The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Sammalenpoisto my ass!
Toi on ihan oikeesti suonpoisto tasakatolta.
Ainakin tän ensimmäisen huoneiston katto oli suo.

Muiden huoneistojen katot vaikuttaa sentää päällisin puolin olevan kuivia, joten niissä ehkä voidaan puhua sammalenpoistosta?
Mut tää päivä meni säkittämällä suota jätesäkkeihin.
Yhtiössä kattoa piisaa niin jos kaikki on samanmoisia niin urakkana onkin lapioida uima-altaallinen vettä jätesäkkeihin.
Minkä järkevyyden kyllä kyseenalaistan.

r0s
Sammalenpoisto my ass!
Toi on ihan oikeesti suonpoisto tasakatolta.
Ainakin tän ensimmäisen huoneiston katto oli suo.

Muiden huoneistojen katot vaikuttaa sentää päällisin puolin olevan kuivia, joten niissä ehkä voidaan puhua sammalenpoistosta?
Mut tää päivä meni säkittämällä suota jätesäkkeihin.
Yhtiössä kattoa piisaa niin jos kaikki on samanmoisia niin urakkana onkin lapioida uima-altaallinen vettä jätesäkkeihin.
Minkä järkevyyden kyllä kyseenalaistan.

Äääääh.

Meidän autotallissakin on tasakatto. Pitäislöhän kiivetä tsekkaamaan tilanne.

Ai nii. Mulla oli eilisiltana naisseikkailu.
Lähdin vaan lähikaupalle ostamaan röökiä niin törmäsin vallan hertaiseen ja kivaan naiseen jonka olen tuntenut jokusen vuoden.
Sanoin, että ootas tässä niin haen kaupasta röökiä, niin sit mennään kaljalle.
Paitti, että ei me päästy suoraan kaljalle koska kaupan ja baarin välissä on pitseria.

Ja välihuomautus - mulla ei ollut aikomustakaan houkutella häntä kämpälleni tai pyrkiä omaansa. Koska mun pitää ties kuinka monena päivänä aamulla olla jokseenkin skarppi.

Kun päästiin kaljalle niin hetki istuttiin "mun" pöydässäni.
Sit baariin tuli mies jonka suhteesta naiseen minulla ei ole aavistustakaan, mutta hän vaihtoi pöytää mennäkseen "juttelemaan"
Parin minuutin päästä raikui "vittu ämmä tää sun korttisi tunnusluku ei kelpaa".

Jeps. On kahdenlaisia juoppoja.
Toiset tarjoaa grillipihvin ja tahtoo seuraa.
Toiset juo pankkikorttisi tyhjäksi ja tahtoo pillua.

r0s
Aikanaan kun seikkailin Brysselissä niin mulla oli kantapaikoissani ihan omat olutlistat joihin merkkasin maistamani.
Kirsikka- ja persikkaoluet ny vaan ei ole mua varten.

Kertakokeilu riitti.

Ei ne olekaan sellaisia "juoma"oluita. Enemmän maistuvina toimivat mulle silleen -luojan kiitos- että pari, kolme olutta illassa riittää. Tavallisia voi hörppiä helposti kaksinkertaisen määrän.

Mä otin aamun / aamupäivän rennosti. Lounaan jälkeen kävin kirjastossa & prismalla,meni varmaan 2 tuntia :)
Siivottiin miehen kans yhessä,kahvia, lukemista & leffa,nyt telkkaria sivusilmällä & surfailua netissä.

• Tykkää
Reactions: r0s
Ai nii. Mulla oli eilisiltana naisseikkailu.
Lähdin vaan lähikaupalle ostamaan röökiä niin törmäsin vallan hertaiseen ja kivaan naiseen jonka olen tuntenut jokusen vuoden.
Sanoin, että ootas tässä niin haen kaupasta röökiä, niin sit mennään kaljalle.
Paitti, että ei me päästy suoraan kaljalle koska kaupan ja baarin välissä on pitseria.

Ja välihuomautus - mulla ei ollut aikomustakaan houkutella häntä kämpälleni tai pyrkiä omaansa. Koska mun pitää ties kuinka monena päivänä aamulla olla jokseenkin skarppi.

Kun päästiin kaljalle niin hetki istuttiin "mun" pöydässäni.
Sit baariin tuli mies jonka suhteesta naiseen minulla ei ole aavistustakaan, mutta hän vaihtoi pöytää mennäkseen "juttelemaan"
Parin minuutin päästä raikui "vittu ämmä tää sun korttisi tunnusluku ei kelpaa".

Jeps. On kahdenlaisia juoppoja.
Toiset tarjoaa grillipihvin ja tahtoo seuraa.
Toiset juo pankkikorttisi tyhjäksi ja tahtoo pillua.
Alapeukku sille miten sua on kohdeltu.

Alapeukku sille miten sua on kohdeltu.
Ei mun "kohtelulla" ole mitään väliä.
Kerrankos sitä neitokaiselle drinkin tarjoaa.
Ei se o mitenkään ihmeellistä tai outoa.

Vituiksmenee vaan se, että kyseinen neitokainen ny ei ole mikään baariruusu vaan hemmetin kiva ja fiksu neitokainen.
Mut näköjään jostain syystä suostuu olemaan kynnysmatto, pesukone, pillu ja oluenmaksaja.
Mä ny olisin tolla miehellä pyyhkiny pöytää, baarin lattian ja parisataa metriä katua mut se ei ollut mun vallassani.

• Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Hirvenfileepihviä. :p Tai just ja jut pannulla käytettyä maksaa. :p Tai pataa tai keittoa tai, tai, kaikki käy! :p

Nii ja aamupäivää! Puolet työpäivästä taputeltu, seuraavaksi lounaspuuhia, kaupassakäynti, pullanleivontaa ja pyykkejä.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä