Huomenta krooh pyyh krooh pyyh
EiiiiiJoko saa mennä nukkumaan?
Saa, mua väsyttää nykyään ihan koko ajan...ei maistu ruoka ja on sellanen olo että alkais masentumaan.Joko saa mennä nukkumaan?
Ei karjalanpiirakoita mutta jauhelihajuustopersilja täytteellä samasta tsydeemistä.
Just lykkäsin uuniin, kohta saa tietää onko hyviä vai ihan vi**n hyviä.
Vanhaksi vissiin tulossa kun se, että työpäivän päälle joutuu vielä iltaa viettämään, saa ihan sippikuosiin.
Onneksi velipoika tuikkasi neljä erimakuista sour-olutta matkaan. Nyt alkaa olo jotenkin virkistyä.
Juu, mennään, heti kunhan sapuska valmistuu että jaksaa nukkua aamuun asti.Saa, mua väsyttää nykyään ihan koko ajan...ei maistu ruoka ja on sellanen olo että alkais masentumaan.
Mennään molemmat nukkumaan.
Mieki tulen nukkumaan.Saa, mua väsyttää nykyään ihan koko ajan...ei maistu ruoka ja on sellanen olo että alkais masentumaan.
Mennään molemmat nukkumaan.
Juu toki yritän jotain syödäHalaus,syöthän kuitenkin jotakin vaikka ei maistuisi.
katso liitettä 4883
Banaania sekaan?Mä ostin tänne työasunnolle jonkun halvan sauvasekoittimen. Että voi sit tehdä smoothien aamupalalle.
Mä aion selättää talven popsimalla suomalaisia marjoja jokaikinen päivä!
(mut viddu, ku herukat ovat happamia ja puolukat karvaita ja mansikat taas kamalan kalliita)
Eikö?Ei nyt näin aikaisin nukkumaan mennä
Banaania sekaan?
Jos vielä tunnin sinnittelee.No eiih