The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Asenteesta päätellen mun kissalle:love::love:

Kyllä! Myöhemmin vanhempi halus omaa rauhaa ja nuorempi toki seurasi perässä, joten makkarin sängyn alta kuului epämääräistä mourua ja puhinaa, mutta mitään sen pahempaa ei tapahtunut:love::love::love:
Mäenossaatollaihienostivejellänuitalainauksia:barefoot:

Mutta ykköseen:
:oops: aha
...ja oikeesti ihantavisvaan mutta kiitos:)

Ja kakkoseen:
Nonih! Mitä mää sanoin vai sanoiks mää mitään - kylki kyljetyksessä kiinni tai ainakin melko likellä:love:

r0s
Alkupalat menivät jo!

Ja koska niitä kehuttiin, jaa ohjeen.

Tortillalätty, sille loraus ketsuppia, päälle juustoa kunnolla (melkis kaksi siivua oli mulla päällekäin joka paikassa) ja juuston päälle kiekuraturaus mausteista majoneesiä (mulla oli chili- ja valkosipuliversioita) ja toinen tortillalätty hatuksi ja uuniin hetkeksi että juusto sulaa. Sit leikkelin ne neljänneksiin, oli helppo napata käteenja painua takaisin työmaalle niinko juniori teki.

Juujuu, ei ollut gourmeeta eikä lätyt edes kotitekoisia mutta hyviä ja helppoja. :p

• Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
Täällähän on hiljaista tänään. Kotityöt plakkarissa ja siivonnut ja pyykännyt kahta kotia tänään. Kiitos mhdollisen lakon ensi vikolla pelkään vanhusten jäävän ilman ruokaa. Yksi vanhus käyty huoltamassa.
Pari päivää vapaata ja menee raataessa sitä sun tätä, kohta töihin lepäämään :confused:
Kahvi vielä ja sitten nukkumaan, mies vei Toopen viimeiselle iltapisulle. Koirakin kumman levoton, ei rauhoitu normaalisti.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä