Ihmisten vittumaisimmat piirteet?

Rätti Väsynyt

Tunnettu jäsen
19.04.2012
33 309
5 876
113
Laittakaa tulemaan ilman perusteluja, teen kohta äänestyksen ja se kohta tarkoittaa sitä, että sitten, kun näen, että näitä vittumaisia piirteitä on silleen kattavasti, Tähän voi myös liittää ruokakuvia, mutta ei nettikuvia, siis voi olla omakin kuva netistä jos sen on ite kokannut, mutta ei alastonkuvia, ne vois muuten laittaa, mutta, jos mode on hereillä, niin koko ketju voi mennä poistooon ja en jaksa tehdä uutta, yv ok.

Miten ruokakuvat liittyvät veemäisyyteen? :D

Henkilöön katsominen. Lauman mukana meneminen ja usein huonojen johtajien seuraaminen, jolloin totuus hämärtyy.
Eli katsotaan ihmisen viehättävyyteen ja vetovoimaisuuteen, ja vaikka se ihminen puhuisi pelkkää schaissea niin mennään sen mukaan.

Siitä johtuu koulukiusaamiset jne.

Ylimielisyys on ylitse muiden. Luulee olevansa jotain parempaa, vaikka itse asiassa onkin sieltä ’syvältä’. Säälittävin tapa, koska juuri ylimielisyydellä paljasta silmittömän itsekyytensä, jolla on tässä maailmassa totaalisen yksin. Kukaan ei oikeasti välitä ylimielisestä ihmisestä. Hän ns. saa mitä tilaa = itsekkyyden = totaalisen yksinäisyyden. Narsisti.

Vastakohta tälle ihmistyypille on symbaattinen ihminen, joka on sinut itsensä kanssa. Hänen kanssaan on helppo olla. Hän itse tietää missä asioissa on hyvä ja missä huono. Hänellä on hyvä itsetunto. Hänen ei tarvitse korostaa mitään.

Ilmoitelkaa sitten kun kaikki vittumaisimmat piirteet on lueteltu, niin minä vittumaisena ihmisenä teen sellaisen äänestyksen, että kaikkia vituttaa.
Aika ruma sana tuo vittu, mutta sehän on vähän niin ku pillu, noh, nyt alkoi haluttamaan, palaillaan :whistle:

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
"Tyhmyyden" varjolla vittuilu, tietoinen loukkaaminen ja toisten hyväksikäyttö.

Uhriutuminen sen jälkeen, kun teko tai toiminta ei tuo tekijälle ylistäviä kehuja ja huomiota.

Kaksinaamaisuus

Valittaja joka ei näe missään pelkästään hyvää.

Minä-minä-minun- ihminen.

Yhteistyössä