Röhy..
Mikkään taas onnistu!½
Mulla on "uusi" jo valmiiksi pöydällä kytkentöjä vailla.Mä ostan uuden läppärin ens vuonna kun tietyt osamaksut loppuvat.
Kirjotsustvihre sinne tai tänne.
Mikkään taas onnistu!½
Mä en halua enää käytettyä. Uutena saa sellaiset ominaisuudet kun haluaa.Mulla on "uusi" jo valmiiksi pöydällä kytkentöjä vailla.
Ei vaan o kiirettä kun tämäkin vielä toimii.
Mä taas olen sitä mieltä, että jos tietokoneilla tehtiin hyviä levyjä 80-luvulla niin ei se ollu tietokoneista kii.Mä en halua enää käytettyä. Uutena saa sellaiset ominaisuudet kun haluaa.
Se on makuasia mitä haluaa.Mä taas olen sitä mieltä, että jos tietokoneilla tehtiin hyviä levyjä 80-luvulla niin ei se ollu tietokoneista kii.
Kuuhun lennettiin mun ja sun syntymän aikaan jolloin commodore64 oli tulevaisuuden rakettitiedettä.
Joskus harvoin.Vieläkös lunatic palstailee?
tuuli kääntyy luvepohjoseen niin tulee pakkasetYöpakkasia lupailevat.
Onneksi ei tarvitse ajaa aamuvarhaisella eikä illalla saati yöllä. Mut on kai ne talvitassut autoon alkuviikosta vaihdettava.
Vuosi sitten oli tähän aikaan satanut jo ekan kerran aika paljon lunta. Itse asiassa 26.10 kun puhelimessa olevasta kuvasta katsoin. Toinen kuva oli 5.12 kun oli myös kivasti lunta. Muutaman kerran sateli mutta sulivat pois. En muista missä aiheessa pidemmäksi aikaa maahan jäi. Vielä ei ole tänä syksynä satanut.Kohta se on liukkaat kelit täälläkin
Eilen oli kanssa hieno valoilmiö pilvettömällä taivaallaPäiveNpää sun heiluvilles!
Hitsi vieköön, täällä oli niin omituinen valoilmiö taivaalla että piti lähteä metsään taapertamaan muutamaksi tunniksi. Nyt oon ihan poikki ja kinttua särkee mutta hetkeäkään en kadu.
tänne tuli viimesyksynä niin aikaisin ja paljon lunta että hirvenpyynti jäi kesken kun se piti lopettaa liian lumen takiaVuosi sitten oli tähän aikaan satanut jo ekan kerran aika paljon lunta. Itse asiassa 26.10 kun puhelimessa olevasta kuvasta katsoin. Toinen kuva oli 5.12 kun oli myös kivasti lunta. Muutaman kerran sateli mutta sulivat pois. En muista missä aiheessa pidemmäksi aikaa maahan jäi. Vielä ei ole tänä syksynä satanut.
Haittasko lumisade osumista vai mitä?tänne tuli viimesyksynä niin aikaisin ja paljon lunta että hirvenpyynti jäi kesken kun se piti lopettaa liian lumen takia
1/3 luvista jäi käyttämättä