Miten on mahdollista??? Apua yliluonnollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puhuttiin mieheni kanssa tänään iltapäivällä siitä että hän on alkanut kuorsaamaan ja mietittiin syitä. Kumpikaan etsinyt kännykällä tietoa asiasta, 100 % varmasti. Eikä kumpikaan ole etsinyt aiemmin tietoa. Mun kännykkä oli 2 km päässä mutta miehen siinä pöydällä kun juteltiin.
Tultiin kotiin ja hänen kännykkänsä alkaa näyttää mainoksia kuorsauksesta!!!! Vikka ei varmana ole kirjoittanut kuorsaus kännykkään eikä etsinyt sitä puhehaulla. Nyt Facebook ja kaikki sivut vilisee tietoa kuorsauksesta.

Miten tuo on mahdollista?

Miten ihmiset onnistuu tässä. Mun puhelin ei ole ikinä alkanut kummittelemaan ja näyttämään mainoksia siitä mistä puhun tai millä sivuilla olen selaillut.

Siis se pöydällä ollut puhelin mihin ei koskettu kuunteli meidän kuorsauskeskustelua ja rupesi näyttämään aiheeseen liittyviä mainoksia????

Oikeesti?

Ap

Tervetuloa vuoteen 2018.

Ei se mitään yliluonnollista ole, mutta koska tunnut oleva hysteerinen, niin kääri varmuuden vuoksi paksu kerros foliota pääsi ympärille.

Uskomatonta, että vaikka valtaosa ihmisistä ja varsinkin persaukisista käyttävät puhelimia, joissa on maailman suurimman mainosfirman tekemä käyttöjärjestelmä niin silti monet heistä ovat puulla päähän lyötyjä kun se heidän puhelin alkaakin tehdä kohdennettua mainontaa! Miten ihmeessä?!! Miten se osaa? Pakko olla yliluonnollista henkimaailman touhua! :laugh: :laugh: :laugh:

Tätä meilläkin tapahtuu, vaikka kännykässä mikrofonin estot päällä ja esim. sijainnin käyttöoikeudet pois päältä. Silti usein keskusteluihin liittyviä hakuehdotuksia paikkakuntakohtaisesti tarjoaa. En tiedä mitä vielä pitäisi asetuksista muuttaa :confused:

Tuleekohan sitte ambulanssi ja poliisikin hätätapauksessa paikalle ihan itsestään, kun kännykkä ’huomaa’ hädän? :geek::ROFLMAO:

Ei ole tullut, vaikka äänien ja puheitten perusteella olisi pitänyt tulla poliisi, ambulanssi, palokunta, eläinsuojelu, ruumisauto, haudankaivaja, eläinlääkäri, patologi, joulupukki ja pappi :LOL:

Mutta rauhalliset keskustelut näemmä tarttuu kännykkään. Esim. lasten kenkäkeskustelut epäilyttävästi aiheutti outoja hakuehdotuksia ja tarjosi paikallisia liikkeitä, vaikka paikannin pois käytöstä :confused:

Yhteistyössä