Rahkaa, kipase kauppaan? Jogurttijuoma?Pitäisi keksiä jotain espanjalaisista mansikoista. Sokeria ei saa olla eikä mielellään kermaakaan. Eikä mulla ole oikein mitään jääkaapissakaan.
Rahkaa, kipase kauppaan? Jogurttijuoma?
Ole hyvä.Nnnii, jos tekisikin smoothien tai pikajäätelön vaikka kookoskermalla. Kun ei tietty oo rahkaa eikä jogurttiakaan.
Kiitos ideasta!
Vaniljakastiketta ja mansikoita & jotain keksinmuruja lasiin / kulhoon vuorotellen ?Pitäisi keksiä jotain espanjalaisista mansikoista. Sokeria ei saa olla eikä mielellään kermaakaan. Eikä mulla ole oikein mitään jääkaapissakaan.
Sit et nuku yöllä ja tuo ilkee nunna tulee sun viereen sänkyynMiksi ei? On tylsää ja ketuttaa.
Sulatat sellasenaan ja laitat maidon kanssa?Pitäisi keksiä jotain espanjalaisista mansikoista. Sokeria ei saa olla eikä mielellään kermaakaan. Eikä mulla ole oikein mitään jääkaapissakaan.
Elä yllytä, tykkäis vaanSit et nuku yöllä ja tuo ilkee nunna tulee sun viereen sänkyyn
Halaus
Sit et nuku yöllä ja tuo ilkee nunna tulee sun viereen sänkyyn
Halaus
Elä yllytä, tykkäis vaan
Heität sillä ohikulkijoita ja vetoat halloweeniin, kun poliisit tulevat hakemaan juttusille?Mulla on toinenkin ruokaongelma.
Siiskun oli niin paljon kivoja tarjouksia kaupassa...
Pieni kurpitsa. Laatua en tiä, näyttää aikalailla hunajamelonilta. Siin on kauhean kova kuori. Sain sen halki, siemenet paahtuvat jo uunissa.
Mut mitä hittoa mä tolle lopulle teen kun ei sitä saa edes palasiksi kuin kirveellä? Tungen puolikkaina uuniin ja toivon ihmettä?
Hakkaa vasaralla palasiksi.Mulla on toinenkin ruokaongelma.
Pieni kurpitsa. Laatua en tiä, näyttää aikalailla hunajamelonilta. Siin on kauhean kova kuori. Sain sen halki, siemenet paahtuvat jo uunissa.
Mut mitä hittoa mä tolle lopulle teen kun ei sitä saa edes palasiksi kuin kirveellä? Tungen puolikkaina uuniin ja toivon ihmettä?
Hypit päällä ? Heität ikkunasta alas ?Mulla on toinenkin ruokaongelma.
Niin mullakin.Pinaattilettuja