The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Elluselle halaus kelan mokien takia, toivottavasti asia selviää positiivisesti.
Täällä on kyllä kelalla pari hyvää työntekijää.Ystävällisiä ja ottavat asioista selvää ja kertovat selkeästi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla ei ruoan suhteen ole ongelmia, pärjään hyvin tyhjemmälläkin jääkaapilla ja vielä tuolla pöperöä on muutamiks päiviks ja pakasteessa kanssa jotain, mutta joo...kattelen nyt mielenkiinnolla miten asiat menee...sossu ei kuulema voi auttaa ennenkun kelasta on tullut kielteinen päätös myös valituksen jälkeen ja senkin jälkeen on kuulema kysymys merkki auttavatko:D

No joo, kyll tää tästä. v****taa kuin pientä oravaa, mutta minkäs teet:D
Tsemppiä sinne. :love: Yritähä jaksaa noiden kelan kanssa.
Tää mun pitkä sairasloma sotki kyllä raha-asioita ja pienemällä rahalla on tultava toimeen. Vasta marraskuun puolessa välissä saan normaalin rahan. No tiukilla ollaan,mutta jotenkin pärjää,mun pitää omien ruokien suhteen joustaa ja ostaa halvempaa evästä.

Tsemppiä sinne. :love: Yritähä jaksaa noiden kelan kanssa.
Tää mun pitkä sairasloma sotki kyllä raha-asioita ja pienemällä rahalla on tultava toimeen. Vasta marraskuun puolessa välissä saan normaalin rahan. No tiukilla ollaan,mutta jotenkin pärjää,mun pitää omien ruokien suhteen joustaa ja ostaa halvempaa evästä.
Sinne kanssa jaksamista!
Mä saan syötyä arkisin tuolla opistolla hyvin, siellä on to-del-la hyvät ja monipuoliset ruoat..salaatti vaihtoehtoja saattaa hyvinkin olla aina 2-4 erilaista ja liha vaihtoehdolle on myös aina kala ja kasvisruoat..joten siell saa masun kyllä täyteen hetkessä myös:)

.ja kuhan kissalle saan kaupasta ruoat niin kotona kyllä pärjään vähemmälläkin:)

• Tykkää
Reactions: Kais
Kauppaan - taas:oops: - mars!
Päivän murkinoista ei oikein vielä ole hajuakaan :D - ainekset kyllä on valmiina pientä viimehetken hankintaa lukuunottamatta joten katotaan mitä syntyy. Lihaa sen kuulema olla pitää sillä eilen koulusta kotiutui kaks nälkäkurkee kun tarjolla siellä oli ollut jotain viherpiiperrystä...

Normiaskareet aloitettu eli pyykkikone roiskaamassa, tästä tämä päivä naksahtaa eteenpäin.

Mä lähden hankkimaan punaisia poskia, mukavaa ja rentoa lauantaita sulle:)
Pidä huoli itestäsi:love:

Sinne kanssa jaksamista!
Mä saan syötyä arkisin tuolla opistolla hyvin, siellä on to-del-la hyvät ja monipuoliset ruoat..salaatti vaihtoehtoja saattaa hyvinkin olla aina 2-4 erilaista ja liha vaihtoehdolle on myös aina kala ja kasvisruoat..joten siell saa masun kyllä täyteen hetkessä myös:)

.ja kuhan kissalle saan kaupasta ruoat niin kotona kyllä pärjään vähemmälläkin:)
Toi on kyllä hyvä juttu,että saat opistolla syödä hyvin,helpottaa paljon. :)
Kiitti,kyllä täs pärjää jotenkin. :)
Etin halvempaa ruokaa,joustan & punalaputettuja lihoja. Noi miehen ruoka-aineallergiat vähän nostaa ruokalaskua. Kisut saa mitä tarviaa,siitä en jousta. Onneksi hyvin löytyi ale-lihoja. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Kahvipaussi.

Tiiättekö mitä syntyy kun yhdistetään roosa ja painepesuri minkä letku/suutin vuotaa?

Se on se "vettä kengässä"-leikki.

Oli varmasti ainakin desi!

Kotoatuomislistalle siis kumisaappaat. Sadevaatteet tungin jo pyykkikoneeseen kun ne haisivat ihan siltä kuin olisivat lojuneet puolimärkinä auton takaontissa jnkun päivän. :oops:

Kahvipaussi.

Tiiättekö mitä syntyy kun yhdistetään roosa ja painepesuri minkä letku/suutin vuotaa?

Se on se "vettä kengässä"-leikki.

Oli varmasti ainakin desi!

Kotoatuomislistalle siis kumisaappaat. Sadevaatteet tungin jo pyykkikoneeseen kun ne haisivat ihan siltä kuin olisivat lojuneet puolimärkinä auton takaontissa jnkun päivän. :oops:
yTllxjA.gif zX6TJN3.gif

Yhteistyössä