The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Torjantaita:)

Vettä ropistelee...hämärähyssymörkiäispimeys hiippailee maisemaan...sormetvarpaatnessu ihan jääkalikkana...mutta onneks on sisäisesti lämmintä:love:

Jos likellä olisit, halaisin lämpimästi mutku et oo niin saat tyytyä ajatukseen:)

r0s
Iltaa!

Ja J. Karjalainen. Biisit ovat (osa ainakin) hyviä mutta se miten laulaa on sit eri juttu. Mun mutsi inhoaa sitä mielestään "vinkuvaa" ääntä. Mä olen kai tottunut koska se ei suuremmin korvaa särje.

Iltaa!

Ja J. Karjalainen. Biisit ovat (osa ainakin) hyviä mutta se miten laulaa on sit eri juttu. Mun mutsi inhoaa sitä mielestään "vinkuvaa" ääntä. Mä olen kai tottunut koska se ei suuremmin korvaa särje.
Ei se Juicenkaan ääni korvaa hivele.
Mut jos mies päättää laulaa jotkut biisinsä itse niin siitä vaan.

Neumannin määkimistä minäkään en kestä. Jos biisit olis edes omia niin kestäisin paremmin.

Repe Helismaa teki käsittämättömän määrän biisejä mutta lauluääntään on harvoin kuultu.

Jiitä ja Tuomaria yhdistää se, että molempien lauluääni on kuin ruostuneen grammarin neula paskahuussin katolla parinkymmenen asteen pakkasella - mutta muusikoita ovat.

• Tykkää
Reactions: r0s
Iltaa!

Mua häiritti nuorena tosi paljon sen ääni, se kun muistutti aina sahasoittimen ääntä jostain syystä...mutta nykyään sitä jaksaa kuunnella..kai se ikä vie kuulon jo tässä vaiheessa.

• Tykkää
Reactions: r0s
Ai ni.
Mitäs vikaa on mökötysmurjottamisessa?Grumpy-Cat-920x584 (1).jpg
Joskus vaan kuule tekee gutaa kun mutruhuuleilee. On hiljasena. Ja leikkii luolamiestä....eli siis vastaa jotenki "..mm...!" tai "..öögh.." tai silleestijotenki:unsure: Ja tuntuu maailman ainoalta möllötyshapatus matoselta:notworthy:

Kun tiiäkö. Ei se elo aina suju. Takkuaa ja tahmailuttaa. Ärsyttää. Puskee junalauttojaheviletinperkiönasemaltasaatavia:mad:!!!! Ja just siihen hetkeen ja tilanteeseen se vain tekee hyvää. Että vituttaa. Murjotuttaa. Koskapa - sitten äkisti saa ihan ite huomata kun hapatusfiiliksessä tuleekin ipanapa yllättäen halaamaan...tai kuulee just oikeen biisin mikä vain laittaa hymyilyttämään..tai ajatteleekin huomaamattaan jotain pähkähullua tilannetta mikä pompsahti mieleen oudosti justnyt ja melkein naurattaa...:love: kun hoksaa että kaikki on oikeestaan ihan fine. Että kuitenkin on tyytyväinen.:)

....että meni sitte semmoseks stanan lässytykseks taas:mad::D:oops:

Ei se Juicenkaan ääni korvaa hivele.
Mut jos mies päättää laulaa jotkut biisinsä itse niin siitä vaan.

Neumannin määkimistä minäkään en kestä. Jos biisit olis edes omia niin kestäisin paremmin.

Repe Helismaa teki käsittämättömän määrän biisejä mutta lauluääntään on harvoin kuultu.

Jiitä ja Tuomaria yhdistää se, että molempien lauluääni on kuin ruostuneen grammarin neula paskahuussin katolla parinkymmenen asteen pakkasella - mutta muusikoita ovat.
Juicella oli hyvä ääni!

Mitäs vikaa on mökötysmurjottamisessa?
Ei yhtään mittään!
Mun vanhempi ja nuorempi kissa kohtasivat tänään ja voi apuva sitä vanhemman kissan mökötyksen määrää:LOL:
Pikkunen taas käveli vanhemman eessä kova uho päällä kylki eellä ja kaikki karvat pystyssä, mutta toinen vaan katteli tyyliin ''Jaa..mitalinko haluat:cautious:?'':love::love:

Ei yhtään mittään!
Mun vanhempi ja nuorempi kissa kohtasivat tänään ja voi apuva sitä vanhemman kissan mökötyksen määrää:LOL:
Pikkunen taas käveli vanhemman eessä kova uho päällä kylki eellä ja kaikki karvat pystyssä, mutta toinen vaan katteli tyyliin ''Jaa..mitalinko haluat:cautious:?'':love::love:
:D mä voin niin hyvin sielujeni simmukaisilla nähdä tilanteen!

Mutta ei mee kauaakaan kun muuten nukkuvat kylkikyljessä kiinni toistesa lähellä:love:...vaikka vanhempi tietty herätessään luimistelee " hittojako kakarat sammuu mihin sattuu:cautious:..tää paikka oli jo varattu!":D

Kellekäkönää puhut:cautious:
Asenteesta päätellen mun kissalle:love::love:
:D mä voin niin hyvin sielujeni simmukaisilla nähdä tilanteen!

Mutta ei mee kauaakaan kun muuten nukkuvat kylkikyljessä kiinni toistesa lähellä:love:...vaikka vanhempi tietty herätessään luimistelee " hittojako kakarat sammuu mihin sattuu:cautious:..tää paikka oli jo varattu!":D
Kyllä! Myöhemmin vanhempi halus omaa rauhaa ja nuorempi toki seurasi perässä, joten makkarin sängyn alta kuului epämääräistä mourua ja puhinaa, mutta mitään sen pahempaa ei tapahtunut:love::love::love:

Yhteistyössä