V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos edellisistä vinkeistä! Viimeinen puuttuu mullakin.Multa puuttuu JOULUPUKISTA 3 eli:
jo la 11+6+12 tusina la pääsanalle
5+6 työ kun sitä on satanut paljon
3+11
edellinen
Valitettavasti ei. Ja kiitos kaikista vinkeistä!oma sellainen missä tehdään sitä on 3 + 11
Onko vihjettä siihen Kunnas tuotteet ylhäällä 7.
Kiitos. 7 on leffa. Onko vinkkiä ka-la-jo ylös 6-8oma sellainen missä tehdään sitä on 3 + 11
Onko vihjettä siihen Kunnas tuotteet ylhäällä 7.
Joku tuolla aiemmin vinkkasi tämän: http://kirjasahkokayra.blogspot.com/2017/12/mauri-kunnas-joulupukki.htmlMeni yöllä ... ja antoi joulupukille aikaa.
Teki mitä? Talvi aikaan siirtymisessä voi tehdä näin.
Mitä on ne 1981 lähtevät alas.. liittyvät ton..
Kiitos! Yritän miettiä ja ne 1981 nimet löysin aiemmin laittamastani linkistäMeni yöllä ... ja antoi joulupukille aikaa.
Teki mitä? Talvi aikaan siirtymisessä voi tehdä näin.
Mitä on ne 1981 lähtevät alas.. liittyvät ton..
No nyt tajusin. Kiitos rautalangasta! Nämä ei mulla vaan taivu:sen seisauttaminen ts.
Menikö oikein?Mauri Kunnas
Vasen vähän ylös 10 ? tekee taidetta eli on ...
Kaakkoon 12 ? tekee huumoripiirroksia eli on ...
Tekee vitsikkäitä kuviaMauri Kunnas
Vasen vähän ylös 10 ?
Yleissana sille, että joku on vaikka maalari tai kirjailija tai kuvanveistäjä jne.
Kaakkoon 12 ?
No nyt tajusin. Kiitos rautalangasta! Nämä ei mulla vaan taivu:
TASSULA
Ta-ja-tu 5-6-9
Kenen sinne piti tulla laulajaksi?
HERRA HAKKARAINEN
Ka-ai-av alas 9
Hy-yö-HH alas 10-8-6 ja se pitkä hipsullinen ylös
MAURI KUNNAS
Ko-jo 6-6-22
SARJAKUVAT
He-si-le ylös 13
Tosi, tosi iso sipJa mulla ei taivu se Rikurooperingon pitsantäyte. Viipaloitua ja rengastettua sip oon yrittänyt, mutta en vaan saa oikeaan muotoon?
KLASSIKKOTEOKSET
se ve 7+9 se ko
Minkä talon ve...
HERRA HAKKARAINEN
HH ta 8+7+7
Yksi talon toimintapisteistä, liittyy vaikka kuuhun
MAURI KUNNAS
pääsanasta alas 5+7
Liittyy jälkikasvuun
Mä löysin sen Ujo Elvis kirjasta. Jos sulla ei oo sitä saamaksissa, mä voin keksiä tapaa jolla vinkata / antaa suoraankinTASSULA
Ta-ja-tu 5-6-9
Kenen sinne piti tulla laulajaksi?
Kiitos vinkistä, mutta mistä sen laulajan nimen löytää???
Ei ole tuota kirjaa eikä netistä löydy apua...ihan voit suoraankin sanoa. Olisin tosi kiitollinenMä löysin sen Ujo Elvis kirjasta. Jos sulla ei oo sitä saamaksissa, mä voin keksiä tapaa jolla vinkata / antaa suoraankin