Mun parhaalla ystävällä tuli menkat normaalisti paitsi kertoi niiden olleen oudon niukat normaaliin verraten. Että paas testaten Ja siis minityyppi on selviytynyt jo kouluun astiIhania plussia!!! Onnea! Oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta!
Täällä veetuttaa tämä kierto vaan. Onneksi on tuo esikoinen. Mä uskon että tarviin jonkun hormonin tosiaan ”päästämään” itseni tästä kierteestä. Mulla on ihan semmoinen olo, että jonkun hormonin pitäs vähän avittaa tätä kehoa oikeille raiteille. Koitinkin jo soitella perhesuunnitteluun, mutta varattua piippaili.
Mutta tämä kierto. Ei ole oikein käynnistynyt vieläkään kunnolla. Siis ihan vähän koko työpäivän aikana tuhrua. Sen verran että ilman mitään suojaa pärjäis. Pyyhkiessä paperiin on jäänyt punertavaa limaa lähes joka kerta. Välillä kouraisee mahaa, mutta ei mitään kovia menkkamaisia oireita.
Ja ei, en oo tehnyt testiä. Tiedän että ehdottaisin ulkopuolisena sitä jo itselleni. Mutta nämä tuntuu kesältä niin tutuilta oireilta ettei yhtään huvita edes testata.... Ja jos vilahtais haamua niin varmasn taas olis lyhyen kierron takia km/kemiallinen. En ainakaan tiedä ketään jolla olis näin alkuvaiheessa ”limaillut”/tiputellut kun on lyhyt kierto, ja SILTI että siitä olis joku minityyppi selviytynyt...
Tunnen myös naisen jolla tuli ihan normaalit ”menkat” kokoajan ja meni myöhemmin vatsakipujen takia lääkäriin, supistuksia ja synnyttämään parin viikon päästä tästä tämä yllätys nyt koululainen.Ihania plussia!!! Onnea! Oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen teidän puolesta!
Täällä veetuttaa tämä kierto vaan. Onneksi on tuo esikoinen. Mä uskon että tarviin jonkun hormonin tosiaan ”päästämään” itseni tästä kierteestä. Mulla on ihan semmoinen olo, että jonkun hormonin pitäs vähän avittaa tätä kehoa oikeille raiteille. Koitinkin jo soitella perhesuunnitteluun, mutta varattua piippaili.
Mutta tämä kierto. Ei ole oikein käynnistynyt vieläkään kunnolla. Siis ihan vähän koko työpäivän aikana tuhrua. Sen verran että ilman mitään suojaa pärjäis. Pyyhkiessä paperiin on jäänyt punertavaa limaa lähes joka kerta. Välillä kouraisee mahaa, mutta ei mitään kovia menkkamaisia oireita.
Ja ei, en oo tehnyt testiä. Tiedän että ehdottaisin ulkopuolisena sitä jo itselleni. Mutta nämä tuntuu kesältä niin tutuilta oireilta ettei yhtään huvita edes testata.... Ja jos vilahtais haamua niin varmasn taas olis lyhyen kierron takia km/kemiallinen. En ainakaan tiedä ketään jolla olis näin alkuvaiheessa ”limaillut”/tiputellut kun on lyhyt kierto, ja SILTI että siitä olis joku minityyppi selviytynyt...
Monilla pysyy hormonit silti ylhäällä ja viivat ei haalene kunnolla koko kierrossa. Älä siis heitä pyyhettä kehään vielä. Kuulostaa siltä että se ovis olis kumminki olluEi taida tulla tästäkään kierrosta mitään.. ovistesti lähes plussa vieläkin perjantaina illalla tuli eka plussa ja la aamuyöllä kipupiikki, lauantaina aamulla lämmöt jo noussu mutta testi sen jälkeen plussa vielä maanantaina. Eilen ja tänään pikkasen haaleempi mut vahvat viivat. Viimeinen talletus lauantaina iltapäivällä. Joku pitää hormooneja ylhäällä..