Aamulla oli ihan sairaan kova nälkä. Yrittäminen siis kuluttaa energiaa enemmän kuin nukkuminen?
(joku voisi posautella melkein-täysikuun reikäiseksi! )
Oikso ylihuomenna täysi? Jotain sinnepäin ainakin.Mä sain unen vasta aamuyöstä...oliks siellä melkein täyskuu taas??
Ihmettelin kyllä miks mun sydän jyskytti tosi levottomasti, eikä mikään asento ollut riittävän hyvä.
lukiotako se käyä jungertaa?Dodiih ja nyt on kaikki matimatikan rästitehtävät tehty...tai ne mitkä osasin
Huomenna englanninkoe ja ylihuomenna historian ja perjantaina psykologiankoe...
Edelleen, aikuissellaista...kaks pvää päättää alanko kirjoittamaan jo ensi keväänä.lukiotako se käyä jungertaa?
nehän ruukaa nykyjään kirjottaa monessa osassaEdelleen, aikuissellaista...kaks pvää päättää alanko kirjoittamaan jo ensi keväänä.
Kovasti kiinnostaisi kun sillon vois kirjottaa psykologian ja tässä on näitä kursseja jo opiskellut yli puolet tarvittavasta määrästä...
Joo, ensimmäiset on ensikeväänä, seuraavat seuraavana syksynä ja sitten ois sitä seuraavana keväänä.nehän ruukaa nykyjään kirjottaa monessa osassa
arvaan että ällää pukkaa ihan väkiselläJoo, ensimmäiset on ensikeväänä, seuraavat seuraavana syksynä ja sitten ois sitä seuraavana keväänä.
Huomenta, mä nousin ylös 5.45.Huomenta!
Herätkää! Kaik ylös kun mäkään en saa nukuttua!
Mä söin leipää. Kahvitauko.Nälkäkin vaivaa.
Voipuuroa ja mehukeittoa?
Mä otin eilistä lohisoppaa kun alkoikin laiskottaa.Mä söin leipää. Kahvitauko.
voiko voistakin keittää puuroa?Nälkäkin vaivaa.
Voipuuroa ja mehukeittoa?
Voipuuro on vähän kuin paksua valkokastiketta.voiko voistakin keittää puuroa?