V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen sairaalassa tällä hetkellä. Työnhalu(työnhaku) on koko ajan päällä
Täällä kolmas.Ei huvita. T: toinen kelarahoilla elelevä
Olin jo.Tienasin tunnissa enemmän mitä loinen saa koko päivänä.
Vähän kyllä vituttaa korkea veroprosentti mutta enpä anna sen pilata loistavaa olotilaa.![]()
Mitä teet työksesi?
Fyysisesti vai henkisesti kevyempää työtä?Täällä neljäs. Burnouttii asti tein töitä ja sitte loppu.
Nyt oon ollu kk työttömänä ja pikkuhiljaa alkaa palautua. Painajaisia tosin tulee vieläkin nähtyä.
Ens viikolla alan hakemaan jtn kevyempää työtä
Henkisesti. Aivot joutuivat liikaa rasitukselle.Fyysisesti vai henkisesti kevyempää työtä?
Vastaa kysymykseen äläkä jauha tyhjää.Tää on vasta kolmas ala missä tienaan hyvin kun päivä on sopiva ja urakkaa saa painaa sen kun jaksaa.
Iltavuoron tunnit siis laskevat tuntipalkkaa ainakin puolella mutta eipä senkään väliä. Helvetin kiva juttu, että ylipäätään on duunia.
Vastaa kysymykseen äläkä jauha tyhjää.
Edelleenkään en mene vapaapäivänä töihin.Kyllä Kela omistaan huolen pitää! En mä ainakaan viitsi töitä hakea. Nyt saan vapaasti tehdä mitä haluan ja Kela maksaa. En toki suositte tätä muille, että Kelan rahat riittävät minulle - Eli töihin mars!!!
Edelleenkään en mene vapaapäivänä töihin.
Sä tuskin haluat mitään kovin ihmeellistä koska Kelan rahoilla ei eletä mitenkään hyvin. Toki kotona voi maata ja sylkeä kattoon, mutta on ihan turha haaveilla omasta asunnosta tai talosta, autosta, uusista vaatteista ja kengistä, matkustelusta jne. Mikäs siinä jos sä tyydyt köyhään ja tylsään elämään, mutta mä en ainakaan jaksaisi tuollaista elämää, että makaa vain kotona tekemättä mitään.
No silleen vakavaa, että kun kyseessä on työelämää rajoittava rasitusvammavoiolet sairas. eikai ole vakavaa.
![]()
Niinpä. Onneks itellä on hyvätuloinen mies.- Miksi pitäisi olla oma asunto, kun voi asua vuokralla (ja kuitata asumistuet)? Vuokra-asuminen on vaivatonta ja siihen ei sisälly riskiä esim. lainan tai asunnon myynnin suhteen.
- En pidä autoista.
- Monet ehjät ja siistit vaatteet ja kengät on olemassa, ja halvallakin olen ne saanut, kun työttömänä on aikaa etsiä alennuksia. Ei mitään ongelmaa tämän suhteen.
- Matkustelen vähintään kerran kuussa, koska työttömänä voi matkustaa niinä aikoina kun matkat ovat halvimmillaan. Toki Tahitille ei ole varaa mennä, mutta harvalla työssäkäyvälläkään on siihen varaa.
Itsellä on paljon harrastuksia, joiden parista löytyy mielekästä tekemistä jota voi tehdä omaan tahtiin kenenkään pakottamatta.Edelleenkään en mene vapaapäivänä töihin.
Sä tuskin haluat mitään kovin ihmeellistä koska Kelan rahoilla ei eletä mitenkään hyvin. Toki kotona voi maata ja sylkeä kattoon, mutta on ihan turha haaveilla omasta asunnosta tai talosta, autosta, uusista vaatteista ja kengistä, matkustelusta jne. Mikäs siinä jos sä tyydyt köyhään ja tylsään elämään, mutta mä en ainakaan jaksaisi tuollaista elämää, että makaa vain kotona tekemättä mitään.