Palkka tuli ja on ihan voittajafiilis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olenko ainut, jolle tulee hyvä fiilis palkkapäivänä? Rahat ei ole loppu kuun lopussa, että se ei ole siitä kii. Vaan enemmänkin "jees, minulla on kaikki suht koht hyvin, on koti, perhe, työ, palkka tulee säännöllisesti tilille. Sellainen "minä pärjään"- tunne.
Mietin heti mitä varten säästän ja milloin päästäis seuraavan kerran lomalle ja minne..

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Mulla on sama fiilis kuin ap:lla. Lisänä se että olen aina kärsinyt huonosta itsetunnosta ja jotenkin olen ylpeä, että olen työelämässä ja saan säännöllistä palkkaa. Palkka riittää todella hyvin arjen menoihin, en ole koskaan oppinut tuhlaamaan.

Mulle tulee palkkapäivänä vaan huono olo kun katson pankkitilille tullutta summaa: ton mitättömän summan takia oon taas uhrannut aikaa vittumaisessa duunissa koko kuukauden.

"– Omistajanvaihdosten edistäminen on ennen kaikkea kasvuyrittäjyyden edistämistä.

Toiseksi valtion on oltava omistamisen ja yrittämisen verotuksessa ennustettava ja johdonmukainen.

– Tälle kohderyhmälle tarvitaan myös julkisia ja puolijulkisia matalan kynnyksen palveluja. Suuremmat pärjäävät yksinkin.

Varamäki ehdottaa lisäksi niin sanottuja jatkajakouluja ammatillisten oppilaitosten yhteyteen.

Mitä valtio saa sitten vastineeksi yrittäjyyteen ja omistajanvaihdoksiin keskittymisestä?

– Omistajanvaihdosten edistäminen on tärkeää kansantaloudelle, sillä ne kiihdyttävät Suomelle elintärkeän pk-sektorin uudistumista, Varamäki tiivistää.

Valtakunnallinen omistajanvaihdosbarometri tehtiin nyt kolmannen kerran. Edellinen tutkimus on vuodelta 2015. Aineisto koottiin EK:n, kauppakamareiden ja Suomen Yrittäjien jäseniltä. Barometriin vastasi yhteensä 1 742 yrittäjää."

Lopetin vuoden vaihteessa eläköityessäni, ihan kivat wibat tuli, kun bruttona lopputili oli liki 15.000 €
Koostuu kk-palkka+lomarahat+bonukset hyvin menneeltä v:lta 2018, kyseessä kaupallinen ala

Yhteistyössä