.

@Sarianne81 , kyyneleet tuli silmiin kuin luin sinun jäähyväisistä. Vaikka oman isän kuolemasta on jo 4 vuotta, niin edelleen se nostaa tunteet pintaan ja tuli kyllä elävästi mieleen meidän viimeinen kohtaaminen. On sinulla ollut kyllä rankka päivä! :(Tsemppiä!

@Nelly31 , kyllä näyttäis olevan kaksi viivaa!

Oikeesti, onko edelleen sama dpo2 kun aamullakin oli?!:mad: Ens yönä kellojakin käännetään taaksepäin, lisäpiinatunti. :LOL:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

28.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Annanna..................kp 48/26-28.........yk 2
VauvaHaaveilija89...kp 43/28..............yk 10
Tylleröinen_21.........kp 38/24-27........ya 5/18
Emerentia................kp 37/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 37/33..............yk 3
Alinah92..................kp 35/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 33/xx..............ya 6/18
Vauvameille.............kp 30/26-28.........yk 18
Li88..........................kp 30/27-30.........yk 4
Beibihaaveilija..........kp 28/26-30........yk 3
Emppu-93................kp 27/28-32........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 27/xx..............yk 1
Papupata12.............kp 27/29-32........yk 3
Keijukuningatar........kp 26/xx..............ya 5/18
Janskusdff................kp 26/28.............yk ?
Pioni85.....................kp 26/27-30........yk 4
Laima.......................kp 25/28.............yk 4
Tupsahus.................kp 25/50.............ya 3/17
Alviita.......................kp 25/32.............yk 2
Miina-.......................kp 24/26-27........yk 8
Chili_........................kp 24/28-29........yk ?
Bubble92.................kp 23/26..............yk 4
StellaMom...............kp 22/27-34.........yk 4
Saippuakupli............kp 21/xx..............yk 5
Lllariel......................kp 21/23-26.........yk 3
Siltsu.......................kp 20/31..............yk 4
Me-Mi......................kp 20/30-32.........yk 1
Sarianne81..............kp 19/27.............yk 2
Naissoturi................kp 19/23-29.........yk 8
Vuuti........................kp 18/28-32.........ya 2/17
W.we.......................kp 17/26..............yk 6
Ilonetsijä..................kp 17/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 16/30..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 16/33..............yk 11
Marlen.....................kp 15/xx..............yk ?
Kindermaxi..............kp 14/24-27.........yk 2
Peanut_butter..........kp 13/28-32.........yk 3
Luumupuu_.............kp 12/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 11/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 10/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 10/36..............yk 2
Hemppanen............kp 8/29.................yk 8
Persikka123............kp 8/28-30...........ya 5/17
Cara-mel.................kp 4/24-28...........yk 3
Lillium......................kp 4/26-28...........yk 7
MatildaJ...................kp 4/26................yk 5
Suspi.......................kp 2/xx.................yk 2
Mimmik....................kp 1/28................ya 9/18
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92...............dpo 18
Li88......................dpo 16
Janskusdff............dpo 13
Bubble92..............dpo 11
Chili_....................dpo 9
Lllariel...................dpo 9
Miina-....................dpo 9
Laima....................dpo 9
Sarianne81...........dpo 8
Siltsu.....................dpo 6
Me-Mi....................dpo 6
StellaMom.............dpo 5-6
Naissoturi..............dpo 5
W.we.....................dpo 5
Vuuti......................dpo 3
Ilonetsijä................dpo 1
Marlen...................dpo 1
Kindermaxi............dpo 0
Peanut_butter........dpo -1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, Muropaketti, Midoo,
tätimoonika, pandanen, Momon,
RUSKA82, opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,
Pihlaja87, Jeyz84, Aanskuh, Helinä87,
Jonxu, Toiveikas92, Sennay, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Sucrine,
Tiutau13,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18)
 
@iK hyvähän tänne,vähän myöhässä vaan vastasin ja onnea sinulle,jos ihan mukana nyt olen niin olet plussannut:love: Koko tämä viime kuukausi vaan ollut niin ihme tautia että lääkärissä saanut rampata ja syödä ties mitä reseptilääkkeitä,nyt alan toipumaan ja jaksan päivitellä. Elikkä täällä on menossa yk3 kp27/29-32

Tosiaan dposta ei tietoa ei tässä ole paljoa kunto antanut ees periksi mihinkään kunnon urheilusuorituksiin niin ei varmaan ole edes piinailtavaa :ROFLMAO: ja kaikenlisäksi ne kaikki reseptilääkkeet jne ollut päällä niin odotan menkkoja alkavaksi ihan kohta ja kylläpä eilisestä asti alkanut mahakipu kertoo jo että muutaman päivän sisään hanat aukeaa taas :) en ole yhtään mukana nyt muiden teksteissä,kunhan tässä aikaa on enemmän ja jaksaa keskittyä kunnolla niin luen kaikkien tekstit ja yritän kommentoida myöhemmin :D
Mutta onnea uusista plussasta ja tsemppiä meille muille piinailuun ja jännäilyyn :love:
 
Kyllä nyt taas tekisi mieli testailla kun luki täällä kuinka muut on testaillu ja viivanpaikkaa/haamua saanut näkymään. Saas nähdä täytyykö sitä tänään kaupassa käydä vaikka voin sanoa että ne lääkkeet tuskin edesauttaa kiinnittymisiä yms ja koko tauti ollut niin kamala että olenkohan edes ovuloinut jne jne.. mutta jos on muutamankin kerran jaksanut tasaisin väliajoin tuolla makkarissa hommailla niin ainahan siinä se ihan pieni mahdollisuus on. Siitä on kyllä aikaa kun viimeksi testiä olen tehnyt ja nyt niin tekisi mieli tehdä,on se silti joka kerta yhtä jännää odottaa ja katsoa että miltä testi näyttää :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Hui mikä määrä viestejä, mutta se on ihanaa kun on aktiivinen palsta:) ja kun luki että plussia tullut, niin hienoa, onnea jokaiselle kahdesta viivasta:love:

Ja myös jokaisen omaan vaiheeseen tsemppiä paljon. Kun lukee viesit niin ei vaan pysy perässä, että kelle kommentoida, siksi yleinen peukutus kaikille:ROFLMAO:

Omaa: mulla tais olla ovis eilen, kun limat ja kivut oli kovimmat. Pupuilut saatu onnistumaan tressittä, se on kiva:LOL: Eli siis onko tänään mikä dpo 0 vai 1 ? Mä en tiiä, siksi viisaammat kertokaa. Niin ja juu kivut on ollu kovimmat koko yritys aikana, niin aattelin et toivottavasti irtoo hyvä munasolu kaiken kaikkiaan, semmonen oikeen kypsä tapaus:rolleyes:
 
iK
Huomenta! Viimeinen pc tehty. Vähän oli pelko persuksissa että vahvidtuuko, mutta näkyy vahvistuvan vaikkei leffaviivat ookaan. Rauhoittakaa mua että vahvistuu tarpeeksi? :D:eek::rolleyes::LOL: Eilen unohdin aamutestin niin pitkäks aikaa kaappiin etten enää kuvannut.558218EB-D1B2-4DF5-8D18-8D51ADAFBC93.jpeg0684AC10-BA20-476C-BF02-0D63E11B50E7.jpeg 2B1F9810-B2BA-4E08-BB76-13A2E3996335.jpeg

No nyt kun itekin katon niin ihan hyvältä näyttää kai.

Tilasin kaks digiä. Myös. Toisen teen kyllä heti kun tulee ja toisen säästän niin että vois jo näyttää 3-4. Eipä kai siihenkään kauaa oo. (y)
 
Kääk! Mitähän tää nyt on? Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Luomukierroissa tää on nyt pisin aika ilman menkkoja, koska alkavat aina aamulla. Tein pcn liuskatestin ja vaikka saan niihin aina viivanpaikkoja niin nyt oli jotenkin poikkeuksellisen räikeä. Mielestäni väriäkin vähän, mutta silti toooooooodella haalea. Ehkä siellä on jotain ainakin yrittänyt kiinnittyä. Mutta mitä mä nyt teen? Oisko mikään testi tarkempi niin et kannattais päiväpissasta testata? Oon hämmentynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Dpo6,alkaa oleen vaikee olla testaamatta:D:D mahassa nippailee ja tuntuu aivan kuin oviskipua taas. Mulla vaan fiilis edelleen tosi vahva tärpistä.synttärit juhlittu erittäin varovasti eilen ja nukkumassa olin jp kympiltä, ei vaan jaksa enää:rolleyes:
Mulla kans nyt pienet dpo:t vielä, mut halu uittaa tikkua suuri :D kertokaa ihmeessä miten jaksan odottaa lauantaihin, ja silloinkin vain testaan ennen pikkujouluja uskaltaako ottaa alkumaljaa ja ruokaviiniä..
Yhdeksän päivän päästä vasta pitäisi vuodon alkaa :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@frisof No sehän se varmaan olisi fiksuinta! Mutta sika outo fiilis tässä iski kun sebviivanpaikka näytti niin erilaiselta kuin aiemmin. Ei millään malttaisi odottaa! Mutta testit loppui muutenkin kaapista joten pakko tänään käydä jotain ostamassa mutta haluaisin tosiaan kokeilla jotain eri merkkiä kun en ihan täysillä tohon pcn testiin kyllä omalla kohdallani luota vaikka muilla näyttää toimivan ihan hyvin.
 
Mulla nyt olis kai dpo13 (en ole varma oletetusta oviksesta, oliko edes koko ovista) ja kp29/28. Tein tänään taas rt, joka neg. Toivoisin nyt vaan, että menkat alkais, eniten harmittaa, jos kierto venyy. Tosiaan ensimmäiset menkat raskauden jälkeen tuli vasta, joten tää kiertohan voi olls ihan mitä vaan. Kuitenkin vielä imetänkin... Toivoisin vaan säännöllistä kiertoa :unsure:
 
Mulla kans nyt pienet dpo:t vielä, mut halu uittaa tikkua suuri :D kertokaa ihmeessä miten jaksan odottaa lauantaihin, ja silloinkin vain testaan ennen pikkujouluja uskaltaako ottaa alkumaljaa ja ruokaviiniä..
Yhdeksän päivän päästä vasta pitäisi vuodon alkaa :oops:
Mua lohdutettiin esikoisen kohdalla että kun raskaus on niin alussa että vauvalla on ruskuaispussi, ei vahinkoa tuu. Ja huom. Ite vedin ihan tajuttoman lärvit. Olin ihan vakuuttunut että oon raskaana, mutta testi näytti negatiivista. Keho tuntui oudolta/vieraalta vaikka söin pillereitä ja tein negatiivisen testin. Oli sit kaverin synttärit ja päätin nollata oikein kunnolla sen viikon stressin ja panikoinnin. Ja tosiaankin nollasin. Kaksi päivää myöhemmin testi näytti räikeää plussaa.
Lapsi on voinut hyvin koko odotusajan ja on nyt, ah niin ihana ja hyvin eläväinen esiteini.:whistle:

Että uskon et huoletta voi ottaa sen alkumaljan, tai sitten kikkailet lasinvaihdolla jonkun kanssa johin voit luottaa. Tehtiin niin kun työkaveri oli raskaana firman juhlissa. Uhrauduin ja join ite tuplat
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Yöllä tultu töistä kotiin ja ei ollu paljon vuotoa sillon mut sit yön aikana vuotanut siteeseen eli menkat tais alkaa sitten !  :cautious: :mad: oli vaan omituisen niukkaa vuotoa alkuun ja tosiaan pyyhittäes . :sick:
mutta joo(n) :poop: kp 1 tai 2 /28 mulle voi päivittää vissiin..

Tsemppiä @Viljamii :)

Tsemppiä myös muille tilanteisiin ja plussatuulia :love:
 
@mimmik Kiitos! Harmi että sulla kävi noin. Mäkään en kyllä vielä ainakaan täällä hurraile kun tää on jotenkin niin erikoista ja koko ajan sellanen tunne että nyt ne alkaa.

@iK Tuota en kyllä ite saa kuvaan mitenkään. :( Siis todella hailakka viiva ja mietinkin että näänkö ihan oikein, mutta kyllä se jollain tapaa erilaiselta näyttää kuin aiemmat. Mietin vaan että kuinka luotettavia noi on enää sitten testiajan jälkeen? Tosin tuohon kyllä tuli tuo hailura testiajan sisällä. Mutta ei ole yhtään sellainen kun täällä muilla nähdyt viivat.:( Käyn tänään ostamassa lisää testejä kuitenkin varmuuden vuoksi.
 
@Viljamii no joo mullakin tuntu jotenki oudolta, mulla oli välillä niin varma olo et ois tärpännyt ja sit taas toisaalta ei.. Ja ku mulla yleensä on menkat alkanu särkyjen kans ja nyt ei oikein ollu... :unsure:
Eilen tuntu oudosti mahalla sellasta nippailua kun sitä vaaleanpunaista vuotoa tuli  (n)
Toivottavasti @Viljamii sulle kävis paremmin (y)laita testistä kuvaa jos teet :)
 

Yhteistyössä