The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

ruusa näky kysyneen DNA-testeistä, oon tehny ja se löysi joitain semmosia jotka olen ennestään tiennyt sukulaiseksi

sanosin että niiden perusteella voi lähinnä tutkia että onko isäsä poika vaiko jonku vieromiehen alta

r0s
ruusa näky kysyneen DNA-testeistä, oon tehny ja se löysi joitain semmosia jotka olen ennestään tiennyt sukulaiseksi

sanosin että niiden perusteella voi lähinnä tutkia että onko isäsä poika vaiko jonku vieromiehen alta

Juu, mutta et lukenut viimeisintä viestiäni siinä ketjussa?

Mä en tiedä mitään isänpuolen sukulaisista ja isoäidin isoäidin kerrotaan muhinoineen jonkun venäläisen vossikkakuskin kanssa ennenko tuli raskaaksi ja siitäkään esi-isästä ei siis ole olemassa mitään faktaa.

Juu, mutta et lukenut viimeisintä viestiäni siinä ketjussa?

Mä en tiedä mitään isänpuolen sukulaisista ja isoäidin isoäidin kerrotaan muhinoineen jonkun venäläisen vossikkakuskin kanssa ennenko tuli raskaaksi ja siitäkään esi-isästä ei siis ole olemassa mitään faktaa.
jos et tiedä ennestään paljon mitään niin on hyvin epätodennäköstä että sitä kautta sais luotettavia tietoja

toisaalta, ei se nyt niin hirveesti maksa niin eipä siinä korkealta tipaha, hullun tuurilla voisit löytää vaikka isonkin sukulaisen

r0s
jos et tiedä ennestään paljon mitään niin on hyvin epätodennäköstä että sitä kautta sais luotettavia tietoja

toisaalta, ei se nyt niin hirveesti maksa niin eipä siinä korkealta tipaha, hullun tuurilla voisit löytää vaikka isonkin sukulaisen
Eniten ehkä kiinnostaa, mistäpäin suku on. En mä niitä sukulaisia tavata halua. Paitsi tietty jos joku sukuhaara on vaikka kuuluisaa oluenpanijaporukkaa. :p

r0s
Ny on parin päivän sapuskat hankittu.

Pullaa ja porkkanankakkua jälkkäri/kahviaikaleivonnaisina.
Sit on potui ja makkaraa että voi tehdä makkarastroganovia. Ja broiskua silleen että saa jonkinlaista masalaa riisin seuraksi. Ja jos illemmalla iskee naposteluhimo on ranskanpotui, makkaraa, kalapuikeloi ja pakastepitsoi. Nii ja mulle valkohomejuustoa ja hilloa.

Aamupalasmoothieaineksia unohtamatta.

:p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kävin hakemassa talvilumbui ja rätei varastosta niin johan sitä piti vähän lumisadepalloja käydä hölskyttelemässä.:oops:

Karvavauva täällä, tuossa vieressä Toope nukkuu.
Nonii:love:

Johan tässä olin vuosia ilman karvavauvaa ni päätin laittaa sellaisen. 5kg se on jo kerinnyt multa pudottaa.:coffee::D
Ei pelota lenkkeillä alkuunkaan pimeässä ja ei tullut yksin lähettyä - no nyt on pakko.:geek:
Tää idän ihme on 7kk ja omaa erittäin hyvät käytöstavat. Oon itekki oikein ylpee. On ollut aikaa reenata niin paljon kun jaksaa.
Töissä on mukana päivät niin ei tartte läheisriippuvaisen olla yksin.:love:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nonii:love:

Johan tässä olin vuosia ilman karvavauvaa ni päätin laittaa sellaisen. 5kg se on jo kerinnyt multa pudottaa.:coffee::D
Ei pelota lenkkeillä alkuunkaan pimeässä ja ei tullut yksin lähettyä - no nyt on pakko.:geek:
Tää idän ihme on 7kk ja omaa erittäin hyvät käytöstavat. Oon itekki oikein ylpee. On ollut aikaa reenata niin paljon kun jaksaa.
Töissä on mukana päivät niin ei tartte läheisriippuvaisen olla yksin.:love:
Koira on aina paras työkaveri. Se pitää kuspäät loitolla ja oikiat ihmiset tuo lähemmäksi.

Yhteistyössä