Olen hirmuisen iloinen puolestasi.Vettä sataa. Ei ketuta enää. Kaveri istuu vieressä.
J Karjalaisella on muutama tosi hyvä...esim. tänään hyräilin tätä kaupassa:Olen hirmuisen iloinen puolestasi.
Mutta sitä en ymmärrä miksi esikoislikkani inhoaa Jii Karjalaista?
Siis hänellähän on loistavia biisejä ja aina takanaan suomen muusikoiden parhaimmisto.
Ei se Juicenkaan ääni korvaa hivele.Iltaa!
Ja J. Karjalainen. Biisit ovat (osa ainakin) hyviä mutta se miten laulaa on sit eri juttu. Mun mutsi inhoaa sitä mielestään "vinkuvaa" ääntä. Mä olen kai tottunut koska se ei suuremmin korvaa särje.
Mua häiritti nuorena tosi paljon sen ääni, se kun muistutti aina sahasoittimen ääntä jostain syystä...mutta nykyään sitä jaksaa kuunnella..kai se ikä vie kuulon jo tässä vaiheessa.Iltaa!
Ja J. Karjalainen. Biisit ovat (osa ainakin) hyviä mutta se miten laulaa on sit eri juttu. Mun mutsi inhoaa sitä mielestään "vinkuvaa" ääntä. Mä olen kai tottunut koska se ei suuremmin korvaa särje.
Juicella oli hyvä ääni!Ei se Juicenkaan ääni korvaa hivele.
Mut jos mies päättää laulaa jotkut biisinsä itse niin siitä vaan.
Neumannin määkimistä minäkään en kestä. Jos biisit olis edes omia niin kestäisin paremmin.
Repe Helismaa teki käsittämättömän määrän biisejä mutta lauluääntään on harvoin kuultu.
Jiitä ja Tuomaria yhdistää se, että molempien lauluääni on kuin ruostuneen grammarin neula paskahuussin katolla parinkymmenen asteen pakkasella - mutta muusikoita ovat.
Juicella oli hyvä ääni!
Ei yhtään mittään!Mitäs vikaa on mökötysmurjottamisessa?
Sä oot tiiäkkö ihana....että meni sitte semmoseks stanan lässytykseks taas
Kellekäkönää puhutSä oot tiiäkkö ihana
mä voin niin hyvin sielujeni simmukaisilla nähdä tilanteen!Ei yhtään mittään!
Mun vanhempi ja nuorempi kissa kohtasivat tänään ja voi apuva sitä vanhemman kissan mökötyksen määrää
Pikkunen taas käveli vanhemman eessä kova uho päällä kylki eellä ja kaikki karvat pystyssä, mutta toinen vaan katteli tyyliin ''Jaa..mitalinko haluat?''
Asenteesta päätellen mun kissalleKellekäkönää puhut
Kyllä! Myöhemmin vanhempi halus omaa rauhaa ja nuorempi toki seurasi perässä, joten makkarin sängyn alta kuului epämääräistä mourua ja puhinaa, mutta mitään sen pahempaa ei tapahtunutmä voin niin hyvin sielujeni simmukaisilla nähdä tilanteen!
Mutta ei mee kauaakaan kun muuten nukkuvat kylkikyljessä kiinni toistesa lähellä...vaikka vanhempi tietty herätessään luimistelee " hittojako kakarat sammuu mihin sattuu..tää paikka oli jo varattu!"